تصویر جدید مهناز افشار با تیپ زمستانی اروپایی در خارج

تصویر جدید مهناز افشار با تیپ زمستانی اروپایی در خارج


منبع: پرشین وی

105

1399/7/20

13:41


در این تصویر مهناز افشار با تیپ زمستانی در خارج از ایران دیده می شود

تصویر جدید مهناز افشار با تیپ زمستانی اروپایی در خارج

مهناز افشار بازیگر جنجالی سینمای ایران است که پس از ماجرای مختلفی که در کشور برای او ایجاد شد تصمیم گرفت از ایران خارج شود و اکنون در آلمان زندگی می کند. در ادامه در پرشین وی می خواهیم عکسی از مهناز افشار با تیپ زمستانی را در خارج برای شما قرار دهیم.

عکس مهناز افشار با تیپ زمستانی

در این تصویر که مهناز افشار منتشر کرد او را با تیپی زمستانی مشاهده می کنید

مهناز افشار با تیپ زمستانی

عکس مهناز افشار با تیپ زمستانی

بد نیست درباره مهناز افشار بیشتر بدانید

مهناز افشار، بازیگر شناخته شده سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. او به واسطه موقعیت هنری، زندگی شخصی و خانوادگی و فعالیت‌های اجتماعی اش در سال‌های اخیر به یکی از سلبریتی‌های جنجالی در ایران تبدیل شده است. افشار زندگی حرفه‌ای و پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است.

مهناز افشار با تیپ زمستانی

مهناز افشار با تیپ جدید

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد سال ۱۳۵۶، در تهران است. دیپلمش را در رشته تجربی گرفت و برای ادامه تحصیل به مدت چهار سال در موسسه‌ای غیرانتفاعی به تحصیل در رشته تدوین پرداخت و در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، استاد برجسته تئاتر و بازیگری تعلیم دید. زندگی در یک خانواده مذهبی باعث شد که او با محدودیت‌ها و نارضایتی‌هایی برای کار بازیگری روبه رو شود، اما نارضایتی خانواده در نهایت نتوانست فعالیت حرفه‌ای او را محدود کند.

بازیگر زن

بازیگر زن

درباره ازدواج مهناز افشار

به بهانه عکس مهناز افشار با تیپ زمستانی درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم
ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.
خطبه عقد او را سید محمد خاتمی رییس جمهور پیشین خواند.

بازیگر ایرانی

بازیگر ایرانی

مهناز افشار و یاسین رامین در ۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۴ صاحب دختری به نام لیا شدند.

در کارنامه بازیگری مهناز افشار فیلم‌هایی وجود دارد که پس از گذشت سال‌ها دیگر آن‌ها را دوست ندارد و حدود ۶۰ درصد از فیلم‌هایی که افشار بازی کرده، مورد رضایت او نیست. این چیزی است که خود او در اعترافی جالب عنوان کرده و افزود: «بازی در فیلم دختری در قفس را دوست ندارم. در نگین اصلا آن نقش مال من نبود و احساس می‌کردم که نباید در آن نقش بازی کنم. یا مثلا زهر عسل که قصه متفاوتی داشت در زمان خودش، اما در نیامد. افسوس نمی‌خورم از بازی کردن در زهر عسل، چون کسی از اعتماد من سواستفاده نکرد.»

اینستاگرام و رصد ورزشی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو