دونالد ترامپ پیشنهاد پوشیدن یک تی شرت سوپرمن را داد که هنگام باز شدن پیراهن خود هنگام خروج از بیمارستان در هفته گذشته مشخص می شود.

گفته می شود رئیس جمهور پس از سه روز بستری در بیمارستان به خاطر ابتلا به ویروس کرونا، شیرین کاری ترک مرکز پزشکی والتر رید را پیشنهاد داده است.

به گزارش نیویورک تایمز، ترامپ پیشنهاد کرد که در ابتدا هنگام ترک مرکز پزشکی نظامی ضعیف به نظر برسد. اما زیر پیراهن او یک تی شرت که روی آن عکس «سوپرمن» نقش بسته است وجود داشته باشد.

گزارش شده که او قصد داشت پیراهن خود را باز کند تا پس از پذیرش به عنوان یک بیمار بستری کووید ۱۹، قسمت سوپرمن را به عنوان یک نماد قدرتش نشان دهد.

این ایده که به گفته نیویورک تایمز توسط آقای ترامپ طی چندین تماس تلفنی از مجموعه بیمارستان ارائه شده، بعداً کنار گذاشته شد.

پس از انتشار این گزارش، «سوپرمن» در توییتر به یک «تِرِند»(trend) جهانی تبدیل شد و این پیشنهاد توسط کارشناسان سیاسی و منتقدان رئیس جمهور مورد تمسخر گسترده قرار گرفت.

«رناتو ماریوتی»، دادستان سابق فدرال در توییت خود نوشت: هر زمان که فکر می کنم ترامپ نمی تواند کار مسخره تری انجام دهد، او ثابت می کند که من اشتباه کرده ام.