رونمایی نیوشا ضیغمی از بینی جدیدش بعد از عمل مجدد

منبع: روزیاتو

93

1399/7/22

16:07


بینی جدید نیوشا ضیغمی

جراحی بینی از جمله متداول ترین عمل های زیبایی در ایران و از جمله میان بازیگران است و ظاهرا شیلا خداداد نیز به همین بهانه با همسرش دکتر فرزین سرکارات آشنا شده. گفته می شود خانم خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از ایشان سوال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده و اینگونه باب آشنایی میان خانم خداداد و دکتر سرکارات باز شده است.

ظاهرا دکتر سرکارات پس از عمل و در حالی که خانم خداداد پس از جراحی بینی اش تازه به هوش آمده بود او را از خانواده اش خواستگاری کرده است و این زوج حالا دو فرزند به نام های سامیار و ساتین دارند. خانم خداداد که با سریال مسافری از هند به شهرت رسید شهروندی آمریکا را هم دارد و ظاهرا فرزندانش را در آمریکا به دنیا آورده است.

در همین رابطه چندی پیش فهرستی از اسامی بازیگرانی منتشر شد که فرزندان خود را در خارج از کشور به دنیا آورده اند. خانم خداداد پس از انتشار این فهرست نوشت: آخ آخ من که خجالت کشیدم..الان سامیار و ساتین رو قورت میدم و دوباره در وطن به دنیا میارمشون!

اما به نظر می رسد که بعد از گذشت چندین سال، خانم ضیغمی چندان از نتیجه عمل بینی اش رضایت نداشت و آنطور که خودش در صفحه اینستاگرامی اش اعلام کرده بود به خاطر ناموفق بودن عمل اولیه مجبور به پیوند غضروف بینی شده بود.

خانم خداداد هم البته این انتقاد را بی پاسخ نگذاشت و در یک پست اینستاگرامی بلند بالا افتخارات و مدارک تحصیلی و دانشگاه همسرش را به رخ کشید.

حالا پزشک جراح خانم ضیغمی ویدیوی جدیدی از نتیجه عمل بینی دوم ایشان را در صفحه اینستاگرامی اش منتشر کرده که حسابی خبر ساز شده است. در این ویدیو بینی جدید نیوشا ضیغمی از تمامی زوایا دیده می شود و باید منتظر باشیم و ببینیم واکنش شیلا خداداد به این ویدیو چیست. بد نیست اشاره کنیم که این دومین ویدیوی خبرساز خانم ضیغمی طی چند روز اخیر است و پیشتر این هنرپیشه با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی که در آن به سبک گروه ۲۵ باند خوانندگی کرده بود خبرساز شده بود.

 

تا حالا خوانندگی نیوشا ضیغمی رو دیدید؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو