عوامل اوباش‌گری در جاده چالوس دستگیر شدند

منبع: برترین ها

31

1399/7/23

16:52


فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری دو نفر از اوباشی که به‌وسیله سلاح سرد اقدام به درگیری و برهم زدن نظم عمومی در یک رستوران در جاده چالوس کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری دو نفر از اوباشی که به‌وسیله سلاح سرد اقدام به درگیری و برهم زدن نظم عمومی در یک رستوران در جاده چالوس کرده بودند، خبر داد.

علی سلیمانی اظهار کرد: در پی اعلام کلانتری ۲۸ آدران شهرستان کرج مبنی بر اوباش‌گری و برهم زدن نظم عمومی به‌وسیله سلاح سرد توسط دو نفر از اوباش سابقه‌دار در یک رستوران در جاده چالوس و مخفی شدن نامبردگان در شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان کرد: با توجه به جابه‌جایی و تغییر مکان متهمان مأموران با انجام تحقیقات میدانی و به‌کارگیری اقدامات پلیسی مخفیگاه هر دو متهم را در منطقه ملک‌آباد شهرستان ساوجبلاغ شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی هر دوی آنها را دستگیر کرده و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اعتراف متهمان به استفاده از سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی، متذکر شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو