طالع بینی هفتگی (19 مهر تا 25 مهر 99)

منبع: بیتوته

120

1399/7/20

04:24


طالع بینی هفتگی (19 مهر تا 25 مهر 99)



فال و طالع بینی, طالع بینی هفتگی

فال و طالع بینی هفتگی

 

فال هفته (19 مهر تا 25 مهر 99)

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین

بازرگانان باید به روشهای اساسی افزایش فروش پایبند باشند و به روشی سیستماتیک کار کنند. آنها باید آرامش خود را حفظ کنند و از درگیری های غیر ضروری با مردم جلوگیری کنند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند همچنان درگیر امور بی ربط و غیر مهم خواهند بود. در نتیجه ، آنها نمی توانند تمرکز مناسبی روی مطالعات داشته باشند. این قطعاً تأثیر نامطلوبی بر پیشرفت آنها خواهد داشت. هیچ هزینه عمده و غیرمنتظره ای پیش بینی نشده است. همیشه پس انداز برای آینده خود ایده خوبی است. زوج های متاهل در این هفته اوقات خوبی نخواهند داشت. تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که صبور باشند. جو در خانواده دلپذیر و آرام خواهد بود. در این هفته احتمال آسیب دیدگی در قسمت تحتانی بدن وجود دارد.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت

به دلیل برخی انسداد های ذهنی یا محدودیت ها ، کارمندان حقوق بگیر نمی توانند حداکثر بازده خود را ارائه دهند. در نتیجه ، آنها به طور مداوم نسبت به موقعیت خود در سازمان احساس عدم امنیت می کنند. دانشجویانی که فارغ التحصیلی را دنبال می کنند می توانند ساعت های طولانی تحصیل کنند. آنها قادر خواهند بود موضوعات پیچیده را به راحتی یاد بگیرند و مهارت های حفظ آنها مانند شمشیر تیز خواهد بود! خود را از خرید لوازم اضافی گران قیمت که نیازی به آن ندارید منصرف کنید! چیزها را بر اساس انگیزه خریداری نکنید! هزینه های شخصی خود را نیز بررسی کنید. در این دوره احتمال آسیب دیدگی جدی وجود دارد. این را ساده نگیرید. شما باید در این زمینه بسیار جدی باشید.

 

طالع بینی متولدین خرداد

پشتکار عامل اصلی برای تاجران خواهد بود. پیگیری منظم مشتری برای فروش شما معجزه می کند. در تعطیلات آخر هفته ، امکان دریافت تکرار  سفارش از مشتری بسیار مشهور وجود دارد. دانشجویانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند نمی توانند تمرکز خود را در این هفته حفظ کنند. آنها بهانه می آورند و زمان کافی را برای مطالعه اختصاص نمی دهند. جریان مالی شما قطعاً در این دوره افزایش خواهد یافت. با این حال به شما توصیه می شود در این مدت هیچگونه سرمایه گذاری تازه انجام ندهید. هزینه های مربوط به خانواده شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد. احتمال زیادی برای ایجاد مشکلات با شخصی که با او نزدیک هستید وجود دارد. فقط سعی کنید آرام و سازگار باشید. احتمال ایجاد مشکل در برخی از مسائل جزئی بهداشتی وجود دارد. به محض مشاهده علائم ناراحتی جسمی ، به شما توصیه می کنیم فوراً به پزشک مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین تیر

تجار باید آرام و متین باشند. آنها نباید هیچ تصمیم تکانشی یا عجولانه ای در رابطه با تجارت خود بگیرند. آنها باید استقامت کنند و بسیار سخت کار کنند. دانشجویانی که فارغ التحصیلی را دنبال می کنند ، همچنان با برخی از مسائل شخصی مشغول خواهند بود. آنها همچنان تلاش می کنند تا اختلافات را با یکی از عزیزان حل کنند. این مسلماً تأثیر نامطلوبی بر پیشرفت تحصیلی آنها خواهد داشت. به نظر می رسد سیاره سایه در حال حرکت در خانه دوازدهم شما است که با هزینه ها و ضررها همراه است. شما باید هزینه های ناخواسته را کاملا محکم نگه دارید. به نظر می رسد هفته برای زوج های متاهل خیلی مساعد نیست. آنها از یک نگرش غیرمجاز توسط شریک زندگی خود خسته خواهند شد. تنها کاری که آنها می توانند انجام دهند این است که با یکدیگر صبور باشند. در این زمینه تمام اقدامات احتیاطی ممکن را انجام دهید. 

 

طالع بینی متولدین مرداد

بازرگانان در بازار با رقبای زیادی روبرو می شوند. سفرهای کوتاه مدت ممکن است فوراً سودآور نباشد. دانشجویان متقاضی فارغ التحصیلی نمی توانند تمرکز خود را در این هفته حفظ کنند. آنها به کارهای دیگر مشغول خواهند شد و زمان کافی را برای تحصیل اختصاص نمی دهند. شاید لازم باشد هزینه های پیش بینی نشده را تحمل کنید. توصیه می شود برای تأمین چنین شرایط اضطراری بودجه های احتمالی آماده کنید. شما مقدار قابل توجهی پس انداز خواهید کرد. مجردها مشغول کنار آمدن با برخی بحران های نامطلوب خواهند بود. این وضعیت به دلیل برخی از ناراحتی های بزرگ در خانواده خواهد بود. در حال حاضر ، هیچ کاری نمی توانید برای حل این مشکل انجام دهید. شما می توانید برای حفظ سلامتی ، هر روز ورزش های قلبی عروقی سبک انجام دهید.

 

طالع بینی متولدین شهریور

تجار بر افزایش فروش محصولات خود متمرکز خواهند شد. با این حال ، افزایش فروش نباید تنها هدف آنها باشد. آنها باید به طور مساوی بر مطالبات نیز تمرکز کنند. دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند ، انگیزه خواهند داشت که برای ساعتهای طولانی مطالعه کنند. آنها برای یادگیری موضوعات پیچیده و حفظ موثر باید بسیار سخت کار کنند. سخت کوشی و کوشش مداوم ، افزایش مالی را برای شما مشخص می کند. این هفته مجبور به انجام برخی از هزینه های عمده مالی در رابطه با خانواده خود هستید. احتمال زیادی برای ایجاد مشکلات با شخصی که با او نزدیک هستید وجود دارد. سعی کنید آرام و سازگار باشید. شما باید در مورد هرگونه ناراحتی در چشم چپ خود بسیار مراقب باشید. در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری ، سریعاً به چشم پزشک خود مراجعه کنید. مطمئناً دلیلی برای وحشت وجود ندارد. داروهای مناسب توسط پزشک قطعاً به رفع این مسئله کمک می کند.

 

فال و طالع بینی, طالع بینی هفتگی

طالع بینی هفتگی 

 

طالع بینی متولدین مهر

به دلیل برخی اختلالات روحی ، کارمندان حقوق بگیر نمی توانند حداکثر بازده خود را ارائه دهند. در نتیجه ، آنها به طور مداوم نسبت به موقعیت خود در سازمان احساس عدم امنیت می کنند. دانشجویان ، از اساتید خود نکات بسیار مفیدی دریافت می کنند ارزش آنها از طلا بیشتر خواهد بود و به آنها کمک می کند تا سریعتر مطالعات را درک کنند. شما باید هزینه های ناخواسته خود را نگه دارید و از خرید چیزهایی که نیازی به آنها ندارید ، خودداری کنید. هیچ هزینه عمده ای برای شما پیش بینی نشده است.

 

طالع بینی متولدین آبان

کارمندان حقوق بگیر باید در کار خود تلاش و تمرکز داشته باشند. آنها باید به طور مداوم در بهبود عملکرد خود و تولید بیشتر تلاش کنند. آنها نباید از پذیرش چالش های جدید پرهیز کنند. دانشجویانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند قادر خواهند بود تمرکز خود را حفظ کنند. آنها انگیزه خود را برای کار بسیار سخت باقی خواهند گذاشت و در نتیجه آنها نمرات عالی را کسب می کنند. شما مقدار قابل توجهی از پول را صرف مهمانی کردن و لذت بردن با دوستان صمیمی خود خواهید کرد. هزینه های شخصی شما نیز بطور قابل توجهی افزایش می یابد. همچنین امکان انجام برخی از هزینه های عمده نیز وجود دارد. احتمال زیادی وجود دارد که با شخصی که نزدیک هستید مسائل اساسی را ایجاد کنید. از این شخص دور نشوید. یک جلسه را در یک زمان و مکان با هم توافق کنید.

 

طالع بینی متولدین آذر

کارمندان بسیار متمرکز بر کار خواهند بود. آنها با یک ذهنیت مثبت کار خواهند کرد ، در نتیجه خروجی با کیفیت ارائه می دهند. صبر بسیار مهم خواهد بود. دانشجویان قادر به حفظ تمرکز خود نخواهند بود. آنها با مشكلات شخصی درگیر خواهند شد و زمان كافی را برای تحصیل اختصاص نخواهند داد. در نتیجه ، مطمئناً پیشرفت تحصیلی آنها آسیب خواهد دید. احتمال  سود بزرگ مالی وجود دارد. هزینه های معمول شما ممکن است به طور قابل توجهی افزایش یابد. ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت صبوری در این هفته تأکید کنیم. احتمال آشکاری وجود دارد که ممکن است توسط برخی از مسائل بهداشتی ناراحت شود که بهبود آن ممکن است زمان قابل توجهی طول بکشد. در صورت نیاز با یک متخصص مشورت کنید.

 

طالع بینی متولدین دی

در روزهای ابتدایی هفته ، احتمال تمایل بازرگانان به معامله سودآور وجود دارد. این موفقیت انگیزه آنها را برای کار حتی بیشتر فراهم می کند! آنها باید آرام و متین باشند. دانشجویانی که در رشته هنر یا تجارت فارغ التحصیل می شوند ، در طول کلاس با توجه باقی می مانند. آنها وقت کافی برای مطالعه اختصاص می دهند و قادر به حفظ بسیار موثر هستند. پیشرفت کلی آنها رضایت بخش خواهد بود. احتمال سود بزرگ مالی وجود دارد. چنین دستاوردی شما را مثبت و با اشتیاق می کند! مجردها در مورد موقعیت نامشخص خود در شغل فعلی استرس منفی خواهند داشت. آنها ممکن است نتوانند زمان کافی برای عشق تازه پیدا شده خود اختصاص دهند! با خود و دیگران در اطراف خود صبور باشید. افراد میانسال و بالاتر باید به خصوص در مورد فشار خون خود دقت کنند.

 

طالع بینی متولدین بهمن

کارمندان، در صورت صلاحیت سازمان خود ، با کار مسئولانه در خارج از کشور گسیل می شوند. با این حال ، ممکن است زمان کمی برای استقرار و عملکرد موثر داشته باشند. دانشجویانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند قادر به حفظ تمرکز خود نخواهند بود. آنها با مشكلات شخصی درگیر خواهند شد و توجه آنها از مطالعات منحرف خواهد شد. در نتیجه ، پیشرفت تحصیلی آنها آسیب خواهد دید. هیچ هزینه عمده و غیرمنتظره ای پیش بینی نشده است. همیشه پس انداز برای آینده ایده خوبی است. یک مسئله مهم در خانواده دائماً شما را تحت فشارهای منفی قرار خواهد داد. با وجود تلاش صادقانه ، ممکن است در این هفته نتوانید آن را حل کنید. احتمال ایجاد مشکل در اثر عفونت ویروسی یا بیماری فصلی وجود دارد.

 

طالع بینی متولدین اسفند

بازرگانان باید در مورد پرداخت های معوقه همچنان توجه داشته باشند. پس از انجام بررسی های پیشینه مناسب ، ارائه اعتبار به مشتریان جدید مشکلی ندارد. کارمندان انگیزه خود را برای کار سخت حفظ خواهند کرد. دانشجویان باید آرام و متین باشند. آنها باید در طول کلاس بسیار مراقب باشند. آنها باید از همه مسائل منفی و شخصی پرهیز کنند. به نظر می رسد آینده مالی شما بسیار درخشان است! هزینه های مربوط به خانواده شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد. با این حال ، هیچ هزینه تصادفی عمده ای پیش بینی نشده است. برای امنیت خود مقدار قابل توجهی پس انداز خواهید کرد. افراد میانسال و بالاتر باید به خصوص در مورد فشار خون خود دقت کنند. 

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو