کدام هنرمندان و بازیگران کرونا گرفتند؟

کدام هنرمندان و بازیگران کرونا گرفتند؟


منبع: زیبامون

255

1399/7/23

18:06


کرونا این روزها یکی از موضوعات داغ در تمام کشورهای دنیاست و هیچ کسی از ابتلا به این ویروس در امان نیست. آیا میدونید کدام هنرمندان و بازیگران ایرانی کرونا گرفتند؟!

کدام هنرمندان و بازیگران کرونا گرفتند؟

بیشتر از 8 ماه هست که ویروس کرونا در ایران و تمام کشورهای دنیا شیوع پیدا کرده و هر روز به تعداد مبتلایان به این ویروس خطرناک بیشتر و بیشتر میشه! هیچ کسی از ابتلا به این ویروس در امان نیست و حتی با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌هایی که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا وجود داره، باز هم ممکنه این ویروس وارد بدن بشه و فرد رو مبتلا کنه!

بنابراین فرقی نمیکنه در چه سن و سال و موقعیتی قرار دارید! ویروس کرونا در موج سوم خود، شدیدتر از گذشته شده و ممکنه هر فردی رو مبتلا کنه!

از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز، نه تنها خبرهای مربوط به تعداد مبتلایان به این ویروس اهمیت بالایی پیدا کرده بلکه خبرهای مربوط به مبتلا شدن هنرمندان، بازیگران و افراد معروف و سرشناس در ایران و سایر کشورها به ویروس کروناه نیز خبرساز شده و بسیاری از افراد با شنیدن این خبرها، مطمئن میشن که این ویروس واقعا جدی و خطرناک هست و باید بیشتر مراقب سلامتی خودشون باشند!

ما در این بخش از زیبامون دات کام به معرفی هنرمندان و بازیگران که به ویروس کرونا مبتلا شدند، پرداخته‌ایم. اگه این موضوع براتون جالبه، حتما در ادامه همراه ما باشید!

 

بازیگران و هنرمندان ایرانی که به ویروس کرونا مبتلا شدند!

 

بهاره رهنما

بهاره رهنما جز اولین بازیگرانی بود که با انتشار عکس و فیلمهای متعدد در اینستاگرام، خبر ابتلا به ویروس کرونای خودش رو منتشر کرد. این بازیگر 46 ساله، با قرنطینه خانگی و مراقبتهای لازم و ضروری در خانه، تونست این ویروس رو شکست بده و سلامتی خودش رو دوباره بدست بیاره.

 

بهاره رهنما

 

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات بازیگر معروف ایرانی، که مشغول همکاری با عوامل عصر جدید برای تقسیم بسته‌های هدیه در مناطق محروم کشور بود، خبر ابتلا به کرونا رو در اینستاگرام خود منتشر کرد. او در مشهد به این ویروس مبتلا شد. او در پست اینستاگرامی خود اینطور نوشت که " بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید".

سرفه شدید و خشک که باعث شده برای چند ساعت بینایی خانم لیلا بلوکات از بین بره از جمله اولین علائم این ویروس در بدن او بوده و با مثبت شدن جواب تست کرونا، قرنطینه خانگی و درمان رو زیر نظر پزشک شروع کرد.

 

لیلا بلوکات

 

کیانوش گرامی

خبر مبتلا شدن کیانوش گرامی به ویروس کرونا، توسط دخترش در اینستاگرام منتشر شد. گفته میشود بیماری کیانوش گرامی بسیار شدید بوده و او را راهی بیمارستان نیز کرده است. متاسفانه همسر و دو دختر کیانوش گرامی نیز به ویروس کرونا مبتلا شدند.

 

کیانوش گرامی و دخترش

 

علی ملاقلی پور

علی ملاقلی پور، نویسنده، کارگردان و مستند ساز ایرانی نیز در تاریخ 22 تیر ماه در پست اینستاگرامی خبر مبتلا شدن به ویروس کرونا رو منتشر کرد. او در این پست اینطور نوست: 

" بیست و دوم تیر هست و تو اتاقی قرنطینه ام، متاسفانه کرونا گرفتم و تا حدی زمین گیر شدم، امروز تولدم هست ولی مریض و تب دار و بیحال و ضعف شدید.

اتفاقا از جای خلوت گرفتم نه شلوغ، یعنی اگر پیش دوست یا همکاری می روید اشتباه من را نکنید که احساس اطمینان داشته باشید و ماسک را بردارید، به راحتی دچار این مریضی عجیب و سخت شدم، دوستان و رفقای محترم از دعای خیر ما رو بی نصیب نگذارید".

 

علی ملاقلی پور

 

منوچهر هادی

منوچهر هادی، کارگردان سرشناس ایرانی نیز با انتaار ویدئویی خبر مبتلا شدن خود به ویروس کرونا رو منتشر کرد. او در این ویدئو اینطور بیان کرده بود که دارای علائم خفیف هست و با قرنطینه خانگی بهبود پیدا کرده است.

 

منوچهر هادی و یکتا ناصر

 

یکتا ناصر

یکتا ناصر، همسر منوچهر هادی نیز بعد از ابتلای همسرش به ویروس کرونا، اعلام کرد که او نیز به کرونا مبتلا شده است. او نیز در پست اینستاگرامی خود نوشته بود که اوضاع وخیمی نداره و در قرنطیه به سر میبرد. آرزوی سلامتی، صبوری و استقامت دارم برای همگی و ای کاش باهم مهربانتر باشیم. همه ما در زندگی زخم هایی داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست. سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران.

 

حتما بخوانید: سانسورهای عجیب سریال دل، بیوگرافی بازیگران + خلاصه داستان

 

پیمان قاسم خانی

چندی شایعاتی در رابطه با ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی منتشر شد و امیر مهدی ژوله در پاسخ به این شایعه پراکنی‌ها با انتشار یک استوری گفت: در شرایطی که مردم شایعه ازدواج قاسمخانی رو دست به دست منتشر میکنن،  او در حال دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا هست.

 

پیمان قاسمخانی

 

بهروز بقایی

بهروز بقایی یکی دیگه از بازیگران قدیمی و دوست داشتنی کشورمون هست که در اوایل سال 99 به بیماری کرونا مبتلا شد اما خوشبختانه حال عمومی او خوب بود و با قرنطینه خانگی بهبود پیدا کرد.

 

بهروز بقایی

 

گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی

نورا هاشمی و گلاب آدینه در فروردین ماه به کرونا ویروس مبتلا شدند و این موضوع رو بعد از بهبودی و گذراندن دوره استراحت و قرنطیه، طی یک مصاحبه اینترنتی بیان کردند. از دست دادن حس بویایی و چشایی اصلیترین علائم این بیماری در انها بود و خوشبختانه با استراحت کردن، تونستند کرونا رو شکست دهند.

 

گلاب ادینه و نروا هاشمی

 

حتما بخوانید: عکس عروسی بازیگران ایرانی و همسرانشان جدید

 

شهره سلطانی

شهره سلطانی بعد از انتشار ویدئویی در اینستاگرام بیان کرد که به کرونا شدید مبتلا شده و علائم خیلی زیادی داشته است و تب شدید از جمله مهمترین علائم او در اثر ابتلا به این ویروس بود. او اینطور بیان کرد که این بیماری عجیب رو جدی بگیرید و مراقب سلامتی خودتون باشید.

 

شهره سلطانی

 

رضا بهرام

خبر ابتلای رضا بهرام به ویروس کرونا در اواسط تیر ماه منتشر شد و طبق گفته پزشکان حدود 30 درصد از ریه این خواننده معروف با ویروس کرونا درگیر شده بود اما تونست این بیماری رو شکست بده و سلامتی خودش رو بدست بیاره.

 

رضا بهرام

 

حامد همایون

امروز در تاریخ 23 مهر ماه 99، حامد همایون با منتشر کردن جواب آزمایش خود، اینطور بیان کرد که او نیز به ویروس کرونا مبتلا شده است. برای این خواننده محبوب و پرطرفدار کشورمون آرزوی سلامتی داریم.

 

استوری حامد همایون

 

حتما بخوانید: محبوب ترین اهنگ های فروردین 99

 

توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت (who) برای در امان ماندن خود و دیگران از ویروس کرونا

 

  • حداقل یک متر فاصله از دیگران داشته باشید تا هنگام عطسه، سرفه و صحبت کردن، خطر ابتلا به ویروس کرونا کاهش پیدا کنه. اگر در محیط بسته قرار دارید، بهتره این فاصله بیشتر باشه. در واقع هر چه دورتر بهتر!

 

  • استفاده از ماسک باید به یک بخش طبیعی از روال زندگی روزمره به ویژه در مواقعی که قرار هست با دیگران ارتباط برقرار کنید، تبدیل بشه.

 

  • جلوگیری از ازدحام جمعیت.

 

  • قرار دادن تهویه مناسب برای اتاق، محل کار و محیطهای سر بسته.

 

  • شستن منظم دستها با صابون و ضد عفونی کردن دستها و اشیایی که به طور مرتب مورد استفاده قرار میدید.

 

  • از لمس کردن چشم، دهان و بینی خودداری کنید. زیرا شما با دستهاتون سطوح مختلفی رو لمس می‌کنید و ممکنه ویروس کرونا بر روی دستهاتون قرار بگیره و با لمس کردن چشم، بینی و دهان ممکنه این ویروس به بدن منتقل بشه.

 

  • هنگام سرفه یا عطسه، حتما بینی و دهان رو با آرنج یا دستمال کاغذی بپوشونید و سپس دستمال استفاده شده رو مستقیما درون سطل زباله بیندازید و دستهاتون رو بشویید. 

 

توصیه های بهداشتی برای پیشگیری از کرونا

 

علائم رایج ویروس کرونا چیست؟

 

  • شایع‌ترین علائم کرونا ویروس شامل تب، سرفه خشک و خستگی بدن هست. از دیگر علائمی که کمتر شایع بوده اما در برخی از افراد به وجود میاد هم میتونیم به از دست دادن چشایی و بویایی، درد و تیر کشیدن بدن، سر درد، گلو درد، گرفتگی بینی، قرمزی چشم، اسهال و بثورات پوستی اشاره کنیم.

 

  • اگر هر یک از این علائم رو مشاهده کردید، بهتره آزمایش مخصوص ویروس کرونا رو انجام بدید و تا زمانی که این علائم بهبود پیدا نکردند در خانه بمانید و قرنطینه شوید. برای جلوگیری از مبتلا شدن افراد خانه، بهتره لوزام شخصی خودتون رو از دیگران جدا کنید و حتما ماسک بزنید.

 

  • اگر تب، سرفه و تنگی نفس بسیار شدیدی دارید لازمه حتما به پزشک مراجعه کنید و از دستورالعملهای پزشک برای بهبودی سریعتر استفاده نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو