بیوگرافی سحر قریشی به همراه عکس های جدیدش

بیوگرافی سحر قریشی به همراه عکس های جدیدش


منبع: آرگا

411

1399/7/20

13:03


یکی از بازیگران به نام و مشهور ایرانی که با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان یک شبه ره صد ساله را طی نمود سحر قریشی است. در این مطلب بیوگرافی کامل او به همراه عکس های جدیدش را برای شما جمع آوری کرده ایم.

بیوگرافی سحر قریشی به همراه عکس های جدیدش

یکی از موضوعاتی که طرفداران بیشماری دارد مطالعه بیوگرافی بازیگران و ستارگان سینما و تلویزیون برای آشنایی بیشتر با آن فرد بیوگرافی است. در این مطلب به طور کامل و جامع به بیوگرافی یکی از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون که با بازی در دلنوازان به شهرتی عام دست یافت سحر قریشی است که در ادامه بیوگرافی سحر قریشی را با هم مطالعه می کنیم.

سحر قریشی از آن دسته بازیگرانی است که با بازی در فیلم دلنوازان به شهرت خوبی دست یافت او در مصاحبه با حبرنگاران می گوید دوست دارد به موفقیت بیشتری دست یابد. همسر سابق وی مهدی اخوان ذاکری بوده است که چندی پیش از یکدیگر جدا شده اند و مدتی نیز با امید علومی نامزد بود که گویا سرانجامی نداشت! در این مطلب شرح زندگی هنری سحر قریشی را به همراه تصاویر جدید در مکان های مختلف را آورده ایم. تا پایان همراه ما باشید.

بیوگرافی سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی متولد ۶ دی ماه سال ۱۳۶۶ است. وی در خانواده ای کم جمعیت به دنیا آمد که فقط یک برادر دارد. او با بازی در فیلم لج و لجبازی پا در عرصه هنر گذاشت و با بازی در سریال دلنوازان در نقش یلدا یک شبه ره صد ساله شهرت و محبوبیت را پیمود. استعداد منحصر به فرد و بی نظیر او در بازیگری توسط سارا خویینی ها کشف شد. سحر یکی از طرفداران دو اتیشه استقلال می باشد و رنگ مورد علاقه او آبی مشکی و قرمز است. در ادامه به فیلم شناسی این بازیگر توانمند می پردازیم و عکس های جدید او را با هم مشاهده می کنیم.

بیوگرافی سحر قریشی جامع

فیلم شناسی

سحر قریشی که توسط سیاوش خیرابی و سارا خوینی ها وارد عرصه هنر و بازیگری شد در این مدت آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی از خود بر جای گذاشته است.

فیلم سینمایی

در فیلم های سینمایی همچون لج و لجبازی (۱۳۸۸)، دردسر بزرگ (۱۳۸۹)، همه چی آرومه (۱۳۸۹)، حال خوب من (۱۳۹۰)، نردبان چوبی (۱۳۹۰)، سیسیلی ها (۱۳۹۰)، نارمک (۱۳۹۰)، محرمانه (۱۳۹۰)، گشت ارشاد (۱۳۹۰)، ساعت شلوغی (۱۳۹۰)، نار (۱۳۹۰)، دوباره با هم (۱۳۹۰)، اکباتان (۱۳۹۰)، تو و من (۱۳۹۰)،  شهر تنهایی (۱۳۹۱)، عبور از مه (۱۳۹۱)، زن مرد زندگی (۱۳۹۱)، نفس (۱۳۹۱)، پنج ستاره (۱۳۹۲)، آنچه مردان درباره زنان نمی دانند (۱۳۹۲)، شیر یا خط (۱۳۹۲)، یه اتفاق ساده (۱۳۹۲)، دربست آزادی (۱۳۹۲)، نازنین (۱۳۹۲)، آتیش بازی (۱۳۹۲)، شیوا (۱۳۹۳)، خانه کاغذی (۱۳۹۳)، روز گاری عشق و خیانت (۱۳۹۲)، شرط آخر (۱۳۹۲)، رجب آرتیست می شود (۱۳۹۳)، سه بیگانه در سرزمین ناشناخته (۱۳۹۳)، شانس عشق تصادف (۱۳۹۳)، شیفت شب (۱۳۹۳)، تگرک و آفتاب (۱۳۹۳)، دو دوست (۱۳۹۳)، همسر دات کام (۱۳۹۳)، دریا کنار (۱۳۹۳)،  پانسیون دختران (۱۳۹۳)، رسوایی ۲ (۱۳۹۴)، من و شارمین (۱۳۹۴)، آبنبات چوبی (۱۳۹۴)، مردی روی ماه (۱۳۹۴)، کارگر ساده نیازمندیم (۱۳۹۴)، عشقولانس (۱۳۹۴)، ثبت با سند برابر است (۱۳۹۵)، آس و پاس (۱۳۹۴)، بگذارید میترا بخوابد (۱۳۹۵)، نیوکاسل (۱۳۹۷)، همه چی عادیه (۱۳۹۶)، پا تو کفش من نکن (۱۳۹۵)، خالتور (۱۳۹۶)، آپاچی (۱۳۹۷)، ایکس لارج (۱۳۹۷)، نارگیل (۱۳۹۸) به خوبی ایفای نقش کرده است.

طراحی از چهره سحر قریشی

طراحی فوق العاده زیبای چهره سحر قریشی

مجموعه های تلویزیونی

در فیلم های تلویزیونی متفاوتی نیز ایفای نقش کرده است که از آن می توان به دلنوازان( ۱۳۸۸)، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد( ۱۳۸۹) اشاره کرد. او در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد با بازیگران توانایی همچون میترا حجار، پریناز ایزدیار و نرگس محمدی هم بازی بوده است. لازم به ذکر است که سحر قریشی بنا به دلایلی که نخواست فاش شود هم اکنون اجازه بازی در فیلم های تلویزیونی را ندارد.

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر دلنوازان

مجموعه های شبکه خانگی

در فیلم های زیبایی که از شبکه خانگی پخش شده اند نیز بازی کرده است. این فیلم ها عبارتند از: سیسیلی ها (۱۳۸۹)، حال خوب من (۱۳۸۹)، نارمک (۱۳۹۰)، نردبان چوبی (۱۳۹۰)، سه خط موازی (۱۳۹۰)، بچه های لواسان (۱۳۹۱)، شیر یا خط (۱۳۹۲)، آسپرین (۱۳۹۵)، ۱۳ شمالی (۱۳۹۷)، رقص روی شیشه (۱۳۹۷)

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر

عکس های جدید سحر قریشی

در این بخش زیباترین و جدیدترین مجموعه عکس های سحر قریشی را برای شما جمع آوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده عکس های او در مکان ها و حالات مختلف لذت کافی را برده باشید.

بیوگرافی سحر قریشی کامل

 

بیوگرافی سحر قریشی مدل

 

بیوگرافی سحر قریشی و عکس هایش

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر تلویزیون

عکس های متفاوت سحر قریشی

عکس های سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی یلدا

بیوگرافی بازیگران سحر قریشی

عکس های شخصی سحر قریشی

 

سحر قریشی در طبیعت

عکس های سحر قریشی جوان

عکس های زیبای سحر قریشی

همانطور که در عکس های سحر قرشی مشاهده می کنید وی به خاطر داشتن مدرک آرایشگری و مادری آرایشگر توانایی زیادی برای تغییرچهره با انواع متدهای آرایشی دارد

عکس سحر قریشی با پالتو قرمز

عکس های سحر قریشی بازیگر معروف

عکس اینستاگرامی سحر قریشی

عکس سحر قریشی در ماشین

سحر قریشی و بهنوش بختیاری

این بازیگر خوش آتیه و خوش سیمای سینما و تلویزیون به تازگی مدل ایرانی شده است. عکسی زیبا از این بازیگر محبوب در کنار بهنوش بختیاری

عکس های زیبا و جدید سحر قریشی

عکس سحر قریشی با آرایش

سحر قریشی و دیگر بازیگران

حواشی پیرامون زندگی سحر قریشی

در طی سالهای اخیر حاشیه های زیادی پیرامون زندگی سحر قریشی وجود داشته است که از جمله آنها می توان به انتشار برخی عکس های حاشیه ساز وی در کنار مهدی طارمی، اظهار نظر وی درباره حضور زنان در ورزشگاه، شوخی با پاکبان و … اشاره داشت که موجب شد تا بارها نام وی در صدر اخبار رسانه ها و شبکه های اجتماعی معروف همچون اینستاگرام قرار گیرد، در این قسمت مجموعه ای دیگر از عکس های جدید و جذاب سحر قریشی در ژست های مختلف را گردآوری کرده ایم که می توانید ببینید.

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر معروف

عکس سحر قریشی و مادرش

زندگی نوشته سحر قریشی

بیوگرافی از بازیگر مشهور سینما و تلویزیون

سحر قریشی در کنار برادرش

شرح حال زندگی سحر قریشی

سرگذشت سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر ایرانی

زندگینامه خواندنی سحر قریشی

سمانه پاکدل و سحر قریشی

زندگینامه جالب سحر قریشی

زندگینامه جدید سحر قریشی

زندگینامه سحر قریشی

امیدواریم از مشاهده تصاویر سحر قریشی لذت کافی را برده باشید و بیوگرافی سحر قریشی که در این مطلب قرار داده شده است برای شما جالب و جذاب بوده باشد. در صورت تمایل سایر تصاویر و خبرهای مربوط به بازیگران ایران را در بخش عکس بازیگران مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو