آلبوم «در پرده پیدا» منتشر شد

منبع: برترین ها

37

1399/7/20

11:05


آلبوم بی‌کلام «در پرده پیدا» به آهنگسازی و نوازندگی عود آرش آقایی و همراهی سازهای کوبه‌ای بنان گلکار در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: آلبوم بی‌کلام «در پرده پیدا» به آهنگسازی و نوازندگی عود آرش آقایی و همراهی سازهای کوبه‌ای بنان گلکار در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
 

آلبوم «در پرده پیدا» منتشر شد

 
 «در پرده پیدا» عنوان یکی از تازه‌ترین آثار موسیقایی عرضه شده در فرآیند فروش محصولات موسیقایی است که در قالب یک اثر بی کلام به آهنگسازی آرش آقایی و نوازندگی عود آرش آقایی و نوازندگی سازهای کوبه‌ای بنان گلکار پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
 
«پیش درآمد»، «درآمد»، «چهار مضراب»، «عراق»، «ضربی عراق»، «فرود»، «رنگ» عنوان قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده‌اند.
 
آرش آقایی فارغ‌التحصیل مدرسه راهنمایی و هنرستان موسیقی اصفهان در رشته عود نوازی، است که در حال حاضر دانشجوی آهنگسازی دانشگاه هنر است.
 
«تار و عود» با همراهی غزل همایونی، «به عاشق آنچنان زیبد» با همراهی احمد نونهال دو مجموعه‌ای هستند که طی سال‌های اخیر توسط این آهنگساز و نوازنده جوان موسیقی منتشر شده‌اند.
 
وی درباره آلبوم «در پرده پیدا» نوشته است: «در پرده پیدا مجموعه‌ای است از ساخته‌ها، نوشته‌ها و بداهه‌نوازی‌هایی که به مدت شش سال ترجیع بند ذهنی‌ام بوده‌اند و در طول این زمان به رغم درگیری با تجربه‌های متعدد و متفاوت آنها را به طور موازی در پس ذهن نگاه داشته‌ام.
 
در پرده پیدا برایم تا امروز طولانی‌ترین زیسته هنری بوده و نه فقط به مثابه حامل بخشی از شکل نگاه کردن و زیستن که همچنین در مقام شکل دهنده‌ای فعال به تلقی‌ام از عناصر موسیقایی محسوب می‌شود. امید است برای مخاطبان هم از سویی مایه لذت باشد و از سویی دیگر محرک بازنگری در شکل تجربه کردن»
 
آلبوم «در پرده پیدا» با شماره مجوز ۱۵۴۳-۱۳۹۹ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره کتابخانه ملی ۲۸۸۵۴ در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو