آموزش ساخت جالباسی و چند ایده خلاقانه برای تهیه جالباسی های ساده

آموزش ساخت جالباسی و چند ایده خلاقانه برای تهیه جالباسی های ساده


منبع: آرگا

257

1399/7/21

19:06


برای یادگیری آموزش ساخت جالباسی درختی جذاب با استفاده از وسایل در دسترس و ساده پیشنهاد می کنیم، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

آموزش ساخت جالباسی و چند ایده خلاقانه برای تهیه جالباسی های ساده

جالباسی ها جزو لوازم پرکاربرد در منازل هستند که در جلوگیری از شلوغی و بی نظمی لباس ها نقش زیادی دارند، درست کردن جالباسی مدل درختی در منزل ایده بسیار جذابی است که علاوه بر کارایی که دارد، جلوه زیبایی نیز در منزل خواهد داشت. بنابراین برای یادگیری آن در ادامه همراه ما شوید.

چوب درختان از ساختار ویژه ای برخوردار می باشد که این ویژگی، قابلیت استفاده از آن را در پایه اولیه بسیاری از وسایل و لوازم منزل فراهم می آورد، خلاقیت با چوب فقط برای ساخت وسایل لوکس و قیمتی کاربرد ندارد، بلکه می توان از آن برای درست کردن خیلی از چیز ها استفاده کرد. در این بخش شما را با آموزش ساختن یک جالباسی چوبی آشنا می کنیم.

ساختن جا لباسی زیبا و شیک

ساخت جالباسی درختی ساده و زیبا

در این مطلب قصد داریم، جا لباسی مدل درختی را آموزش دهیم. جالباسی ها معمولا از تعدادی قلاب فلزی، آویز های چوبی و تعدادی پیچ ساخته شده اند، اما ما در اینجا قصد داریم مدلی از جالباسی ساده و بدون هیچ قطعات اضافه ای را آموزش دهیم که بعد از یادگیری می توانید در منزل بسازید و استفاده نمایید.

ساخت مدلی از جارختی

جالب است بدانید که برای ساختن این نوع جالباسی لازم به استفاده از لوازم و ابزار فراوانی ندارید و به راحتی می توانید آن را در منزل بسازید. حال در ابتدا باید طرح مورد نظر خود را در ابعاد کوچکتر و به صورت دقیق بر روی کاغذ بکشید و سپس طرح را در اندازه اصلی اش بر روی تخته نئوپان انتقال دهید.

ساختن جالباسی+تصویر

توجه داشته باشید که از روی این طرح باید چهار عد با اندازه های یکسان و کاملا شبیه تهیه نمایید، سپس نوبت به مرحله برش کاری چوب می رسد که باید به صورت دقیق و درست انجام شود.

ساخت جالباسی +عکس

جالباسی با طرح خاص

بعد از اینکه کار برش قطعات به پایان رسید، باید آنها را با زاویه ۴۵ درجه از یکدیگر فاصله داده و به هم بچسبانید، این کار را کاملاً دقیق و درست انجام دهید تا به هنگام گذاشتن بر روی زمین به حالت ایستاده، تکان نخورد. در آخرین مرحله می توانید آن را به دلخواه خود رنگ بزنید و سپس این جالباسی زیبا را استفاده کنید.

ساخت مدل زیبایی از جارختی

پیشنهاد های زیادی برای ساختن جالباسی وجود دارد، از این رو در ادامه این بخش ایده های جذابی از ساخت جالباسی های دست ساز را قرار داده ایم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای این مدل ها بتوانید به راحتی مدل جالباسی مورد نظرتان را الگو بگیرید و در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.

ساخت جالباسی خلاقانه

خلاقیت زیبا برای ساخت آویز لباس

ساختن جالباسی

ایده جالب درست کردن جالباسی

ساخت جا لباسی

ساخت جارختی مدل آینه ای و شیک

ساخت جارختی

ساخت مدل چوب لباسی زیبا و خلاقانه

ساخت آویز لباس

خلاقیت ساخت آویز لباس چوبی

ساخت جالباسی ساده

مدل جارختی ساده و خلاقانه

ساخت جارختی چوبی و زیبا

مدل جالباسی چوبی با ایده زیبا

 جالباسی ساده برای کودکان

از اینکه تا پایان این مطلب از خلاقیت درست کردن جا لباسی همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم، ضمن اینکه امیدواریم مطالعه این بخش برای شما سودمند بوده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با انواع خلاقیت ها و ساخت کاردستی می توانید با کلیک بر روی لینک هنر در خانه از جدیدترین مطالب ارائه شده در این زمینه دیدن نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو