آیفون ۱۲ مینی معرفی شد

منبع: برترین ها

51

1399/7/22

21:36


انتظار به پایان رسید و اپل در رویداد «Hi, Speed» از گوشی‌های سری آیفون 12 رونمایی کرد.

وبسایت دیجیاتو: انتظار به پایان رسید و اپل در رویداد «Hi, Speed» از گوشی‌های سری آیفون 12 رونمایی کرد.

کوچکترین عضو این سری از نظر ابعاد نمایشگر، «آیفون 12 مینی» است و باب میل کاربرانی طراحی شده که موبایل‌های با ابعاد کوچک را می‌پسندند.

مشخصات سخت افزاری آیفون 12 مینی شباهت بسیاری با آیفون 12 دارد، با این تفاوت که لقب سبک‌ترین و باریک‌ترین گوشی 5G جهان را به خود اختصاص داده است.

اپل با حذف تاچ آیدی و جایگزینی فیس‌آیدی، همچنین کاهش چشمگیر حاشیه‌های اطراف نمایشگر، آیفون 12 مینی را با ابعادی کوچکتر طراحی کرده است.

آیفون ۱۲ مینی معرفی شد

آیفون 12 مینی با نمایشگر 5.4 اینچی و رزولوشن 2079 در 960 پیکسل، مجهز به دوربین دوگانه در پنل پشتی با گشودگی دهانه لنز f/1.6 است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز 12.9 مگاپیکسلی است. آیفون 12 مینی در سه نسخه با ظرفیت حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت و رم 4 گیگاباتی به بازار عرضه خواهد شد.

در قلب تپنده این گوشی هوشمند، چیپست A14‌ بایونیک جای گرفته است. گوشی هوشمند جدید کوپرتینویی‌ها در کنار بهره‌مندی از باتری لییتیوم یونی با ظرفیت 2227 میلی‌آمپر ساعتی، مجهز به حسگر مجاورت، حسگر نور محیط، شتاب‌سنج، قطب‌نما، ژیروسکوپ و فشارسنج است. آیفون 12 مینی با بدنه آلومینیومی، دارای استاندارد IP68 است و در مقابل نفوذ آب و گردوغبار نیز مقاوم است.

آیفون ۱۲ مینی معرفی شد

آیفون 12 مینی نیز همانند سایر اعضای این خانواده، نخستین گوشی‌های هوشمند کوپرتینویی‌ها هستند که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند. باتوجه به پوشش 5G هنوز در اغلب کشورها به صورت محدود ارائه شده، اپل برای این موضوع نیز تدابیری درنظر گرفته و گوشی‌های هوشمند جدید خود را با قابلیت جدید Smart Data Mode معرفی کرده است که امکان سوییچ خودکار میان شبکه 5G و 4G را برای کاربران فراهم کند.

مدل پایه این دستگاه با قیمت 699 دلار و در رنگ‌های مشکی، سفید، قرمز، آبی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو