بازیگران سریال سرزده [بیوگرافی، عوامل] + عکس

بازیگران سریال سرزده [بیوگرافی، عوامل] + عکس


منبع: زیبامون

507

1399/7/23

12:59


در این بخش از زیبامون با بیوگرافی بازیگران و عوامل سریال سرزده آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

بازیگران سریال سرزده [بیوگرافی، عوامل] + عکس

تماشا کردن فیلم و سریال یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار در همه جای دنیا هست و مجموعه‌هایی تلویزیونی و سریالهایی که از شبکه‌های تلویزیون پخش میشن، جز محبوب‌ترین سریالها در بین تمام اقشار مردم بوده و از اونجایی که این سریالها هر شب پخش میشن، طرفداران خیلی زیادی هم پیدا می‌کنند.

اگر به فیلم‌های پلیسی و ماجراجویی علاقه مند هستید، احتمالا سریال سرزده رو دوست داشتید و این سریال رو تا آخرین قسمت دنبال کردید. اگه فرصت تماشای این سریال رو نداشتید هم نگران نباشید؛ چراکه تمام قسمتهای این سریال رو میتونید دانلود کنید و در فرصت مناسبی مشاهده نمایید. 

ما در این بخش از زیبامون دات کام، خلاصه سریال سرزده و بیوگرافی بازیگران و عوامل سریال سرزده رو به همراه عکس و حواشی که این که این سریال به همراه داشته رو براتون آماده کردیم.

 

خلاصه سریال سرزده

سریال سرزده، یکی از جدیدترین سریالهای تلویزیونی هست که در سال 1399 در سیمای استان خراسان‌ رضوی تولید و در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای، از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال، یک درام اجتماعی - مذهبی هست که داستان دو دوست به نام اصلان و رضا رو روایت میکنه. این دو هم رفاقت دیرینه‌ای با هم دارند و هم در کشتی چوخه، رقیب یکدیگر بودند.

اما تقدیر داستان متفاوتی رو برای این دو دوست رقم میزنه؛ اصلان به سمت خلافکاری و دزدی کشیده میشه و رضا پلیس می‌شود و همین موضوع داستان پرماجرایی رو برای این دو دوست ایجاد میکنه که در سریال سرزده داستان تقابل بین دو شخصیت مثبت و منفی سریال رو مشاهده خواهید کرد!

 

سریال سرزده

 

حتما بخوانید: عکس عروسی بازیگران ایرانی و همسرانشان جدید

 

بیوگرافی بازیگران سرزده

 

بیوگرافی بهرنگ علوی، در نقش اصلان در سریال سرزده

بهرنگ علوی در سریال سرزده در نقش اصلان، شخصیت منفی سریال (دزد) بازی می‌کند. او در این سریال، دوست قدیمی رضا، برادر روح انگیز و ارس و دوست ستار هست.

بهرنگ علوی در 1 فروردین 1359 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل بازیگری از موسسه فرهنگی - هنری کارنامه هست و در بازیگری تئاتر و سینما فعالیت دارد. او در سال 1370 برای بازی در تئاتر آدمک چوبی انتخاب شد و روی صحنه رفت و اولین تجربه کار تصویری رو با مجموعه برنامه‌های دوربین مخفی به کارگردانی امیرحسین قهرائی شروع کرد.

او علاوه بر بازیگری در عکاسی، نویسندگی و طراحی مُد نیز فعالیت داره و به عنوان سفیر حمایت از کودکان کار، زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار، بازارچه‌های خیریه برگزار میکنه. 

از جمله سریالهای تلویزیونی با بازی بهرنگ علوی میتونیم به معمای شاه، هشت و نیم دقیقه، بر سردوراهی و سریال سرزده اشاره کنیم.

 

بهرنگ علوی

 

بیوگرافی علی انصاریان، در نقش رضا در سریال سر زده

علی انصاریان در سریال زده در نقش رضا نایب، شخصیت مثبت سریال، سرگرد، دوست قدیمی اصلان، همسر ایران و برادر بشری بازی میکند!

علی انصاریان در 14 تیر 1356 در تهران متولد شده و یکی از فوتبالیستهای سرشناس ایرانی هست. او فعالیت حرفه‌ای خودش رو از سال 75 و در تیم فجر سپاسی شروع کرد و سپس در سال 77 وارد تیم پرسپولیس شد و در سال 85 در اقدامی عجیب و پرحاشیه، به تیم استقلال رفت و در سال 90 و در سن 34 سالگی از دنیای حرفه‌ای فوتبال خداحافظی کرد!

علی انصاریان در زمینه بازیگری و اجرا نیز فعالیتهای مختلفی داشته و در این زمینه نیز استعداد خودش رو به نمایش گذاشته است. بازی در سریالهایی همچون زیر آسمان شهر، چارخونه، خانه اجاره‌ای، نقطه چین، محکومین، کیمیا و سریال سرزده از جمله فعالیتهای علی انصاریان در تلویزیون هستند.

 

علی انصاریان

 

حتما بخوانید: علی انصاریان ازدواج کرد + جزییات خبر و بیوگرافی

 

بیوگرافی نسیم ادبی، در نقش روح انگیز در سریال سرزده

نسیم ادبی در سریال سرزده، در نقش روح انگیز و خواهر اصلان و ارس، نقش آفرینی کرده است. او متولد سال 1355 در تهران هست و در رشته نمایش، گرایش بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، فارغ التحصیل شده است.

او با ابراهیم ثابتی که در زمینه تئاتر موسیقی فعالیت داره ازدواج کرده است. نسیم ادبی از سال 1375 وارد عرصه بازیگری شده و تا به امروز فعالیتهای بسیار زیادی در این زمینه داشته است و اوج محبوبیت او به بازی در سریال شهرزاد برمیگردد!

از جمله سریالهای تلویزیونی با بازی نسیم ادبی میتونیم به سریال برادر جان، عقیق، دیوار به دیوار، معمای شاه، چک برگشتی، حلقه سبز و سریال سرزده اشاره کرد.

 

نسیم ادبی

 

بیوگرافی رویا میرعلمی، در نقش ایران در سریال سر زده

رویا میرعلمی در سریال سرزده در نقش ایران و همسر رضا بازی کرده است. او در سال 1357 در قزوین متولد شده و فارغ التحصیل رشته طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. بیشترین فعالیت رویا میرعلمی در زمینه تئاتر هست و از سال 90 با بازی در سریال حیرانی وارد تلویزیون شد و با حضور در مجموعه تلویزیونی شمعدونی، به خوبی شناخته شد!

رویا میرعلمی در سریالهای مختلفی همچون فوق لیسانسه‌ها، ترور خاموش، دلدادگان، لیسانسه‌ها، شمعدونی، عصر پاییزی، زمانه و سریال سرزده حضور داشته است.

 

رویا میرعلمی

 

حتما بخوانید: بیوگرافی طناز طباطبایی + خبر بارداری و استایل های او

 

بیوگرافی رامبد شکرابی، در نقش آرش در سریال سرزده

رامبد شکرابی در سریال سرزده در نقش آرش، سروان، همکار رضا، امیرعلی و حنیف بازی کرده است. او در تاریخ 17 فروردین 1351 در تهران متولد شده و فعالیت بازیگری خودش رو از سال 1373 و با بازی در فیلم ترانزیت شروع کرد و بازیگری در تلویزیون رو در سال 1375 با حضور در سریال تگنا، شروع کرد. رامبد شکرابی، همسر حدیث فولادوند هست!

از جمله سریالهای تلویزیونی با بازی رامبد شکرابی میتونیم به سریال سرزده، معمای شاه، کلانتر، فصل زرد، آهوی ماه نهم، افسون، صدایم کن، سرزمین ملائک و داستان یک شهر اشاره کرد.

 

رامبد شکرابی


 

بیوگرافی امیر بهادر اورعی، در نقش ارس در سریال سر زده

امیر بهادر اورعی، در سریال سرزده در نقش ارس، برادر اصلان و روح انگیز و نامزد پریناز بازی کرده است. او یکی از بازیگران تئاتری اهل مشهد هست که در دهه 60 متولد شده و عمده فعالیتهای او در زمینه تئاتر بوده و بازی در سریال سرزده، اولین فعالیت بازیگری او در تلویزیون محسوب میشه. امیر بهادر اورعی در سال 96 تجربه بازی در فیلم سینمایی سورنجان رو هم داشته است.

 

امیربهادر اورعی

 

حتما بخوانید: بیوگرافی کوروش تهامی + زندگی شخص و ناگفته های ازدواج های او

 

بیوگرافی مریم مومن در نقش پریناز در سریال سرزده

مریم مومن در سریال سرزده در نقش پریناز و نامزد ارس بازی کرده است. او متولد 6 مرداد 1377 در مشگین شهر اردبیل هست و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. به احتمال زیاد بازی او در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت رو به یاد دارید! او با حضور در این سریال، فعالیت بازیگری خودش رو شروع کرد و حالا با بازی در سریال سرزده، شهرت بیشتری پیدا کرده است.

 

مریم مومن

 

بیوگرافی کیمیا خلج، در نقش بشری نایب در سریال سرزده

کیمیا خلج در سریال سرزده در نقش بشری، همسر امیرعلی، خواهر رضا و مادر آیه بازی کرده است. او متولد 7 دی 1373 در تهران هست . او دانشجوی پزشکی بوده و همچنین در زمینه‌های هنری مختلفی از جمله بازیگری، اجرا و نویسندگی نیز فعالیت دارد.

او بعد از حضور در کلاس‌های بازیگری، به عنوان مجری و گوینده وارد شبکه دو و جام جم شد و کارنامه درخشانی در زمینه بازیگری تئاتر دارد. 

بازی در سریال سرزده، اولین فعالیت بازیگری کیمیا خلج در تلویزیون هست اما پیش از این در فیلمهای سینمایی مختلفی از جمله تهران دربست، کاغذهای باطله، سالگرد و هیدراتاسیون نقش آفرینی کرده است.

 

کیمیا خلج

 

حتما بخوانید: سلبریتی هایی که بیشترین تعداد فرزند را دارند!

 

عوامل سریال سرزده

 

نویسنده

زامیاد سعدوندیان 

تهیه کننده و کارگردان

بهادر اسدی

مدیر تصویربرداری

احمد گودرزی

صدابردار 

امیر عاشق

مدیر تولید

مهدی چراغی

طراح گریم

شهرزاد عقیقی

طراح لباس

منیره ملکی

طراح صحنه

احمدرضا آخوندزاده

مدیر مالی

مینا صفریان

طراحی و اجرای جلوه های ویژه میدانی

حمید رسولیان

جلوه های ویژه تصویری

 امیر امدادی

تدوین 

نوید توحیدی

خواننده تیتراژ

مسعود محمدزاده

آهنگسازی و تنظیم

حمید صانع

مدیر تدارکات

محمد عزیزی زاده

 

حتما بخوانید: بیوگرافی سام اصغری نامزد ایرانی بریتینی اسپیرز + عکس

 

حواشی سریال سرزده

بعد از پخش سریال سرزده، بسیاری از مردم معتقد بودند که سانسورهای عجیب و غریبی بر روی چهره بازیگران زن در این سریال انجام شده است به گونه‌ای که تصویر این بازیگران کاملا سیاه و سفید دیده میشد و این موضوع باعث شد تا بینندگان سریال سرزده به این موضوع واکنش نشان دهند!

علاوه بر این از آنجایی که این سریال در اوایل شروع کرونا ضبط شده است، این موضوع بر روی نقش آفرینی بازیگران تاثیر گذار بوده و بازی تصنعی و خارج از چهارچوب رو میشد در برخی از نقش‌ها مشاهده کرد!

 

بازیگران زن در سریال سرزده

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو