1,745

1399/7/22

16:35


معرفی جذابترین سریال های کره ای در ژانر کمدی رمانتیک و عاشقانه / از سریال جدیدی مانند فروشگاه ست بیول تازه کار در سال ۲۰۲۰ تا پسران برتر از گل و وارثان

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی

۵ ساعت پیش
معرفی جذابترین سریال های کره ای در ژانر کمدی رمانتیک و عاشقانه / از سریال جدیدی مانند فروشگاه ست بیول تازه کار در سال ۲۰۲۰ تا پسران برتر از گل و وارثان

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی

اختصاصی سلام سینما- اگر شما هم از علاقه‌مندان ژانر کمدی رمانتیک هستید، احتمالا بعد از دیدن فیلم‌های کمدی رمانتیک هالیوودی به این نتیجه می‌‌رسید که به سریال کمدی رمانتیک نیاز دارید و وقتی می‌‌خواید سریال خوب در این ژانر ببینید نهایتا به این نتیجه می‌‌رسید که هالیوود در آن خیلی هم حرفی برای گفتن نداره و اگر شبیه من جست‌و‌جو کنید تا به سریال خوبی برسید، نهایتا به سریال‌های ‌کره‌ای می‌‌رسید.

البته سریال‌های ‌کره‌ای طرفدارای خاص خودشو داره که لزوما از طریقی که من گفتم به این نتیجه نمی‌‌رسین که بهتره سریال ‌کره‌ای ببینید. برای اینکه خیلی وقتتون رو برای انتخاب سریال ‌کره‌ای هدر ندید، اینجا 58 تا سریال ‌کره‌ای بهتون معرفی می‌‌کنم که جزو لیست‌های برتر زیادی هم هستن. از اونجایی که خودم جزو علاقه‌مندای این سری‌ها هستم باید بگم که همه لیستی که معرفی میکنم ارزش دیدن دارن ولی اگر دنبال یکم تقلب می‌گردید می‌تونید اول فیلم‌هایی که یه ستاره بغل اسمشون هست رو ببینید.

چون تو این معرفی قصد اسپویل ندارم هرچیزی که لازمه بدونید برای انتخاب رو براتون می‌‌نویسم و بعدش می‌‌تونید خودتون هم راجع بهش اینور و اونور بخونید و راستش پیشنهاد نمی‌‌دم چون معمولا داستان رو لو می‌‌دن و از لذت دیدن داستان عاشقانه‌ای که پیش روتون هست کم می‌‌کنه. توجه کنید که این لیست ترتیب خاصی نداره.

 

1. «سقوط بر روی شما» (Crash landing on you) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - سریال سقوط بر روی شما

سال پخش: 2019

امتیاز: 8.8 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

در یک جمله می‌‌تونم بگم حقیقتا ارزش دیدن داره. داستان حاشیه‌های زیادی نداره و کاملا روی کاراکترهای اصلی فیلم تمرکز کرده. من این سریال رو چون هرجا راجع بهش خوندم، نوشته بود تو کره شمالی اتفاق می‌‌افته، دوست نداشتم. همش فکر می‌‌کردم آخه تو اون فضایی که من از کره شمالی تو ذهنم دارم چطور می‌‌تونه داستان عاشقانه جذابی اتفاق بیفته. البته خوب این ذهنیت من بود و لزوما هم درست نیست ولی همش مانع می‌‌شد که دلم بخواد ببینمش اما وقتی شروعش کردم فهمیدم که یه زن از کره جنوبی می‌‌تونه روند فیلم رو برام عوض کنه و یه عشق خیلی پرشور رو به نمایش بذاره.

 

2. «افسانه دریای آبی» (The legend of blue see) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - سریال افسانه دریای آبی

سال پخش: 2016

امتیاز: 8.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

بازیگر زن این سریال کسیه که به نظرم جزو بازیگرای خیلی خاصیه که من شخصا هر کاری ازش دیدم خیلی قشنگ بوده. به نظر می‌‌رسه خیلی خوب انتخاب می‌‌کنه تو چه فیلمی بازی کنه. این سریال چون تو ژانر فانتزی هم هست علاوه بر رمانتیک کمدی، باعث می‌‌شد دلم نخواد ببینمش چون فکر می‌‌کردم یه چیزی که واقعی نیست نمی‌‌تونه به دلم بشینه ولی راستش اشتباه می‌‌کردم و باعث شد بعد ازون حتی به سریال ‌کره‌ای‌هایی که فانتزی هستن علاقه بیشتری هم پیدا کنم.

بازیگر مرد سریال هم که اساسا خیلی خوب بازی می‌‌کنه و سریال بد نداره. کلا پس می‌‌تونه خیلی انتخاب خوبی باشه برای دیدن.

 

3. «زندگی مخفی منشی من» (The secret life of my secretory)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - سریال زندگی مخفی منشی من

سال پخش: 2019

امتیاز گوگل: 97 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

داستان این سریال خیلی بامزه است. فرض کن فقط یه نفر رو کلا می‌‌بینی و می‌‌شناسی و می‌‌تونی تشخیص بدی. کسی که قبلا اصلا جزو آدمیزاد به حسابش نمی‌‌آوردی. داستان عشقی تو این سریال خیلی شبیه رمانتیک کمدی‌های کلاسیکه. یه آدم که خیلی سرد و پولداره و یه نفر که یه نمه هم خنگه حتی و داستانایی که می‌‌تونه بینشون پیش بیاد.

 

4. «وقتی کاملیا شکوفا می‌شود» (When the Camellia blooms)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - وقتی کاملیا شکوفا می شود

سال پخش: 2019

امتیاز: 8.4 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه داستان خیلی احساسی از یه مادر مجرد که وارد یه شهر کوچیک می‌‌شه و یه رستوران به اسم کاملیا باز می‌‌کنه. داستان راجع به تلاش‌های یه پسرجوون برای به دست آوردن قلب صاحب کافه است.

 

5.  «نوازش قلبت» (Touch your heart)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - نوازش قلبت

سال پخش: 2019

امتیاز: 8.4 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه بازیگر زیبا که سال‌هاست کار نمی‌‌کنه وارد یه شرکت حقوقی می‌‌شه تا برای نقشی که می‌‌خواد باهاش به دنیای بازیگری برگرده آماده بشه. با اینکه همه کسایی که تو شرکت حقوقی هستن بهش توجه زیادی دارن، رئیسش که خیلی آدم سردیه اصلا ازینکه اون براش کار کنه راضی نیست. داستان عشقی این سریال خیلی دلگرم‌کننده است.

 

6. «سی اما هفده» (Thirty But Seventeen)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - سی اما هفده

سال پخش: 2018

امتیاز: 7.8 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

دختری بعد از 13 سال از کما در میاد و به سختی خودش رو به خونش می‌‌رسونه ولی متوجه می‌‌شه که اونجا دیگه خونه خودش نیست. جایی برای رفتن نداره و صاحب جدید خونه هم علاقه‌ای به اینکه بهش کمک کنه نداره. یه داستان عشقی خیلی دوست‌داشتنی.

 

7. «پسر خوشتیپ و جونگ ایوم» (Handsome Guy and Jung Eum | The Undatable)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - پسر خوشتیپ و جونگ ایوم

سال پخش: 2018

امتیاز: 6.6 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

دختری که تو یه شرکت زوج‌یابی کار می‌‌کنه به خاطر یه سری مشکلاتی که ایجاد می‌‌کنه، ماموریت می‌‌گیره که چند پرونده خیلی سخت از مشتری‌هایی رو که تا حالا با هیچ‌کس جور نشدن و هرکدوم یه مشکلی داشتن رو به هم جفت و جور کنه. خوشبختانه می‌‌تونه با یه آدم خیلی حرفه‌ای تو روابط، معامله‌ای بکنه که بهش کمک کنه این افراد رو با هم مچ کنه. به نظر می‌‌رسه این یه شروع خوب برای دل بستن تدریجی این دو نفر به هم باشه. این طور نیست؟

 

8. «منشی کیم چشه ؟» (What’s wrong with secretary Kim)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - منشی کیم چشه ؟

سال پخش: 2018

امتیاز: 8.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه منشی شخصی خیلی حرفه‌ای بعد از 9 سال تصمیمش برای استعفا رو به رئیس کمالگرا و مغرورش می‌‌گه. در صورتی که به نظر می‌‌رسه رئیسش باید خیلی راحت با این موضوع کنار بیاد ولی انگار نمی‌‌تونه! عشقی که تو این داستان نشون داده می‌‌شه خیلی راحت آدم رو درگیر و خیلی جاها گیج می‌‌کنه.

 

9. «تابه عشق» (Wok of love)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - تابه عشق

سال پخش: 2018

امتیاز: 7.4 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

دختری که در شب عروسیش به خاطر ورشکستگی خانوادش طرد شده، تصمیم می‌‌گیره به زندگیش خاتمه بده تا اینکه کارش به یه رستوران کشیده می‌‌شه و اونجا می‌‌فهمه اشتیاق زیادی برای آشپزی داره. البته هم آشپزی و هم آشپزها براش دوست داشتنی‌ان.

 

10 «جادوگر خوب» (Good Witch)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - جادوگر خوب

سال پخش: 2018

امتیاز: 7.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

دو خواهر دوقولو و متفاوت به خاطر پدرشون که یه پلیس بی‌نهایت مهربون و فداکار بوده، یکی تصمیم می‌‌گیره عین پدرش زندگی کنه و اون یکی کاملا برخلاف پدرش. هردو رویای مهماندار هواپیما شدن رو دارن و خوب معلومه که خواهر مهربونه به نفع اون یکی می‌‌کشه کنار و ازدواج می‌‌کنه و بچه دار می‌‌شه. تا اینکه مجبور می‌‌شه به جای خواهرش بره سر کار برای یه مدت و خلبان جوان و زن‌گریزی که خواهرش عاشقش هست رو ملاقات می‌‌کنه...

 

11. «من ربات نیستم» (I’m not a Robat)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - من ربات نیستم

سال پخش: 2017

امتیاز گوگل: 97 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

به خاطر یه سری مشکلات فنی توی به موقع درست کردن یه ربات انسان‌نما برای پسری که به خاطر یه بیماری نمی‌‌تونه هیچ کسی رو لمس کنه، سازنده ربات مجبور می‌‌شه زنی که مدل ربات هست رو استخدام کنه تا برای مدت کوتاهی نقش یک ربات رو بازی کنه. در زمان‌هایی که این زن و مرد با هم می‌‌گذرونن رابطه عمیقی بینشون شکل می‌‌گیره و ...

 

12. «دو بونگ سون زن قوی» (Strong Woman Do Bong Soon)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - دو بونگ سون زن قوی

سال پخش: 2017

امتیاز: 8.2 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه سریال فانتزی! مدیر عامل یه شرکت بازی‌سازی دختری با قدرتی ماورائی رو خیلی اتفاقی وقتی دختر داره با یه گروه خلافکار کتک کاری می‌‌کنه می‌‌بینه و ازش می‌‌خواد که بادیگارد شخصیش بشه. داستان احساسی فیلم خیلی دوست داشتنیه و البته چند داستان جنایی هم این وسط اتفاق می‌‌افته که به داستان سریال کمک می‌‌کنه گیراتر باشه.

 

13. «عشق مخفی من» (My secret romance)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - عشق مخفی من

سال پخش: 2017

امتیاز: 7.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه رابطه یک‌شبه بعد از سال‌ها ملاقات دوباره خیلی جدی می‌‌شه. گرچه زندگی هردو نفر بعد ازون شب به خاطر عشق یک‌شبشون تغییر می‌‌کنه و درنهایت تو یه داستان رئیس / کارمندی و پولدار / فقیری یه داستان عاشقانه زیبا رو رقم می‌‌زنه.

 

14. «سیندرلا و چهار شوالیه» (Cinderella and four knights)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - سیندرلا و چهار شوالیه

سال پخش: 2016

امتیاز: 7.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

باید خیلی هیجان‌انگیز باشه وارد یه خونه خیلی بزرگ، مشهور به خونه آسمون بشی و چهارتا پسر فوق العاده دور برت باشن و البته با این قرار رفته باشی اونجا که قرار عاشقانه ممنوع! پسرهایی پولدار و با اعتماد‌به‌نفس به خاطر پولشون البته و پیدا کردن عشق واقعی میون این همه ماجرا و داستان خیلی سرگرم‌کننده است.

 

15. «اوه الهه من» (Oh my venus) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - اوه الهه من

سال پخش: 2015

امتیاز گوگل: 96 از درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

دیدن این سریال رو نباید از دست بدید چون بازیگرای فوق‌العاده‌ای توش بازی می‌‌کنن و البته دختر وکیل داستان که بعد ازسال‌ها دوست پسر چندین و چند ساله‌اش رهاش می‌‌کنه تا خانم وکیل تو یه رقابت برای کاهش وزن و دوباره به دست آوردن جذابیتی که خصوصیتت ذاتیشه و نه ظاهریش، عشق رو پیدا کنه.

 

16. «او زیبا بود» (She was pretty) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - او زیبا بود

سال پخش: 2015

امتیاز: 7.7 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

دختر نقش اول این سریال همیشه برای من جذابه به خاطر نوع خاصی که خودش هست و یه سرخوشی و رهایی جالبی که داره. روایت دیدار دوباره دوستای قدیمی‌‌ای که خیلی هم برای دختر داستان جذاب نیست. چون اون دیگه اون دختری که تو بچگیش بود نیست. یه دختر زیبا و دوست داشتنی که الان کلی عوض شده و لازمه قسمت‌های زیادی از داستان بگذره تا بفهمه واقعا اون چیزی که متفاوتش می‌‌کرد ظاهرش نبود، بلکه عشق زیادی بود که می‌‌تونست بدون دریغ به آدما هدیه بده.

 

17. «منو بکش خلاصم کن» (Kill me heal me) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - منو بکش خلاصم کن

سال پخش: 2015

امتیاز: 8.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

این یکی از سریال‌های مورد علاقمه که راستش قسمت اولش رو چند بار دیدم تا راضی شدم ببینمش ولی خیلی راضی‌ام از انتخابم. عشق و صبوری توی این فیلم دوست داشتنیه و همه جنبه‌هاش خیلی جذابه و ارزش دیدن داره. پایان‌بندی دوست‌داشتنی این فیلم جذابیتش رو دوچندان می‌‌کنه.

 

18. «از بخت بد عاشقت شدم» (Fated to love you)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - از بخت بد عاشقت شدم

سال پخش: 2014

امتیاز: 7.9 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

داستان با یه عشق شروع می‌‌شه و با یه رابطه‌‌ی یک‌شبه که کاملا اشتباهی پیش میاد، به نظر می‌‌رسه که اون عشق عملا به گند کشیده می‌‌شه ولی واقعا این طور نیست و این داستان خیلی جذابه. پایان دوست داشتنی‌ای داره و اتفاقات توی داستان خیلی الهام بخش و انگیزه دهنده هستن.

 

19. «صداتو میشنوم» (I hear your voice)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - صداتو میشنوم

سال پخش: 2013

امتیاز: 8.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه پسر دبیرستانی که به خاطر یه تصادف می‌‌تونه بفهمه تو فکر آدما چی می‌‌گذره و صدای فکر کردنشون رو بشنوه با یه دختر وکیل که سنش ازش بیشتره برخورد می‌‌کنه و اونو از خیلی وقت پیش می‌‌شناسه. داستان عشقی این سریال به طرز جالبی جذاب و خوب از آب درومده و داستان‌های کناریش هم جالب توجهه.

 

20. «تو که از ستاره‌ها اومدی» (My Love From The Star) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - تو که از ستاره ها اومدی

سال پخش: 2013

امتیاز: 8.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یکی دیگه از سریال‌هایی که مقاومت داشتم ببینمش ولی واقعا و واقعا اگر طرفدار این ژانر هستید باید ببینیدش. بله، بازم فانتزی. مردی که از فضا اومده و دختری رو تو لحظه ورودش به زمین می‌‌بینه و اونو بعد مدت‌های زیادی و این بار در زمان حال ملاقات می‌‌کنه و این بار به عنوان یه بازیگر خیلی مشهور و متفاوت البته.

روایت عشقی داستان بی نهایت صادقانه و دوست داشتنیه. بازی‌هاش هم خیلی خوبه که البته از نقش اول زن فیلم بعید نیست چون به نظرم هیچ سریال بد یا متوسطی نداره.

 

21. «خورشید ارباب» (The Master’s Sun)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - خورشید ارباب

سال پخش: 2013

امتیاز: 8.2 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه فیلم تقریبا ترسناک چون نقش اول زن داستان، روح‌ها رو می‌‌بینه و مردی که اتفاقا یه مشکل روحی داره! البته نه مشکل روحی‌ای که نیاز به روانشناس داره، منظورم یه مشکل با روح‌ها بود. داستان خیلی خوب جلو می‌‌ره و روابط این دو زوج با مزه و جالبه و البته عاشقانه خوبیه.

 

22. «ضربان قلب | عاشقم شدی» (Heartstrings)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - ضربان قلب

سال پخش: 2011

امتیاز: 7.2 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

شاید اگر بفهمی که یکی از هم کلاسیای خیلی خفن‌ات که همه عاشقشن دوستت داره خیلی هیجان‌انگیز باشه ولی اگر همزمان بفهمی این دوست داشتن بعد ازینکه عشق قدیمیش ولش کرده اتفاق افتاده، خوب یکم ازون هیجان کم می‌‌شه راستش! یه داستان دبیرستانیه دیگه، دبیرستان موسیقی.

جنگ موسیقی سنتی و مدرن و نهایتا تلفیق این دو نوع موسیقی و عشقی که این بین رشد می‌‌کنه و واقعیت پیدا می‌‌کنه. با دیدن این سریال کلی موسیقی زیبا می‌شنوید که می‌‌شه ازش لذت برد.

 

23. «باغ مخفی» (Secret Garden) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - باغ مخفی

سال پخش: 2010

امتیاز: 8.2 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

این سریال هم یکی از چند بهترین سریال ‌کره‌ایه که واقعا دیدنش می‌‌ارزه. پسر پولدار و دختر فقیر، درسته تکراریه ولی این دفعه سرنوشت کاری می‌‌کنه که بدناشون با هم عوض شه و به همین خاطر یه مجموعه خیلی دیدنی از کمدی، درام و عشق تو داستان هست که باید ببینید تا بتونید باهاش ارتباط برقرار کنید و ازش لذت ببرید.

 

24. «پسران برتر از گل» (Boys Over Flowers) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - پسران برتر از گل

سال پخش: 2009

امتیاز: 8 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه سریال دبیرستالی خیلی فوق العاده. داستان توی یه دبیرستان که مخصوص آدم‌های پولدار هست اتفاق می‌‌افته و راجع به 4 پسر پولدار و خوش قیافه و یه دختر از خانواده معمولی هست که خیلی بی‌ربط به این مدرسه است و بر اساس یه سری اتفاق سر ازین مدرسه درآورده. من خیلی علاقه‌مند به سریال‌های دبیرستانی نیستم ولی این واقعا ارزش دیدن داره.

 

25. «اسم من کیم سام سونه» (My Name is kim Sam Soon) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - اسم من کیم سامسونه

سال پخش: 2005

امتیاز: 8 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

این سریال هم مثل همسر یا دردسر به اسم سم سون قبلا تو فارسی وان پخش می‌‌شده. با این وجود که جزو مجموعه سریال‌های مورد علاقه من هست، جزو بهترین‌های لیست‌های زیادی هم هست. سم سون عاشق شیرینی‌پزیه و به خاطر این رویاش به سختی رفته فرانسه و شیرینی‌پزی یاد گرفته.

تو یه رستوران استخدام می‌‌شه و چون همیشه از اسمش بیزار بوده خودش رو به اسم هی جین معرفی می‌‌کنه که گویا به دلایلی برای رئیس رستوران یادآور خاطرات بدیه. داستان عشقی این مجموعه خیلی دوست داشتنیه و لذت بخش که باعث می‌شه پیگیری داستان خیلی خوشایند باشه.

 

26. «خانه کامل» (Full House) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - خانه کامل

سال پخش: 2004

امتیاز: 7.9 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه سریال کمدی رمانتیکه خیلی کلاسیک و البته قدیمی. دختری که خونش رو به خاطر دوستاش از دست می‌‌ده و خیلی اتفاقی با یه بازیگر مشهور آشنا می‌‌شه که اتفاقا خونه‌اش رو هم خریده. بازم یه داستان از یه قرارداد عشقی که به یه عشق واقعی و البته خیلی داستان‌دار تبدیل می‌‌شه. اگر کمدی رمانتیک باز هستید، حتما از دیدنش لذت می‌‌برید.

 

27. «اوه روح من» (Oh My Ghost)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - اوه روح من

سال پخش: 2015

امتیاز: 8.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

بازم یه فانتزیه دیگه. دختری که می‌‌تونه روح‌ها رو ببینه و خیلی دختر خجالتی و آرومیه توسط روح یه دختر خیلی شیطون که می‌‌خواد قبل از رفتن از دنیا رابطه با یه مرد رو تجربه کنه تسخیر می‌‌شه.

داستان دوگانه صاحب رستورانی که دخترک ساده توش کار می‌‌کنه با دختری که گاهی خیلی ساده است و گاهی همون روح شیطونه خیلی جالب و جذابه. یه عشق کاملا دوگانه ولی قابل باور و دوست‌داشتنی.

 

28. «گابلین» (Guardian: The Lonely and Great God | Goblin)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - گابلین

سال پخش: 2016

امتیاز: 8.6 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه سریال فانتزیه دیگه. یه جنگجوی خیلی قوی محکوم می‌‌شه که تا ابد به عنوان یه گابلین زندگی کنه مگر اینکه عشقش رو پیدا کنه تا بتونه به زندگیش خاتمه بده. این خودش یه پارادوکس قشنگه چون وقتی عشقش رو پیدا کنه می‌‌تونه یه شمشیر نامرئی رو از تنش بیرون بکشه و بعد زندگی‌های طولانی و دیدن مرگ عزیزای زیادی آروم بگیره و بمیره.

 

29. «حالا با عشق تمیز کن» (Clean with passion)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - حالا با عشق تمیز کن

سال پخش: 2018

امتیاز: 6.5 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

دختری که هیچ هنری جز دویدن و البته سریع دویدن نداره با این خصوصیتش تو یه شرکت تمیزکاری مشهور که فقط آدمای زیبا رو استخدام می‌‌کنه و کارای تمیزکاری رو با یه نگاه جدید انجام می‌‌ده استخدام می‌‌شه. یه دختر خیلی نامرتب و یه رئیس وسواسی ترکیب خوبی‌ان تا خیلی سرگرمت کنن. عشقی که تو این سریال هست خیلی خوب شکل می‌‌گیره و دوست داشتنیه.

 

30. «مشکلی نیست، این عشقه» (It’s okay, that’s love)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - مشکلی نیست این عشقه

سال پخش: 2014

امتیاز: 8.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه نویسنده خیلی مشهور و محبوب تو یه شوی تلویزیونی با یه روانشناس، تقریبا روی آنتن دعوا می‌‌کنن. البته نه بزن بزن! ولی این آخرین ملاقاتشون نیست و سریال شما رو به تماشای یک روایت عاشقانه زیبا دعوت می‌‌کنه.

 

31. «ذائقه شخصی» (Personal Taste)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - ذائقه شخصی

سال پخش: 2010

امتیاز: 7.5 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

این فیلم شاید یکی از بهترین سریال‌های لی مین هو نباشه ولی داستان عاشقانه قشنگیه. دختر معماری که با چوب، فرنیچر می‌‌سازه و خیلی هم دخترونه رفتار نمی‌‌کنه در مقایسه با دخترای اطرافش و پسری که به دلایلی وانمود می‌‌کنه همجنس گراست. آیا این عشق شدنیه؟

 

32. «عشق من هولو» (My Holo Love)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - عشق من هولو

سال پخش: 2020

امتیاز: 7.6 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه سریال 12 قسمته خیلی سرراست و محصول شرکت نتفلیکس. دختری که به خاطر یه عارضه در کودکی قادر به تشخیص چهره‌ها نیست و به خاطرش زندگی خیلی گوشه‌گیرانه‌ای رو انتخاب کرده، خیلی اتفاقی درگیر یه پروژه علمی جالب می‌‌شه که یه دستیار هوشمند برای آدما ساخته.

ورژن اولیه این دستیار هوشمند دقیقا از روی قیافه سازنده‌اش ساخته شده و داستان عاشقانه زیبایی رو با دختری که عملا چهره‌ها رو تشخیص نمی‌‌ده می‌‌سازه.

 

33. «زیبای درون» (Beauty inside)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - زیبای درون

سال پخش: 2018

امتیاز: 7.4 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

این سریال هم خیلی دیدنیه. وقتی یه بازیگر خیلی مشهور و صاحب یه کمپانی بزرگ هواپیمایی هرکدوم یه بیماری خیلی نادر دارن که باعث می‌‌شه متوجه و علاقه‌مند به هم بشن. مردی که چهره‌ها رو تشخیص نمی‌‌ده و زنی که هر ماه برای یه مدت خاص کلا تبدیل می‌‌شه به یکی دیگه. داستان عشقی این سریال دوست داشتنیه.

 

34. «آلارم عشق» (Love Alarm)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - آلارم عشق

سال پخش: 2018

امتیاز: 7.4 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

اینم یکی ازون اختراعات عجیب غریب سریال‌های ‌کره‌ایه ولی جالبه. اپلیکیشنی ساخته شده که تو یه شعاع مشخص بهت می‌‌گه کسی عاشقت هست یا نه. با این اپ دیگه نیازی نیست خیلی به خودمون سختی بدیم تا بفهمیم کی عاشق کیه یا کی برا کی زوج مناسبیه، کافیه اپلیکیشن‌هاتون رو روشن کنید! راستش ترسناکه بیشتر تا هیجان‌انگیز ولی در عین حال ماجرای عشقی داستان جذابه.

 

35. «یک ادیسه کره‌ای» (A Korean Odyssey)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - یک ادیسه کره ای

سال پخش: 2017

امتیاز: 8.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

بازم یه سریال فانتزی از یه دختری که روح می‌‌بینه و اینبار فقط به دیدن روح ختم نمی‌‌شه. داستان خدایان اسطوره‌ای روی زمین و جنگ خونینی که هر کدوم برای یه داستان شخصی‌ای که دارن، راه می‌‌ندازن. نکته جالب سریال اینه که واقعا هنرمندانه یه روایت عشقی رو با طلسم و دورویی و غرور مخلوط می‌‌کنه تا هم خیلی سرگرم کننده باشه و هم عاشقانه.

 

36. «وارثان» (The Heirs) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - وارثان

سال پخش: 2013

امتیاز: 7.5 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

این سریال یکی از سریالای ‌کره‌ایه که گرچه تم دبیرستانی داره ولی خیلی قشنگ با زندگی آدم بزرگا تلفیق شده و خیلی برای ادامه دادن سریال آدم رو مشتاق می‌‌کنه. عشق، قدرت و پول مثل خیلی سریال‌ها‌‌ی دیگه تو این داستان نقش‌های اصلی رو بازی می‌‌کنن.

مادری که نمی‌‌تونه حرف بزنه و یه بازی فوق‌العاده از بازیگر پرکاریه که معمولا به عنوان یه مادر زیاد تو سریال‌ها می‌‌بینیمش و یه داستان عشقی و البته کنارش یه جنگ قدرت از طرف کسی که علاقه‌ای بهش نداره ولی می‌‌دونه که اگر نجنگه چیزهای بزرگتری از دست می‌‌ده. ترکیب همه اینا، سریال دیدنی و پر جاذبه ای رو می‌‌سازن.

 

37. «عشق یک کتاب پاداش است» (Romance Is a Bonus Book)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - عشق یک کتاب پاداش است

سال پخش: 2019

امتیاز: 8.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه نویسنده جوان مشهور و یه زن مطلقه که دنبال کاره و اتفاقا همدیگه رو از خیلی قبل می‌‌شناسن. همه تو زندگی اشتباه می‌‌کنن و فقط بعضیا این قدرت رو دارن که هرچند سخت اون اشتباه روبپذیرن و دوباره از نو شروع کنن، هرچند سخت و غیر ممکن به نظر برسه؛ در این بین خیلی دلگرم کننده است که یهو بفهمی کسی هست که می‌‌تونی رو حمایتش و عشقش حساب کنی.

 

38. «پادشاه: سلطنت ابدی» (The King: Eternal Monarch) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - پادشاه سلطتنت ابدی

سال پخش: 2020

امتیاز:  8.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه سریال که همزمان تو دوتا دنیای موازی اتفاق می‌‌افته. نمونه‌های آمریکایی این سریال رو دیدیم ولی سریال جذابیه. لی مین هو طبق معمول خیلی خوب می‌‌تونه نقشش رو به عنوان یه پادشاه قدرمند و در عین حال یک پسرک عاشق ایفا کنه و تو رو با خودش به دنیای عجیب و غریب فیلم ببره.

 

39. «دوست دختر من یه روباهه» (My Girlfriend Is a Gumiho)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - دوست دختر من یه روباهه

سال پخش: 2010

امتیاز: 7.8 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه داستان عشقی فانتزی. نه تا دم توی یه نقاشی بکش تا یه دختر فوق‌العاده زیبا از نقاشی بزنه بیرون و روزگارتو سیاه کنه و هر چی داری و نداری رو بدی تا این روباه نه‌دم سیر شه. البته آدما نه تا دم این روباه رو نمی‌‌بینن!

 

40. «قهوه، لطفا» (Coffee, Do Me a Favor)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - قهوه لطفا

سال پخش: 2018

امتیاز گوگل: 93 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

خیلی از ما گاهی آرزو کردیم که راهی جادویی برای حل مشکلاتمون پیدا کنیم. راهی که اون تلاشی که می‌‌طلبه رو انجام ندیم چون واقعا رسیدن به یه آرزو با تلاش، خیلی خیلی سخته. حالا یه دنیای فانتزی رو در نظر بگیر که تو یه فنجون قهوه می‌‌خوری و عمیق‌ترین آرزوت برآورده می‌‌شه. مثلا از یه دختر چاق که خودتو دوست نداری تبدیل می‌‌شی به یه پرنسس زیبا که همه برات می‌‌میرن! اتفاقای این سریال قشنگه و به نظرم آموزنده و انگیزه‌دهنده.

 

41. «جذابیت شیطانی | شادی شیطانی» (Devilish Charm | Devilish Joy | Devilish Happiness)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - شادی شیطانی

سال پخش: 2018

امتیاز گوگل: 96 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه پسر و یه دختر، خیلی سرراست تو نگاه اول عاشق هم می‌‌شن، ولی افتاد مشکل‌ها! یه اتفاق باعث می‌‌شه که هیچ کدومشون تو موقعیتی نباشن که پی عشقشون رو بگیرن و راهی که هرکدوم جداگانه و از یه جایی با هم طی می‌‌کنن تا شاید دوباره این عشق روپیدا کنن جالبه.

 

42. «عشق انقلابی» (Revolutionary Love)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - عشق انقلابی

سال پخش: 2017

امتیاز: 6.9 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

سریال خیلی ساده است و اصلا دنبال پیچیدگی نمی‌‌ره. پسری که دریک نگاه عاشق می‌‌شه و عشقش به یه دختر متفاوت از جامعه اطرافش، باعث می‌‌شه دست به تحولای بزرگی تو زندگی خودش و دنیای اطرافش بزنه و ازونجایی که پسر یه پدر بانفوذه، باعث می‌‌شه تحولی که ایجاد می‌‌کنه تو زندگی خیلیا تاثیر بذاره.

یه نکته اخلاقیه عشق انقلابی، که به سبک فیلمای ‌کره‌ای که تو هر سریالی سعی می‌‌کنن یه چیزی روفرهنگ‌سازی کنن، اینه که تو این سریال داره قوانین کار برای کارمندای غیر استخدامی رو زیر سوال می‌‌بره!

 

43. «رادیو عاشقانه» (Radio Romance)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - رادیو عاشقانه

سال پخش: 2018

امتیاز: 6.5 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه نویسنده جوان رادیو، برای اینکه برنامه رادیویشون رو زنده نگه داره مجبور می‌‌شه از یه بازیگر خیلی مشهور از یه خانواده خیلی مشهورتر بخواد که مجری برنامه‌اش بشه. در حالی که این مجری‌گری برای اون بازیگر واقعا انتفاع مالی خاصی نداره و حتی چهره‌اش که مهم ترین چیزیه که باهاش مشهور شده، قرار نیست نشون داده بشه.

با این سریال عشق به نوشتن، عشق به تغییر دادن زندگی آدم‌ها و عشق به اینکه با هر راهی که می‌‌تونی برای دیگری مفید باشی تو آدم زنده می‌‌شه و البته همه اینا، عشق بین دو بازیگر اصلی فیلم رو رقم می‌‌زنن.

 

44. «چون این اولین زندگیمه» (Because This is My First Life)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - چون این اولین زندگیمه

سال پخش: 2017

امتیاز:  8.2 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

هممون یه بار زندگی می‌‌کنیم و خیلی وقتا از خودمون انتظار داریم که بهترین تصمیما رو بگیریم و درست ترین انتخابا رو بکنیم. ولی با تمام تلاش ما، همه چیز اونجوری که باید و طبق انتظار ما پیش نمی‌‌ره و حتی گاهی می‌‌تونیم تصمیمای عجیبی بگیریم. داستان عشقی این سریال خیلی انسانیه و دوست داشتنی. بین کسی که اصلا به عشق اعتقاد نداره و کسی که فعلا فرصت عاشقی نداره چون باید کار کنه تا زنده بمونه.

 

45. «فروشگاه ست بیول تازه کار» (Backstreet Rookie)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - فروشگاه ست بیول تازه کار

سال پخش: 2020

امتیاز: 7.4 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

از رویات دست برندار. به نظرم شعار این سریال اینه. حالا هر چی که هست چه کار باشه چه یه آدم. نکته مهم‌تر از اون اینکه آدما رو اونطوری ببین که هستن نه اونطوری که دوست داری باشن. سریال سرگرم‌کننده‌ایه و عشقی که به تصویر کشیده شده خیلی جالب رشد می‌‌کنه و جوونه می‌‌زنه.

 

 

46. «حسادت آشکار» (Don’t Dare to Dream | Incarnation of Jealousy)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - حسادت آشکار

سال پخش: 2016

امتیاز:  7.7 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

تا حالا شده عاشق دو نفر باشید و واقعا فکر کنید هردوتاشون رو حالا به هر دلیلی دوست دارید. اگر این تجربه رو داشتید این سریال رو ببینید. معنی جدید حسادت بعد از این سریال براتون جذاب خواهد بود. البته این سریال یه بخش آموزشی خیلی جالب هم داره راجع به اینکه ما چطور به آدم‌ها برچسب می‌‌زنیم.

 

47. «همسر یا دردسر» (Couple or Trouble) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - همسر یا دردسر

سال پخش: 2006

امتیاز: 7.5 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

با وجود اینکه این سریال تو هیچ کدوم از لیستای بهترین کره‌ای، که باور کنید من خیلی دنبالشون گشتم، نیست ولی یکی از محبوب‌ترین‌های لیست منه. ممکنه دوبله شده این سریال رو با حداقل یکی دو قسمتش رو اینور و اونور دیده باشید این سریال به اسم همسر یا دردسر به فارسی اونم به طرز خنده‌داری دوبله شده ولی با این حال من هر از چندگاهی که خیلی خسته‌ام و دلم یه خندیدن و ذوق کردن حسابی می‌‌خواد، این سریال رو مرور می‌‌کنم.

داستان یه زن افاده‌ای جالب که طبق معمول خیلی از فیلمای ‌کره‌ای حافظه‌اش رو از دست داده و از یه زندگی اشرافی اومده و تو یه شهر کوچیک و میون یه سری آدم ساده داره زندگی می‌‌کنه. ناسانگشیل یا همون خانم آنا هر چیزی براش بی‌کلاسه حتی عاشق یه آدم معمولی شدن. روند رشد این آدم خیلی الهام بخشه. جمله مشهورش هم: چه بی‌کلاس!

 

48. «زندگی خصوصی او» (Her Private Life)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - زندگی خصوصی او

سال پخش: 2019

امتیاز:  7.7 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

زندگی دوگانه یه کارمند حرفه‌ای گالری هنری، که خیلی هم تو کارش موفقه و تو زندگی خصوصیش فن‌گرلی می‌‌کنه. یکم این کلمه به توضیح نیاز داره! یعنی اینکه دلباخته یه هنرمند یا آدم مشهور باشی و همه جا دنبالش بری و ازش عکس بگیری و به هر حال زندگیتو وقفش کنی. این میون اتفاقای جالبی با مدیر جدید گالری و خواننده‌ای که دوستش داره اتفاق می‌‌افته که ارزش دیدن داره.

 

49. «دوباره اوه هه یونگ» (Another Miss Oh) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - دوباره اوه هه یونگ

سال پخش: 2016

امتیاز: 7.9 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

برای شما هم پیش اومده که وقتی یه نفر هم اسم خودتون رو می‌‌بینید یه حس خاصی دارید و انگار همش تو یه مقایسه و یه جور اندازه گرفتن همه چیز بین خودتون هستید! انگار ناخوداگاه اطرافیان هم این کار رو می‌‌کنن و حالا مخصوصا اگر یه اسم خیلی معمولی و تکراری هم نباشه. اینجا هم دوتا خانم اوه داریم و کلی داستان و یه مرد که خیلی اتفاقی هردو رو می‌‌شناسه. البته هرکدوم رو یه جوری.

 

50. «بخشی از ذهن تو» (A Piece of Your Mind)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - بخشی از ذهن تو

سال پخش: 2020

امتیاز: 7.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

بازم یه فیلم از یه پیشرفت و هوش مصنوعی عجیب و غریب که تو سریالای ‌کره‌ای کم نیست ولی نکته بارز این فیلم اینه که چطور با از دست دادن کسی کنار بیای و به زندگیت خیلی باشکوه ادامه بدی. همین‌طور اینکه همراه بودن با کسی چقدر می‌‌تونه تو جوونه زدن عشق و التیام یه آدم دیگه موثر باشه.

 

51. «لویی پادشاه خرید» (Shopaholic Louis | Shopping King Louie) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - لویی پادشاه خرید

سال پخش: 2016

امتیاز گوگل: 96 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

این سریال واقعا دیدنیه. شنیدید می‌‌گن قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری! نقش اول مرد این داستان یه خریدار آنلاین حرفه‌ایه و البته بسیار پولداره که ارزش هر چیزی رو فقط با نگاه کردن بهش می‌‌فهمه و می‌‌دونه که ارزش خرید داره یا نه. به نسبت قیمتش ارزونه یا گرون و خلاصه یه خریدار حرفه‌ای که سره و ناسره رو خیلی خوب از هم تشخیص می‌‌ده. به نظر میاد که این قدرت عجیب و غریب رو برای انتخاب یه دختر هم داره. تشخیص نادر بودن یه دختر!

 

52. «بوسه شیطنت آمیز» (Playful Kiss)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - بوسه شیطنت آمیز

سال پخش: 2010

امتیاز: 7.1 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه فیلم دبیرستانی دیگه! دختر نمره آخر و سر به هوای کلاس عاشق محبوب ترین پسر دبیرستانشونه، در صورتی که پسره حتی اونو نمی‌‌شناسه. البته همیشه اتفاقات جالبی می‌‌‌‌افته که دو نفر به هم نزدیک شن...

 

53. «نهایت درهم شکستگی» (High-end crush)

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - نهایت درهم شکستگی

سال پخش: 2015

امتیاز: 7.3 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

البته بازم یه پسر پولدار و دختر فقیر داریم فقط این بار فرقش اینه که دختر فقیر ما همچینم فقیر نیست و فقط به خاطر پدر و مادرش توی یه نقطه دوردست تو آخرای یه کوهستان تک وتنها زندگی می‌‌کنه و به خاطر آموزه‌های پدربزرگش و تجربه‌‌هاش با مادرش واقعا علاقه خاصی هم به پول و شهرت نداره.

 

54. «لمس» (Touch) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی  - لمس

سال پخش: 2020

امتیاز: 92 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

اگر از علاقه‌مندان سری‌های انگیزشی هستید، این یه سریال خیلی قشنگ می‌‌تونه باشه براتون و یه انتخاب مناسب. دختری که رویاش خواننده شدن هست و مردی که یه میکاپ آرتیست خیلی مشهوره و زبده است.

 

55. «چیزی در باران» (Something in the Rain) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - چیزی در باران

سال پخش: 2018

امتیاز: 96 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

یه دختر مجرد که به نظر خانوادش از وقت ازدواجش گذشته بعد از سه سال برادر کوچیک دوستش رو که ازخارج برگشته و هم‌سن برادر کوچیک خودشه و براش مثل برادره می‌‌بینه و با وجود اختلاف سنی زیاد و پیچیدگی روابطی که وجود داره، به مرور که همدیگه رو می‌‌بینن یه رابطه احساسی خیلی عمیق و قابل درک بینشون پیش میاد.

 

56. «یک شب بهاری» (One Spring Night) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - یک شب بهاری

سال پخش: 2019

امتیاز: 95 درصد

چرا باید این سریال رو ببینید:

باید بگم این سریال با آهنگ‌های خیلی زیباش به یاد من مونده؛ وقتی یه داروسازجوون که اتفاقا یه پدر مجرد هم هست یه دختر کتابدار رو می‌‌بینه و تمام حواشی نه چندان راحتی که تو داستانشون هست، براشون این رو ممکن می‌‌کنه که دوباره عشق رو پیدا کنن.

 

57. «شفا دهنده» (The healer) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - شفا دهنده

سال پخش: 2014

امتیاز: 8.5 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

این سریال رو باید دید چون ممکنه قسمت اولش خیلی دوست داشتنی هم به نظر نرسه ولی در واقع داستان مبارزه خبرنگارهای دو نسل برای گفتن حقیقت و نیفتادن توی سیاست و تبلیغاته. فراز و فرود‌های فیلم دوست داشتنیه و عشقی که این وسط به وجود میاد خیلی دوست داشتنی تر.

 

58. «کلاس ایته وان» (Itaewon Class) *

بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی - کلاس ایته وان

سال پخش: 2020

امتیاز: 8.2 از 10

چرا باید این سریال رو ببینید:

شاید این سریال در یک نگاه کلی شبیه همه سریال‌های دیگه ‌کره‌ای باشه و اتفاقا هم هست. عشق، انتقام، عشق اول و کلی مفهوم تکراریه دیگه که البته نمی‌‌شه گفت خاص این سریاله و واقعا همشون همین داستانارو دارن. ولی این سریال از یه نظرایی خیلی متفاوته و واقعا ارزش دیدن داره و تا اونجا که می‌‌دونم قراره فصل دوم هم داشته باشه که خیلی معمول نیست تو سریال‌های ‌کره‌ای و خودش یعنی فصل اول خیلی مورد توجه بوده. تسلیم نشدن، دوستی و کار تیمی ارزش‌های سه گانه این سریال عاشقانه زیباست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو