همه چیز درباره لیلا زارع : هنرپیشه سینما و تلویزیون

همه چیز درباره لیلا زارع : هنرپیشه سینما و تلویزیون


240

1399/7/23

14:22


همه چیز درباره لیلا زارع : هنرپیشه سینما و تلویزیون

لیلا زارع ، دختر مهر ماهی ۱۶۵ سانتی‌متری متولد ۱۳۵۹ در تهران، دانش آموخته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد پایتخت، هنرپیشه سینما، تئاتر و شبکه خانگی بوده و تا کنون در ده های فیلم سینمایی، نقش آفرینی کرده است. این دختر مهر ماهی مجرد سینمای ایران، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن از بیست و سومین جشنواره فیلم فجر بخاطر بازی در فیلم «ما همه خوبیم» به کارگردانی بیژن میرباقری بود که در سال ۱۳۸۳ اکران شد. لیلا زارع ، در سال های اخیر در ۲ سریال پر فروش شبکه نمایش  خانگی نیز حضور یافت و در نقش رها، روبروی دوربین امیرپورکیان در سریال «ممنوعه» رفت و در سال ۱۳۹۸ نیز با منوچهر هادی (همسر یکتا ناصر)، در نقش مرسده، به جمع سوپراستارهای سریال  «دل» پیوسته که عاشقانه دیگری از منوچهار هادی بود. این گزارش، شما را با نقش ها و فعالیت ها و اینستانوشته های لیلا زارع آشنا می کند. لیلا زارع فعالیت زیادی در اینستاگرام ندارد و ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد. لیلا زارع هیچ صفحه ای در توییتر و فیس بوک ندارد.

اگر نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی های لیلا زارع در سریال ها و فیلم های سینمایی یک دهه اخیر دارید، مراتب را از طریق  بخش  کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

با ما همراه باشید.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سریال «دل» منوچهری هادی

 درباره لیلا زارع

درباره  لیلا زارع

لیلا زارع مثل برخی از هنرمندان سینما و تئاتر، هم مهر  ماهی است و هم  تحصیلات دانشگاهی اش، هیچ ارتباطی با شغل  حرفه ای و درآمدش ندارد. او دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه  آزاد بوده و مثل نرگس محمدی و ساره  بیات و مهراوه  شریفی نیا و مریم سعادت و افسانه بایگان، در رشته ای غیر از بازیگری تحصیل کرده است.

لیلا زارع متولد مهر ماه سال ۱۳۵۹

لیلا زارع در مهر  ماه سال ۱۳۵۹ در یکی از محلات تهران متولد شد و با این که در رشته مدیریت تحصیل کرد، اما علاقه و استعدادش به  کارهای هنری سبب شد تا وی وارد دنیای هنر شود و با دنیای عدد و رقم و دیسیپلین، فاصله  بگیرد. او از نوجوانی، عکاسی می کرد و پیش از حضور در عرصه بازیگری حرفه ای در سینما و شبکه خانگی، آتلیه عکاسی داشت. او با شرکت در کلاس های نقد فیلم، وارد دنیای  آرتیستی شد و توانست با گذراندن دوره  های کوتاه مدت بازیگری، با کارگردانان تئاتر  آشنا شود.

 موفقیت لیلا زارع در فیلم سینمایی ما همه خوبیم

سال ۱۳۸۲ هحری شمسی بود که او با همکاری بیژن میرباقری، در فیلم  سینمایی «ما همه خوبیم» آن قدر خوب به عنوان کار اول حاضر شد که هیات داوران بیست و سومین جشنواره فیلم فجر را بر آن داشت تا سمیرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن را در میان رقبای سرسخت او در سال  ۱۳۸۲، به لیلا زارع بدهند و او از معدود هنرپیشه های سینمای ایران است که در سن ۲۳ سالگی، موفق به شکار سیمرغ از جشنواره فیلم  فجر شد.

لیلا زارع در یکی از محلات تهران متولد شد

پس از موفقیت لیلا زارع در فیلم  سینمایی ما همه خوبیم، حضور وی در فیلم های دیگر نیز ادامه یافت و او در فیلم  سوپراستار تهمیه میلانی که یکی از پر فروش های دهه هشتاد هجری شمسی بود، در کنار بزرگانی چون شهاب حسینی و سارا خوئینی  ها رفت تا این که در پاییز ۹۸، بار دیگر او را در سریال دل منوچهر هادی، در کنار سلبریتی هایی چون: حامد بهداد، ساره  بیات، افسانه بایگان و سعید راد و دیگران شاهد هستیم.

لیلا زارع در اکران مردمی فیلم غیر مجاز

(تصویری  از شال و مانتو و اکسسوری های لیلا زارع در اکران مردمی فیلم  «غیر مجاز»)

 لیلا زارع در اکران فیلم سینمایی مارموز

(تیپ لیلا زارع در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مارموز»)

تیپ های ساده و شیک لیلا زارع

( لیلا زارع ،تلاش کرده تیپ های ساده و شیک داشته و روی حس دخترانه استایل خود تاکید دارد)

تیپ لیلا زارع در اکران شعله ور

(تیپ لیلا زارع در اکران خصوصی فیلم سینمایی «شعله ور» را در اکس بالا مشاهده می کنید)

 طرحی پاییزه از لیلا زارع

(از کلکسیون مانتو های شیک سلبریتی های جوان سینما، شاهد طرحی پاییزه از لیلا زارع هستیم)

 تیپ مشکی چرمی لیلا زارع

( لیلا زارع با این تیپ مشکی چرمی در جشنواره فیلم  فجر حضور یافته بود)

لیلا زارع و نیکی کریمی در اکران مردمی فیلم «آذر

(تیپ لیلا زارع و نیکی کریمی در اکران مردمی فیلم  «آذر» )

استایل زمستانی لیلا زارع

(استایل زمستانی لیلا زارع در سی و هفتمین جشنواره فیلم  فجر)

 مانتو و استایل لیلا زارع در اکران فیلم «خانه دیگری»

(عکسی از مانتو و استایل لیلا زارع در اکران فیلم «خانه دیگری» را مشاهده می کنید)

حتما بخوانید: همه چیز درباره نیکی کریمی: عروس سینمای ایران

اینستاگردی با لیلا زارع

لیلا زارع اگر چه در فیلم های سینمایی و سریال های شبکه نمایش  خانگی  حضور فعالی داشته است، اما فعالیت زیادی در اینستاگرام نداشته و تا پاییز ۹۸، تنها ۶۰ پست در اینستاگرامش منتشر شد که حدود ۱۶۰ هزار فالوئر برایش به ارمغان آورد. او حدود ۳۰۰ صفحه را دنبال میکند. اینستاگرام لیلا زارع در این لینک در دسترس است.

اینستاگردی با لیلا زارع

(عکس بالا از جمله پست هایی است که لیلا زارع در پاییز نود و هشت در اینستاگرامش  منتشر کرد و تصویر  او را در سکانسی از فیلم «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی نشان نشان می دهد که او هم بازی بابک حمیدیان شده  است. عکس با هزاران لایک هواداران خانم زارع که او را با چادر مشکی مشاهده می کنیم)

آدرس اینستاگرام لیلا زارع

(در این عکس که با استقبال هواردان اینستاگرامی لیلا زارع همراه شد، او نوشت که تغییر برای  صلح و امنیت بین تمام  انسان های جهان، معنی  جدید «سواد» از نظر یونسکو است.  او از هشتگ نه به بیسوادی و بدون مرز استفاده  کرد)

پر لایک ترین عکس اینستاگرام لیلا زارع

(پر لایک ترین عکس اینستاگرام لیلا زارع را در سال  ۲۰۱۸ میلادی مشاهده می کنید که سکانسی از نقش آفرینی  او در سریال ممنوعه به کارگردانی امیر پورکیان است که ۱۵ هزار لایک  دریافت کرد)

پرتره لیلا زارع

( لیلا زارع درباره این پرتره ساده نوشت که ای  نشسته تو در این خانه پر نقش و خیال، خیز ازاین خانه برو رخت ببر هیچ  مگو)

امیدواریم شاهد رونق فعالیت  های لیلا زارع در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و توییتر باشیم.

حتما بخوانید: بیوگرافی و آثار نسرین مقانلو: هم‌بازی لیلا زارع در «دل»

فیلم شناسی لیلا زارع

فیلم شناسی لیلا زارع

  • سال ۱۳۹۸: فیلم سینمایی «خون شد» که احتمالا به اکران سال ۱۳۹۹ سینمای ایران برسد و در جشنواره فجر هم  شرکت کند، جدید ترین فیلم سینمایی لیلا زارع است که او هم بازی سعید آقاخانی، نسرین مقانلو، سیامک انصاری و هومن برق نورد شده تا در سال ۱۳۹۹، شاهد یکی از فیلم  های پر فروش سینمای ایران با بازی او باشیم که استاد مسعود کیمیایی، آن را کارگردانی  کرده  است.
  • سال ۱۳۹۸: فیلم سینمایی «روز بلوا» به کارگردانی بهروز شعیبی که لیلا زراع در این فیلم، هم بازی هنرپیشه هایی چون: بابک حمیدیان، محمد علی محمدی و ساغز قناعت شده است. جدید ترین فیلم بهروز شعیبی پس از «دارکوب» پر فروش محسوب می شود.
  • سال ۱۳۹۸: فیلم سینمایی پسر کشی به کارگردانی محمد هادی کریمی که لیلا زارع در این فیلم، هم  بازی ژاله صامتی شده  است. بهاره کیان افشار، نسیم ادبی  و گلوریا هاردی، از هنرپیشه های اصلی  این فیلم هستند که به پیچیدگی های روابط خانوادگی دهه چهل و هفتاد شمسی اشاره دارد.
  • سال ۱۳۹۷:  فیلم سینمایی معکوس به کارگردانی پولاد کیمیایی، پسر مسعود کیمیایی که او هم  بازی بایک حمیدیان، شهرام حقیقت دوست، علیرضا کمالی و اکبر زنجان پور شد  در نقش  ندا ظاهر شد.
  • سال ۱۳۹۶: فیلم سینمایی جن زیبا به کارگردانی بایرام فضلی که لیلا زارع در این اثر، هم بازی نورگل یشیلچای، فرهاد اصلانی،  محرم زینال زاده و لیلا موسوی شد. یکی از فیلم هایی که او بازی کرد و فروش میلیاردی داشت، همین فیلم  بود.

اکران خصوصی امتحان نهایی

(اکران خصوصی امتحان نهایی)

  • سال ۱۳۹۶: فیلم سینمایی یک کیلو و بیست و یک گرم به کارگردانی رحیم طوفان که او هم بازی سعید آقاخانی و فرشته صدر عرفایی شد. او چند سال بعدنیز دوباره با سعید آقاخانی در فیلم خون شد استاد کیمیایی، هم بازی شد.
  • سال ۱۳۹۵: فیلم  سینمایی  آذر به کارگردانی محمد حمزه ای که او در این فیلم، هم بازی حمید رضا آذرنگ، نیکی کریمی و هومن سیدی شد. لیلا زارع در این فیلم، در نقش یگانه  حضور یافت و یکی  از فیلم های پر جایزه ای بود که لیلا زارع در آن نقش آفرینی  کرده  بود.

لیلا زارع در فیلم سینمایی آذر

  • سال ۱۳۹۵: فیلم سینمایی  کمدی انسانی به کارگردانی محمد هادی کریمی که لیلا زارع در این فیلم، دوباره هم بازی  نیکی  کریمی، هومن سیدی و علی رضا شجاع نوری شد.
  • سال ۱۳۹۴: فیلم سینمایی سمفونی تولد به کارگردانی محمد پرویزی که او در این فیلم، هم  بازی محمد پرویزی، صابر  ابر و حمید رضا آذرنگ شده بود.
  • سال ۱۳۹۴، فیلم  سینمایی خانه  دیگری به کارگردانی بهنوش صادقی که لیلا زارع در این فیلم، هم  بازی پژمان بازغی، گوهر  خیراندیش، ناصر  هاشمی، مهنوش صادقی و متین ستوده شده  بود.
  • سال ۱۳۹۳: فیلم  سینمایی  امتحان نهایی که او باز هم با شهاب حسینی و  بهنام  عسگری، هم بازی شد. فیلم  نامه اش را مرحوم عباس کیارستمی نوشته  بود.

لیلا زارع در فیلم سینمایی شیفت شب

  • سال ۱۳۹۳: فیلم سینمایی شیفت شب به  کارگردانی نیکی کریمی  که لیلا زارع در این فیلم،  هم  بازی محمد رضا فروتن، امیر حسین آرمان، امیر آقایی،  گوهر خیراندیش و سحر قریشی و نیکی کریمی و ترلان پروانه شد. این فیلم هم  بیش  از ۱.۲ میلیارد تومان گیشه داشت. لیلا زارع را در این ساخته  پر فروش  نیکی کریمی، در نقش ناهید جباری  (همسر فرهاد) دیدیم.

لیلا زارع فیلم سینمایی شیفتگی

  • سال ۱۳۹۲: فیلم سینمایی شیفتگی به کارگردانی علی زمانی عصمتی  که که این بازیگر مهرماهی در این فیلم، هم بازی رویا تیموریان و افسانه چهره آزاد شده بود.
  • سال ۱۳۹۲:  فیلم گنجشکک اشی مشی به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد که لیلا زارع هم  بازی حسن پورشیرازی، فاطمه گودرزی و شیوه ابراهیمی شده بود.
  • سال ۱۳۹۲: فیلم با دیگران به کارگردانی ناصر ضمیری که این بازیگر خانم در این فیلم، هم  بازی هنگامه  قاضیانی،  بایک حمیدیان و حمید رضا آذرنگ شده بود.
  • سال ۱۳۹۱: فیلم سینمایی به امید دیدار به کارگردانی محمد رسول اف که لیلا زارع یکی از پر افتخار ترین نقش آفرینی های خود را تجربه کرد. چرا  که فیلم، برنده جایزه بهترین کارگردانی در بخش نگاه دیگر  «جشنواره کن» شد. این هنرپیشه  در این فیلم، هم بازی  فرشته صدرعرفایی و شهاب حسینی شده بود.
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی کارناوال مرگ به کارگردانی حبیب الله کاسه ساز به لیلا زارع در این فیلم، هم بازی بهرام رادان، الناز شاکردوست،  میرطاهر مظلومی، حسین سحر خیز و قاسم زارع شده بود.
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی پستچی سه بار در نمی زند به کارگردانی حسن فتحی که لیلا زارع در این فیلم، هم  بازی محمد رضا فروتن، باران کوثری، پانته‌آ بهرام و امیر  جعفری شد.
  • سال ۱۳۸۷: فیلم سینمایی سوپر استار به  کارگردانی تهمینه میلانی که شهاب حسینی، سارا خوئینی ها و افسانه بایگان و فریبا کوثری در آن نقش آفرینی  کردند و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز در جشنواره فجر ۸۷ گرفت.
  • سال ۱۳۸۳: فیلم سینمایی ما همه خوبیم به کارگردانی بیژن میرباقری که او در این فیلم، هم  بازی محسن قاضی مرادی، پرویز شاهین خو و آیدا کیخایی شده بود.

آثار تلویزیونی لیلا زارع

لیلا زارع در تلویزیون تا کنون با ۳ اثر دیده شده است. در  سریال  سرزمین کهن به کارگردانی کمال  تبریزی و سید جمال سید حاتمی که از سریال  های پر حرف و حدیث رسانه ملی در یک دهه اخیر بود، حضور یافت و هم بازی سلبریتی هایی چون نیکی کریمی، شبنمقلیخانی، پرویز پور حسینی، شهاب حسینی، پژمان بازغی و الهام حمیدی و هنگامه قاضیانی شد.

لیلا زارع در سریال ارمغان تاریکی به کارگردانی جلیل سامان در شبکه ۳  سینما حضور یافت و هم بازی آرش مجیدی، ترلان پروانه و امیر  آقایی شد.

حتما بخوانید: مد گردی با الناز شاکردوست: هنرپیشه «مطرب»

آثار تلویزیونی لیلا زارع

همراه گرامی

اگر شما هم نظر و دیدگاهی درباره نقش آفرینی های لیلا زارع در سریال های تلویزیون، تئاتر و فیلم های سینمایی و سریال های شبکه نمایش خانگی دارید، مراتب را از طریق بخش  کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو