مدل تاپ ریون جدید و زیبای دخترانه و زنانه

مدل تاپ ریون جدید و زیبای دخترانه و زنانه


منبع: آرگا

729

1399/7/21

12:47


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل تاپ ریون زنانه و دخترانه را برای شما عزیزان گردآوری کردیم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل تاپ ریون جدید و زیبای دخترانه و زنانه

تاپ از انواع لباس های زنانه است که با پارچه های مختلفی دوخته می شود و این نوع لباس از کمر تا گردن را می پوشاند و بدون آستین دوخته می شود. مدل تاپ ریون از انواع طرح های تاپ زنانه پرطرفدار و محبوب است و شما می توانید از این مدل تاپ در باشگاه ها و مهمانی ها و … استفاده کنید.

تاپ حریر و تاپ ریون، از انواع مدل تاپ های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها هستند و اگر شما تمایل دارید از تاپ ها با طرح و رنگ های مختلف و متنوع استفاده کنید این مدل تاپ های زنانه و دخترانه می توانند برایتان انتخاب مناسب و ایده آلی باشند.

مدل تاپ ریون دخترانه

مدل تاپ ریون زنانه و دخترانه

تاپ ها در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین این طرح های متنوع مدل تاپ خاص و زیبایی را برای پوشیدن انتخاب نمایید. در ادامه تصاویری از انواع مدل تاپ زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

مدل تاپ زیبا و جذاب ریون

مدل های تاپ ساده

اغلب خانم ها به پوشیدن تاپ های ساده تمایل زیادی دارند اگر شما نیز از این دسته از خانم ها هستید بهتر است تاپ های ساده را برای پوشیدن انتخاب کنید. این مدل تاپ ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند و بهتر است در انتخاب رنگ آن ها حساسیت لازم را به خرج دهید تا بالاتنه تان خوش فرم و جذاب تر به نظر برسد.

تاپ های کشی ساده در انواع رنگ های روشن و تیره موجود هستند که بهتر است خانم هایی که اندامی لاغر و متناسب دارند از تاپ های رنگ روشن استفاده نمایند همچنین تاپ های رنگ تیره برای خانم ها چاق انتخاب ایده آلی می باشند.

مدل تاپ شیک و جذاب ریون

مدل تاپ ساده مدل دار

مدل تاپ دخترانه ریون

مدل تاپ زیبا و ساده یقه دار

مدل تاپ مشکی ریون

مدل تاپ مشکی شیک

مدل تاپ زیبا و شیک زنانه

مدل تاپ دخترانه یقه شل

مدل تاپ سبز ریون

مدل تاپ جدید و ساده

مدل تاپ ریون

تاپ زنانه اسپرت

مدل های تاپ مجلسی

تاپ های زنانه طرح های خاص و متفاوتی دارند و برخی از آن ها بند دار هستند و بند آن ها در قسمت های شانه و یا دور گردن قرار دارند برخی از مدل های تاپ ها نیم تنه هستند و این مدل تاپ ها قسمت های شکم و کمر را نمی پوشانند و شما می توانید این مدل تاپ ها را با دامن و یا ساپورت مناسبی بپوشید. از مدل تاپ مجلسی می توانید در مهمانی های کوچک و یا دورهمی های خانوادگی استفاده کنید.
برخی از مدل تاپ های  کشی به صورت کار شده هستند و در تزیین این مدل تاپ ها از سنگ ها و مرواریدهای تزیینی و … استفاده می شود که این مدل تزیینات باعث زیباتر به نظر رسیدن مدل و طرح تاپ ریون مجلسی می شود.

مدل تاپ مشکی ریون

مدل تاپ مشکی کار شده

مدل تاپ زنانه ریون

مدل تاپ بلند سبز

مدل تاپ ریون زنانه

مدل تاپ مجلسی جدید و شیک

مدل تاپ ریون دخترانه

مدل تاپ دخترانه مجلسی

مدل تاپ زنانه ریون

مدل تاپ خاکستری ساده و شیک

مدل تاپ طرح دار ریون

مدل تاپ طرح دار زنانه

مدل تاپ ریون خاکستری

مدل تاپ خاکستری شیک و جذاب

مدل تاپ خاکستری ریون

مدل تاپ زیبا و جذاب دخترانه

مدل تاپ زنانه ریون

مدلهای جدید تاپ مجلسی ریون

همانطور که گفتیم، تاپ ها از جمله لباسهای زنانه راحتی می باشند؛ واژه انگلیسی تاپ در واقع به معنای نوعی لباس است که مخصوص بالا تنه است و در مدلهای متنوع و از جنس پارچه های مختلف وجود دارد؛ یکی از محبوبترین تاپ ها نوع تاپ حلقه ای است که به وسیله بندی دور گردن بسته می شود و در واقع نگهدارنده لباس می باشد، در ادامه با مدلهای جدیدتری از تاپ های کشی مجلسی و زیبا آشنا می شوید.

تصاویری از انواع تاپ ریون

امروزه انواع متنوعی تاپ زنانه و دخترانه طراحی می شوند که مشابه هم نیستند اما اغلب مدلهای آن از قسمت گردن تا کمر را می پوشانند اما برخی از مدلهای آن بالای ناف بوده و یا در قسمت کمر خالی می باشند که این نوع تاپ ها را کراپ تاپ نیز می نامند.

مدلی از تاپ ریون

تاپ های ریون اغلب به حالت پوشیده هستند و از کیفیت خوبی برخوردار می باشند و شاید همین ویژگی موجب استقبال بالا از این مدلهای تاپ می باشد، حال در صورتی که به دنبال مدلهای جدید و جذاب تاپ کشی با طراحی های جدید و زیبا می باشید، در این قسمت می توانید تصاویری از این نوع تاپ های ریون را ببینید و بهترین آن را متناسب با سلیقه و استایل تان انتخاب کنید و سفارش دهید.

مدلی از تاپ ریون جدید

مدلی از تاپ ریون بنددار

انواع مدلهای تاپ ریون

مدلی از تاپ ریون یقه دار

مدلی از تاپ ریون آستین دار

مدل تاپ ریون جدید

مدلی از تاپ ریون مجلسی

مدلی جدید از تاپ ریون

مدل تاپ ریون بالای ناف

مدلی تاپ ریون بالای ناف

مدلی زیبا از تاپ ریون

مدلی تاپ ریون

مدل تاپ ریون بند دار

در این مطلب با انواع مدل تاپ ریون مجلسی و ساده آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مدل تاپ زیبایی را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو