با تعدادی از هتل های لوکس و گران قیمت ایران آشنا شوید

با تعدادی از هتل های لوکس و گران قیمت ایران آشنا شوید


منبع: همگردی

316

1399/7/21

10:02


معمولا برای آن دسته از افرادی که اهل سیر و سیاحت هستند، گزینش هتلی مناسب مسئله بسیار مهمی است. ما در مقاله هتل های لوکس و گران قیمت ایران قصد داریم تا شما را با شماری از لاکچری ترین هتل های ایران آشنا کنیم. پس، با ما در تور مجازی مجلل ترین هتل های ایران همراه باشید.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش، چشم انداز بی مثالی داشته و در میدان ساحل جا خوش کرده است. این هتل، یکی از هتل های لوکس و گران قیمت ایران بوده و شما می توانید به تماشای چشم انداز اسکله تفریحی کیش بنشینید.

هتل شایان کیش

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز بام کوههای شمال شرقی این شهر بی مثال جلوه گری می کند. این هتل برای افراد امکانات رایگانی نظیر سونا، استخر، جکوزی و صخره نوردی را آماده ساخته و با لقب دروازه قرآن نیز مشهور است.

هتل بزرگ شیراز

هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از لاکچری ترین هتل های ایران، هتل اسپیناس پالاس بوده که معماری فوق العاده ای دارد و بر فراز تپه های سعادت آباد جلوه گری می کند. این هتل برای افراد امکانات رفاهی بسیاری را فراهم کرده و سوئیت هایش دارای طراحی داخلی فوق العاده ای هستند. با اقامت در این هتل می توانید از تماشای چشم انداز بی نظیر دره فرحزاد لذت ببرید.

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه شیراز امکانات رفاهی بسیاری را برای افراد در نظر گرفته و از خدمات متمایز کننده آن میتوان حمام سنتی را نام برد که معماری منحصر بفردی دارد. هتل زندیه شیراز به خوبی بیانگر معماری اصیل و سنتی ایرانی بوده و شما در هر بخش از آن می توانید این موضوع را کاملا درک کنید.

هتل زندیه شیراز

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال تهران معماری بی نظیری داشته و به مدرن ترین تکنولوژی ها مجهز است. این هتل یکی از مجلل ترین هتل های ایران بوده که بی مثال ترین تجهیزات ارتباطی را نیز دارد. موقعیت جغرافیایی خاص و ویژه هتل باعث شده تا بهترین گزینه برای اقامتهای کاری و تفریحی باشد. این هتل برای افراد امکانات رفاهی و خدمات بسیاری را در نظر گرفته که در صورت اقامت می توانند از آنها بهره مند شوند.

هتل پارسیان استقلال تهران

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان به عنوان یک جاذبه توریستی، میزبان گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط جهان است. هتل عباسی یکی از قدیمی ترین هتل های جهان بوده که معماری بی نظیری دارد و سبکش برگرفته از دوره قاجار و صفویه است.

بیشتر بخوانیدمعماری هتل عباسی امروز و کاروانسرای دیروز اصفهان

هتل عباسی اصفهان

هتل آزادی تهران

مهمانان هتل آزادی تهران می توانند چشم انداز بی نظیر رشته کوههای البرز را به نظاره بنشینند. هتل آزادی فضایی بسیار دلنشین داشته و پیرو استانداردهای دنیا بوده است.

هتل آزادی تهران

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران دارای دکوراسیون فوق العاده ای بوده و خدمات زیادی را به افراد ارائه می کند. دسترسی به بوستان آب و آتش، برج میلاد، پل طبیعت و مرکز شهر از مزیت های اساسی این هتل بشمار می آیند.

هتل اسکان الوند تهران

هتل لاله کندوان

هتل لاله کندوان یکی از بی مثال ترین هتل های جهان بوده که دارای طبیعت کوهستانی هست. این هتل با بکارگیری آخرین استانداردهای جهانی، خدمات زیادی را به افراد ارائه می کند.

هتل لاله کندوان

هتل پارسیان انقلاب تهران

زمان افتتاح این هتل به سال 1355 بازمی گردد. هتل پارسیان انقلاب تهران امکانات رفاهی و خدمات زیادی را به افراد ارائه کرده و از مدرنترین تجهیزات برخوردار است.

هتل پارسیان انقلاب تهران

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی معماری فوق العاده ای دارد و از تازه ترین استانداردهای بین المللی پیروی می کند. این هتل به حرم مطهر امام رضا اشراف داشته و میزبان گردشگران زیادی هست. در این هتل پنج ستاره امکانات رفاهی و خدمات مختلفی برای افراد در نظر گرفته شده که بی مثال هستند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل مارینا پارک کیش

برخورداری از تجهیزات مدرن و پوشش گیاهی، از ویژگی های اساسی هتل مارینا پارک کیش هستند. این هتل، یکی از هتل های مجللی بوده که در همسایگی برجهای دوقلو قرار گرفته و دارای معماری و دکوراسیون داخلی بی نظیری است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی از بی مثال ترین هتل های آتریوم با سطح شیشه ای بوده که دکوراسیون داخلی بسیار شیک و زیبایی دارد. این هتل خدمات بسیاری را ارائه کرده که میتوان به پنت هاوس، اتاقهای VIP، اتاق ملل اشاره ای مختصر کرد.

بیشتر بخوانیدمعرفی هتل مجلل درویشی در مشهد | هتلی مجلل در دل مشهد

هتل درویشی مشهد

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش لقب نخستین هتل روی آب در کشور را داشته، سوئیت ها هر کدام بالکنهای اختصاصی دارند و کف آنها بگونه ای طراحی شده که می توان امواج دریا را زیر پای خود احساس کرد.

هتل ترنج کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو