امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز با کارکنان عقیدتی سیاسی این یگان دیدار و گفتگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید با حضور در عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید دوران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۲۴ مهر سالروز تاسیس عقیدتی سیاسی گفت: اهمیت و ضرورت سازمان مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و هر چه جلوتر می‌رویم این اهمیت ضروری‌تر به نظر میرسد.

وی با بیان اینکه ماموریت فعلی عقیدتی سیاسی با اوایل انقلاب که ارتش در حال تغییر هویت بود تفاوت کرده اظهار کرد: امروز ساختار ارتش کاملا از نسل انقلاب است و ماموریت نهاد عقیدتی سیاسی از پشتیبانی به خط مقدم مقابله با تهدیدات فرهنگی تغییر کرده و با توجه به تاکتیک‌های جدید و پیشرفته، اقدامات فرهنگی پیشرفته و متقابل را می‌طلبد و این کار بسیار سخت و طاقت فرساست.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: نتیجه کار عقیدتی سیاسی اثرگذاری فعالیت‌های فرهنگی روی خانواده ها، فرزندان و کارکنان است و انشاا ... با تدابیر و دانشی که در سازمان عقیدتی سیاسی وجود دارد راه‌های مقابله با تهدیدات شناسایی و عملیاتی می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولیت بزرگ و خطیری روی دوش سامانه نهاده شده و ثواب شما نزد خداوند متعال محفوظ است و بنده برای کارکنان خدوم، دلسوز و زحمتکش سامانه عقیدتی سیاسی آرزوی موفقیت می‌کنم و در این راه همواره پشتیبان برنامه‌های فرهنگی و قرآنی هستیم.