شهره قمر خواستار اعدام بازیگران سریال شهرزاد شد!

شهره قمر خواستار اعدام بازیگران سریال شهرزاد شد!


منبع: روزیاتو

276

1399/7/23

11:10


شهره قمر بازیگر ناشناس سینمای ایران که مدتی است به خاطر اظهارنظرهای جنجالی اش بر سر زبان ها افتاده این بار خواستار اعدام بازیگران سریال شهرزاد شد!

قمر روز گذشته طی دو استوری در اینستاگرام شخصی خود با پرداختن به حواشی سریال شهرزاد اینگونه نوشت:

«به عنوان هنرمندی از نسل معلمان شریف که هم پدر بزرگوارم و هم مادر بزرگوارم دو معلم زحمت کش این مملکت بوده اند و اکنون بازنشسته هستند از تمامی عوامل سریال شهرزاد و تمامی مفسدین فی الارض شاکی خصوص هستم و تقاضای رسیدگی دارم.

تمامی مفسدین فی الارض پرونده های اختلاس از جمله بارزش بازیگران و عوامل و پخش منحوس سریال [شهرزاد] که از جیب ملت شریف و صبور ایران و معلمان زجر کشیده و محترم دزدی های میلیاردی کرده اند اعدام باید گردند.»

شهره قمر اعدام بازیگران سریال شهرزاد

شهره قمر پیش از این هم به ماجراهای سریال شهرزاد پرداخته بود.

قمر در اواخر شهریور در اینستاگرام خود ترانه علیدوستی ، بازیگر مشهور را به شدت مورد حمله قرار داد و از او انتقاد کرد. شهره قمر علاوه بر اینکه علیدوستی را به براندازی، اغتشاش و جاسوسی علیه نظام متهم کرد، او و دخترش را تهدید به مرگ هم کرد.

قمر در صحبت های خود به ماجرای اختلاس تهیه کننده سریال شهرزاد و به تاراج رفتن صندوق فرهنگیان هم اشاره کرد.

او در اینباره نوشته بود:

«یادمون نره امثال این خانوم با پول دزدی از صندوق فرهنگیان بینوا (در سریال شهرزاد) چه پولایی به جیب زدن…! حالا مسأله اینجاست چطور اون زمان میلیارد میلیارد پول دزدی مردم فقیر و معلمهای بیچاره رو به جیب می زدی نظام و همه چی خوب بود الان بد شد؟؟؟؟؟ جمع کنید بساط فساد و ریا و کثافت کاریاتونو.»

احتمال داده می شد برخی پست های ترانه علیدوستی در شبکه های اجتماعی که ماهیت سیاسی-انتقادی دارند باعث واکنش شهره قمر به علیدوستی شده بود.

این روزها دادگاه رسیدگی به اتهامات اقتصادی سید محمد امامی تهیه کننده سریال شهرزاد در حال برگزاری است و همین مسأله سبب شده شهره قمر بار دیگر به حواشی سریال شهرزاد بپردازد.

سید محمد امامی و سید محمد هادی رضوی (داماد محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت حسن روحانی) تهیه کنندگان سریال پرطرفدار شهرزاد بودند که از شبکه نمایش خانگی پخش می شد.

پولی که امامی و رضوی به عنوان سرمایه گذاران سریال شهرزاد از طریق آن به ساخت این سریال کمک کردند محصول اختلاس از بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان بود.

رضوی در دادگاه رسیدگی به جرایم مفسدان اقتصادی در سال ۹۸، به دلیل اختلاس از بانک سرمایه به ۲۰ سال حبس و رد مال به ارزش ۱۰۷ میلیارد تومان محکوم شد و امامی نیز این روزها پاسخگوی اتهامات وارده به خود در دادگاه است.

از زمان مطرح شدن اتهامات اقتصادی تهیه کنندگان سریال شهرزاد ، بحث بازگرداندن دستمزد بازیگران و عوامل آن هم به میان آمد که از راه اختلاس تأمین شده بود، امری که با واکنش منفی آن ها رو به رو شد.

شهره قمر هفته ی قبل هم به دلیل توهین به محمدرضا شجریان ، استاد آواز خبرساز شده بود.

چند روز قبل از درگذشت محمدرضا شجریان و همزمان با درگرفتن شایعاتی درباره ی مرگ او، شهره قمر استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که اشاره ای به استاد موسیقی سنتی ایران تعبیر شد.

قمر نوشته بود:

«صد هزاران تاسف و لعنت برای جماعت نادانی که با مرگ یک هنرمند وطن فروش به سوگ می نشیند و با مرگ وطن پرستی به روزمرگی…!»

صحبت های قمر با واکنش شدید نیوشا ضیغمی ، بازیگر مشهور رو به رو شد و او در اینستاگرام خود اینچنین به اظهارنظر قمر پاسخ داد:

«خانم نامحترم شرم بر تو کاش دهنتو ببندی ..

دیده نشدن و انسان بودن خیلی بهتر از اینه که دست به هر کاری بزنی، و با توهین کردن به افراد مطرح که در قلب یه ملت جا دارن خودت رو سر زبونها بندازی

برای کسانی مثل تو فقط باید تاسف خورد و بس»

شهره قمر چندی قبل هم در یک مصاحبه ی رادیویی مدعی شد بود تنها بازیگر مطلق سینمای ایران است چرا که هرگز در هیچ فیلم و سریال تلویزیونی ای بازی نکرده و تنها در فیلم های سینمایی نقش آفرینی می کند.

قمر در وبسایت رسمی اش زمان و محل تولد خود را ۱۳۷۲ در کردستان عنوان کرده است. او بازیگری را در سال ۸۸ با بازی در فیلم سینمایی انعکاس آغاز کرد.

شهره قمر در وبسایت خود مدعی شده او را به خاطر گریم های متفاوتش در فیلم ها دختر هزار چهره سینما می نامند و اینکه وجه تمایز او نسبت به سایر بازیگران هم نسلش گریم ها و تغییر صدا و بازیگری صرفش در سینما است و این ویژگی را به عنوان یک سبک به نام خود به ثبت رسانده است.

بیشتر بخوانید:

با روش‌های کلاهبرداری «سید محمد امامی»: تهیه کننده سریال شهرزاد

داستان «شهرزاد»؛ چگونه همه اشتباه فکر می‌کردند؟

توهین شهره قمر به محمدرضا شجریان و واکنش تند نیوشا ضیغمی

شهره قمر : من تنها بازیگر مطلق سینمای ایرانم

شهره قمر ترانه علیدوستی و دخترش را تهدید به مرگ کرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو