لباس ‌های زمستانی در سال 2020

لباس ‌های زمستانی در سال 2020


منبع: زیبامون

263

1399/7/23

11:13


در این بخش از زیبامون به بررسی انواع مدل بلوز‌های زنانه و کت‌های پاییزی ترند پاییز 2020 می‌پردازیم.

لباس ‌های زمستانی در سال 2020

با کاهش دما و سرد شدن هوا، لباس‌های رنگارنگ تابستانی جای خود را به انواع بلوزهای زنانه بافت و پاییزه، کت و پالتو و بوت می‌دهد. شاید شما هم مثل بسیاری از دیگر افراد تنها رنگ‌های تیره قهوه‌ای و مشکی را به عنوان رنگ‌های پاییزه در نظر می‌گیرند؛ اما جالب است بدانید در چند سال گذشته لباس‌های پاییزی با رنگ‌های متنوعی به بازار عرضه شده است. در ادامه به بررسی انواع مدل بلوز‌های زنانه و کت‌های پاییزی ترند پاییز 2020 می‌پردازیم.

تنوع استایل‌های پاییزه بسیار زیاد است با این حال اطلاع از انواع استایل‌های پاییزه و لباس‌های ترند سال می‌توان انتخاب را برای شما ساده‌تر کند. برای خرید لباس‌های اروپایی ترند 2020 می‌توانید به فروشگاه آنلاین بست سلر مراجعه کنید.

 

رنگ‌های ترند لباس زنانه سال 2020

به طور کلی خرید لباس‌ها با رنگ مختلف در فصل‌های گرم و سرد سال منسوخ شده است و لباس‌ها در فصل‌های مختلف رنگ ثابتی دارند.

استفاده از لباس‌های با طراحی ساده و مینیمال در بین خانم‌ها بسیار رواج پیدا کرد. استفاده از بافت‌های ساده با یقه ایستاده یا یقه گرد، کت‌های بلند بی‌دکمه و ژاکت‌های دکمه‌ای ساده از انواع‌ لباس‌های مینیمال به شمار می‌آیند.

اگر به استایل مینیمال علاقمند هستید می‌توانید از رنگ‌های طوسی، نوک مدادی، کرمی، تنی و موارد دیگر استفاده کنید.

رنگ‌های سبز خزه‌ای تیره، سورمه‌ای سیر، طوسی، بژ، آجری، شکلاتی، خاکستری و انواع تناژ‌های کرمی از رنگ‌های پرطرفدار در صنعت مد 2020 هستند.

 

پالتو زنانه

 

انواع بلوز‌های زنانه ترند

در سال 2020 استفاده از لباس‌های اورسایز بسیار مرسوم شده است. بلوز‌های بافت با آستین‌های گشاد و یقه‌های اسکی بزرگ از ترند‌های سال 2020 است.

از دیگر مدل‌های بلوز زنانه می‌توان به آستین‌های پفی که در دهه 80 میلادی مرسوم بود اشاره کرد. بلوز‌های آستین پف با یقه گرد یا یقه باز یک انتخاب بسیار زیبا و به روز برای شرکت در میهمانی‌های پاییزه است. برای آن‌که استایل خود را با انواع بلوز های زنانه برند آستین پف‌دار تکمیل کنید، می‌توانید از انواع شلوار‌های تنگ به همراه کمربند استفاده کنید.

بلوز‌های آستین بلند یقه هفت نیز از لباس‌های پرطرفدار درسال 2020 هستند؛ استفاده از بلوز‌های یقه هفت مدت زیادی است که مرسوم شده با این حال امسال نیز میزان طرفداران خود را از دست نداده است. اگر قد کوتاهی دارید، استفاده از بلوز یقه هفت می‌تواند به شما کمک شایانی در بلند قد به نظر رسیدن شما کند.بلوز‌های یقه هفت بافت آستین کوتاه یک انتخاب بسیار مناسب برای پاییز به همراه کت‌های مختلف است.  

از بلوز‌های یقه قایقی می‌توانید برای استایل‌های مختلف استفاده کنید؛ این مدل بلوز زنانه زمان زیادی است که در بین خانم‌ها محبوب است.

 

انواع تاپ‌‌های زنانه ترند 2020

انواع تاپ های زنانه اروپایی لباس‌هایی تابستانی است که در اوایل پاییز نیز استفاده می‌شود. تاپ‌های ساده آستین حلقه‌ای، تاپ‌های یقه گرد و تاپ هایی که سرشانه‌های گیپور دارند از انواع تاپ‌های ترندی در سال 2020 هستند که تحت برند اروپایی وارد ایران می‌شوند و با کیفیت بالا به افراد عرضه می‌شود.

تاپ‌های بلند به همراه کت‌های کوتاه اما اورسایز نیز می‌تواند زیبایی شما را دوچندان کند. از تاپ‌های ساده می‌توانید به همراه بافت‌های پاییزه استفاده کنید.

 

بارونی‌های ترند 2020

بارانی‌های بلند از روپوش‌های ترندی امسال هستند. بارانی‌های بلند اور، بارونی‌های چیم دار بارنگ‌های تیره مثل: سبز لجنی، سورمه‌ای سیر و خاکستری رنگ‌های مناسبی برای انتخاب بارانی هستند. بارانی‌های کمربنددار هم از مدهای پاییز امسال هستند.

 

لباسهای زمستانی و پاییزی زنانه

 

کت های ترند سال 2020

همانطور که اشاره شد لباس‌های اور سایز از طرح‌های ترندی در سال جدید هستند.

کت‌های چرم بلند و اورسایز به رنگ مشکی، زرشکی و آجری، کت‌های آستر دار چهارخانه با ترکیب‌های رنگی پاییزی و کت‌های بلند تا روی مچ از لباس‌های پرطرفدار پاییزی هستند.استایل مونوکورم به همراه کت‌های بلند یک انتخاب مناسب و بسیار شیک برای خانم‌ها در هر سن و با هر سلیقه‌ای است.

 

بافت ‌های پاییز

علاوه بر بلوزهای بافت، استفاده از تونیک های بافت در استایل های پاییزه بسیار رواج دارد. بافت های بلند پاییزی جلو بسته به همراه بوت و ساپورت بسیار جداب است.

تونیک‌های بافت ترند پاییزه عموعا یقه گردی، هفت یا ایستاده دارند. برای داشتن یک استال متفاوت می‌توانید از تونیک بافت بلند و هم اندازه با بارانی یا کت رویی آن استفاده کنید.

تنیک های بافت 2020 نیز مانند بسیاری از لباس‌های پاییزی مورد استفاده در امسال اورسایز هستند، استفاده ازاین تنیک ها به همراه کن های کوتاه استایل خیر کننده‌ای را برای شما به ارمغان می‌آورد.

بافت‌های جلو باز ساده با بافت شل و ریز هم برای استفاده در پاییز بسیار مناسب است. طرح بندی بافت‌های پاییزه در سال 2020 بسیار متنوع است. طرح‌های دهه 90 بافت‌های زمستانی، بافت های گل دار و تک رنگ در بین مدل های مختلف به چشم می‌خورد.

 

بوت‌های ترندی 2020

استفاده از بوت‌های تپل و بزرگ، و چکمه‌های بلند جایگاه ویژه‌ای در دنیای فشن داشته‌اند. برای داشتن یک استایل به روز می‌توانید کت‌های اورسایز و کوتاه را با بوت‌های بزرگ ست کنید.

بهتر است تا از چکمه‌های ساق دار در زمان سرمای بیشتر هوا استفاده کنید استفاده از چکمه‌های بلند با کت‌های بلند بسیار رایج است.

 

شلوارهای پاییزه در سال 2020

تنوع شلوارها در سال 2020 تا به امروز بسیار متنوع بوده است. شلوارهای چرمی و شلوارهای اورسایز و بلند از پرطرفدارترین شلوارها در مد امسال هستند.

شلوارهای پیلیسه‌ای و شلوارهای گشاد کمربندی از شلوارهای پارچه‌ای هستند که استایل‌های رسمی شما را بسیار به‌روز خواهند کرد. استفاده از شلوارهای گت‌دار، سندبادی و شلوارها با جیب‌های بزرگ یک انتخاب بسیار مناسب برای استایل‌های دخترانه است.

شلوارهای جین اورسایز و مام استایل بیش از مدل های دیگر شلوار در فصل پاییز مورد استفاده قرار گرفته است.

شلوارهای جین گشاد به همراه کت‌های کوتاه اورسایز در استایل‌های پاییزی بسیار دیده شده است.

 

استایل زمستانی زنانه

 

کیف‌های پرطرفدار در سال 2020

انتخاب یک کیف به روز در سال 2020 به عهده خود شما است در زمان انتخاب یک کیف اول به استایل مورد نظر خود توجه داشته باشید؛ طبیعتا انتخاب کیف رو دوشی مانند کوله پشتی ها برای استایل‌های رسمی مناسب نیست.

بهتر است برای رفتن به سر کار یا برای مقالات یک دوست صمیمی از کیف‌های روی دوشی یا کیف‌های بزرگ اسپرت استفاده کنید.

برای شرکت در مهمانی‌ها یا داشتن یک استایل رسمی همراه داشتن یک کیف دستی کوچک یا یک کیف کوچک زنجیر دار یک انتخاب بسیار مناسب است.

برای ست کردن کیف با لباس‌های خود می‌توانید آن را هم رنگ با کفش، بافت یا شال گردن خود انتخاب کنید.

 

اکسسوری‌های پاییزه

آکسسوری‌ها از مهمترین قسمت‌های استایل در مد هستند؛ این بخش می‌تواند جلوه استایل شما را دو چندان کنند یا استایل شما را برهم بزند؛ به همین دلیل در انتخاب اکسسوری‌ها دقت کافی داشته باشید.

از اکسسوری‌های پاییزه پرطرفدار در مد 2020 باید به شال‌های پشمی قواره دار و بزرگ اشاره کرد. استفاده از ان شال‌ها به عنوان شال گردن یا روسری نیز رواج دارد.

دستمال گردن‌ها از دیگر اکسسوری‌های مورد استفاده در سال 2020 هستند؛ بهتر است تا طرح دستمال گردن مورد نظر خود را با توجه به استایل کلی خود انتخاب کنید با این حال می‌توانید از دستمال گردن در زیر شال یا بر روی انواع بلوزهای زنانه با یقه‌های گرد، هفت، قایقی و ایستاده استفاده کنید.

دستکش‌های چرمی نازک از دیگر اکسسوری‌های فصل سرد است؛ استفاده از دستکش‌های چرمی و با رنگ‌های مختلف پاییزی و در طرح‌های مختلف از دیگر، بسیار رایج است.

استفاده از جوراب شلواری نسبتا توری و خال خالی از دیگر آکسسوری‌هایی است که به همراه دامن‌های پشمی و بوت‌های ساق دار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

استفاده از کربندهای زنجیر دار و سگک دار نیز در استایل‌های 2020 دیده شده است. گردنبند‌های پهن به سبک پانک ترکیبی از سگک و زنجیرهای سیلور و طلایی با چرم از ترند جواهرات فشن شوهای پاییز و زمستان هستند. گردنبند بلند که اشکال مختلف هندسی و غیر هندسی  بین زنجیرهای آن‌ها وجود دارد و چند دور به دور گردن پیچیده می‌شود از دیگر ترندهای جواهرات امسال است.

جواهراتی به شکل ریسه‌ای (رشته‌هایی از زنجیر و کریستال)، گوشواره‌های آویز بلند، گوشواره تکی اورسایز و دستبندهای بزرگ از دیگر ترند اکسسوری‌ها است. به طور کلی جواهرات پاییز-زمستان ۲۰۲۰ مشابه ترندهای بهار و تابستان، ترکیبی از سبک پانک، بوهو و بورژوازی است با این تفاوت که بیشتر تمایل به نمایش ثروت و استایل الگانت دارد.

 

و در آخر

استایل شما می‌تواند تاثیر بسزایی در فرایند ارتباطات شما با دیگران داشته باشد، پس با دقت و حوصله می‌توان استایل‌های پاییزی بسیاری را هر زمان و هر مکانی انتخاب کرد. احساس شما نسبت به زیبایی و آراستگی خود مهم تر از انواع مدهای سالیانه است؛ با این حال الهام از ترندهای سالیانه و استفاده از لباس‌های شیک و با کیفیت تاثیر زیادی برحس مثبت شما دارد. فروشگاه آنلاین بست سلر ارائه دهنده انواع لباس‌های زنانه اروپایی به روز و ارزان قیمت است که می‌تواند به شما در تهیه استایل مورد نظرتان کمک شایانی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو