فینیکس

منبع: ایران آرت

102

1399/7/24

08:00


ایران آرت: واکین فینیکس در فیلم "توشه" (Kitbag) به کارگردانی ریدلی اسکات نقش "ناپلئون بناپارت" را بازی می‌کند. فینیکس که در "گلادیاتور" با اسکات همکاری کرده، در این فیلم نقش فرمانده "انقلاب فرانسه" را بازی می‌کند که بعدها امپراطور فرانسه شد. 

"توشه" فیلمی اریجینال و شخصی توصیف شده که سرگذشت ناپلئون و مسیر او برای رسیدن به امپراطوری و رابطه‌ی او با همسر و تنها عشق واقعی‌اش "جوزفین" نگاهی می‌اندازد. اسکات قصد دارد در این فیلم نبردهای معروف ناپلئون، جاه‌طلبی سیری‌ناپذیر او و ذهن استراتژیک او به عنوان یک رهبر نظامی فوق‌العاده را به تصویر بکشد.

فینیکس پس از کسب اسکار با "جوکر" به فیلم جدید "مایک مایلز" نیز پیوسته است. فیلمنامه‌ی "توشه" را "دیوید اسکراپا" به نگارش درآورده که در "همه‌ی پول‌های دنیا" (All the Money in the World) با اسکات همکاری کرده است. این فیلم توسط استودیوهای قرن بیستم به تولید می‌رسد.

این پروژه‌ در حالی رونمایی شده است که اسکات فیلمبرداری "آخرین دوئل" با بازی "مت دیمن"، "جودی کومر"، "بن افلک"، و "آدام درایور" را به پایان رسانده است. افلک در این نقش "چارلز ششم" را بازی می‌کند، دیمن نقش یک شوالیه، کومر نقش همسر شوالیه و درایو نقش یک زمین‌دار. شوالیه و زمین‌دار باید با ادعای تجاوز جنسی همسر شوالیه با یکدیگر دوئل کنند. داستان این فیلم در سال ۱۳۸۶ میلادی روی می‌دهد و توسط استودیوهای قرن بیستم به تولید رسیده است.

با نزدیک شدن "آخرین دوئل" به مرحله‌ی پس از تولید، اسکات در ماه مارس به سراغ تولید فیلم "گوچی" (Gucci) با بازی "لیدی گاگا" در نقش "پاتریزیا رجانی" همسر سابق "ماریتزیو گوچی" نوه‌ی بنیان‌گذار امپراطوری مد "گوچی" خواهد شد. این فیلم ترور ماریتزیو در سال ۱۹۹۵ و محاکمه‌ی رجانی را روایت می‌کند. "رابرت دنیرو"، "جارد لتو"، "ال پاچینو"، "آدام درایور"، و "جک هیوستن" دیگر بازیگران "گوچی" خواهند بود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو