به کارگردانی مهدی جبین‌شناس؛ «نبردهای فانتوم» ادامه دار شد

منبع: سینما پرس

33

1399/7/22

19:07


سینماپرس: با تصمیم سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۵ قسمت جدید برای مستند «نبردهای فانتوم» ساخته خواهد شد.

مستند «نبردهای فانتوم»

سینماپرس: با تصمیم سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۵ قسمت جدید برای مستند «نبردهای فانتوم» ساخته خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، «نبردهای فانتوم» که همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و عملیات قهرمانانه کمان توسط خلبانان شجاع نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمد، در پخش تلویزیونی و اکران اینترنتی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و به همین دلیل با تصمیم سازمان هنری رسانه‌ای اوج و اعلام آمادگی ارتش جمهوری اسلامی ایران ۵ قسمت جدید برای مستند سریالی «نبردهای فانتوم» به تهیه‌کنندگی سالار بی‌باک و کارگردانی مهدی جبین‌شناس در خانه مستند ساخته خواهد شد.

هم‌اکنون مراحل ساخت قسمت چهارم از مجموعه مستند «نبردهای فانتوم» به پایان رسیده که مربوط به پشتیبانی نیروی هوایی ارتش از نیروی زمینی از ابتدای حمله رژیم بعثی عراق به ایران تا عملیات ثامن الائمه است.

همچنین، قسمت پنجم مجموعه مستند «نبردهای فانتوم» مربوط به پشتیبانی نیروی هوایی از نیروهای زمینی از عملیات ثامن الائمه تا والفجر ۸ و تصرف شهر فاو، قسمت ششم مربوط به حملات نیروهای هوایی به مراکز استراتژیک عراق شامل پالایشگاه‌ها و خطوط انتقال نفت، نیروگاه‌ها و خطوط انتقال برق عراق و قسمت هفتم نیز مربوط به آخرین نبردهای نیروی هوایی در جریان هشت سال جنگ تحمیلی شامل حملات هوایی به بغداد و آخرین شهدای خلبان جنگنده فانتوم خواهد بود.

همچنین با دستور ویژه امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قسمت هشتم مجموعه مستند «نبردهای فانتوم» در قالب یک قسمت ویژه بهسازی و نگهداری جنگنده‌های فانتوم پس از جنگ تحمیلی و سلاح‌های جدیدی را که جهاد خودکفایی نیروی هوایی روی این هواپیما تست و نصب کرده به تصویر خواهد کشید.

مجموعه مستند «نبردهای فانتوم» به تهیه‌کنندگی سالار بی‌باک و کارگردانی مهدی جبین‌شناس تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری‌ رسانه‌ای اوج خواهد بود.

نظرات


تصویری


ویدئو