سخنگوی دولت: قیمت فعلی دلار واقعی نیست

منبع: برترین ها

37

1399/7/22

16:16


سخنگوی دولت گفت: قیمت دلار واقعی نیست، عرضه از سوی بانک مرکزی انجام می‌شود و البته تقاضایی برای آن نیست.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی دولت گفت: قیمت دلار واقعی نیست، عرضه از سوی بانک مرکزی انجام می‌شود و البته تقاضایی برای آن نیست.

ربیعی در مورد افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو و ارز:

* بخشی از قیمت خودرو ناشی از تصمیم مردم برای حفظ سرمایه است. مگر نه خیلی از تولید عقب نیستیم. بخشی هم ناشی از قسمت ارز است . از این فرصت استفاده کنم بگویم آقای دکتر همتی سفرشان بسیار مثبت بوده و با تفاهم هایی که صورت دادن امیدواریم منابع خودمان را در کشورهای دیگر به دست آوریم و در روزهای آینده فشارها کم تر می شود.

* با ابزارهای مالیاتی و سایر ابزارها فاصله ها را برای سودجویی از طریق خرید و فروش ماشین را کاهش می دهیم. افزایش ورود خودرو به بازار را در ماه های آتی خواهیم داشت. برنامه ریزی جناب آقای رزم حسینی صورت داده اند برای تولید و عرضه ۱۲۵۰ هزار خودرو تا سال ۱۴۰۰. ایمیدرو اقداماتی را صورت خواهد داد که به بازار فشار نیاید. بحث واقعی سازی قیمت هم دنبال شده است. حتی دلار هم قیمت واقعی‌اش هم این نیست. در بازار عرضه می شود، خریدار ندارد و باز قیمتش بالا می رود. عده‌ای انتظار برای افزایش قیمت انجام می دهند. بالاخره جنگ اقتصادی است.

* متاسفانه گویی این روزها قرار است زمین به زمان دوخته شود و هر اقدامی را با تفسیری خاص به جامعه القا کنند! آن هم به بدترین شکل و به شیوه ای ناامید کننده.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو