اطلاعیه دانشگاه شهید بهشتی درباره دختر حسن روحانی

منبع: روزیاتو

120

1399/7/23

19:08


مریم روحانی دختر حسن روحانی رئیس جمهوری، چندی پیش به عنوان عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی معرفی شده بود و نام دکتر مریم روحانی به عنوان عضو هیات علمی یکی از دانشکده های دانشگاه شهید بهشتی تهران اعلام شده بود. امروز، روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد که نه تنها مریم روحانی عضو هیات علمی دانشکده ای در دانشگاه شهید بهشتی تهران نیست بلکه مریم روحانی به عنوان مدرس حق التدریسی نیز در دانشکده ای در دانشگاه شهید بهشتی فعالیتی ندارد.

در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران درباره رانت تدریس مریم روحانی در این دانشگاه آمده که مدرک تحصیلی مریم روحانی هیچ نسبتی با رشته هایی که در دانشگاه شهید بهشتی تهران تدریس می شود ندارد.

با این حال، علی رضا نظری، نماینده مردم شریف خمین در مجلس یازدهم چندی پیش مدعی شد که از اعتبارات تخصیص یافته به ستاد ملی مقابله به کرونا، ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساختمانی که دختر حسن روحانی قرار بود در آنجا تدریس کند، اختصاص یافته بود.

طبق اعلام این نماینده مجلس، اعتبار ادعا شده ظرف ۴۸ ساعت و بدون رعایت تشریفات و سلسله مراتب اداری به این ساختمان اختصاص یافته است. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور چندی پیش در نامه ای اعلام کرد که نحوه هزینه کرد ۱ میلیارد دلار اعتباری که برای مقابله با کرونا در اختیار دستگاه ها و نهادها قرار گرفته باید شفاف به مردم اعلام شود.

مریم روحانی

تصویر سند اختصاص ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در تیر ۹۹

تصویر نامه دفتر معاون اول رئیس جمهور به رئیس سازمان برنامه و بودجه برای شفاف سازی درباره نحوه هزینه کرد ۱ میلیارد یورو برای مقابله با کرونا

محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه که اخیرا مثل رئیس سازمان انرژی اتمی به کرونا مبتلا شده است، در نامه ای به تاریخ ۳۰ تیر ۹۹ به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی اعلام کرد که از محل ۱ میلیارد یورویی که صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا اختصاص داده است، ۱۲۰ میلیارد تومان برای تخصیص تملک دارایی های سرمایه ای اختصاص می یابد.

مریم روحانی دختر حسن روحانی و همسر کامبیز مهدی زاده فرساد است که در سال ۱۳۹۲ در مقطع کارشناسی ارشد زیست شناسی دانشگاه آزاد تهران دانش آموخته شده و سامانه علم سنجی اعضا هیات علمی وزارت بهداشت، مریم روحانی به عنوان دکترای تخصصی زیست فناوری پزشکی با مرتبه استادیاری معرفی شده است.

جولان ژن خوب ها و آقازاده ها و خانم زاده ها و آقا داماد ها و عروس خانم ها در یک دهه اخیر، بازتاب های گسترده ای در رسانه های داخلی و جهانی داشته و افکار عمومی نسبت به این کلید واژه ها حساس شده اند. دادگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در چند سال اخیر، گوشه هایی از فساد ژن خوب ها و رد پای آن ها در اقتصاد کشور را به نمایش گذاشته که سید محمد امامی و محمد هادی رضوی و شبنم نعمت زاده تنها مشت نمونه خروار بود.

بازداشت رئیس سابق کمیسیون اصل ۹۰ مجلس (سردار سرتیپ محمد علی پورمختار) که سابقه حضور در حفاظت اطلاعات و هم‌چنین بررسی رانت ها و فساد در قوه مجریه را بر عهده داشت، نشان گر این واقعیت است که برای مقابله با فساد سیستماتیک در ارکان کشور، هیچ استثنایی نباید وجود داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو