علی صادقی و اکبر عبدی در سریال سعید آقاخانی + تصاویر

علی صادقی و اکبر عبدی در سریال سعید آقاخانی + تصاویر


منبع: سیمرغ

139

1399/7/24

10:32


علی صادقی و اکبر عبدی در سریال سعید آقاخانی + تصاویر

فیلمبرداری فصل سوم سریال "نون.خ ۳" با حضور بازیگران جدید و به کارگردانی سعید آقاخانی در تهران آغاز شده است و نوروز سال ۱۴۰۰ پخش می‌شود 

سریال "نون خ3" : بازیگران و زمان پخش

چندی پیش اکبر عبدی بازیگر سینما و تلویزیون سکوت را شکست و گفت در "نون.خ3" حضور دارم و مشغول تست گریم و لباسم. سؤالاتی درباره این گفت‌وگو ایجاد شد که  آیا این خبر حقیقت دارد؟ و  سریال "نون.خ" در سکوت خبری کار خودش را شروع کرده است؟ و خیلی از مسائل دیگر.

علی صادقی در نون خ


علی صادقی در نون خ

روابط عمومی سریال اعلام کرد که حضور اکبر عبدی در سریال "نون.خ 3" قطعی است اما برخلاف رسانه ‌ای شدن شروع کار در 25 شهریورماه، به دلیل عدم تأمین منابع مالی، شروع تولید به تأخیر افتاده است و ان‌شاءالله در اواخر مهرماه تصویربرداری سریال آغاز خواهد شد. 

سریال نون خ


سریال نون خ

حالا بنابر اعلام رسمی، سریال در تهران کلید خورده است. چرا که پیش‌تولید این سریال از اواسط تابستان امسال آغاز شده بود و فیلمبرداری آن از اواسط مهر ماه و تحت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران آغاز شده است. علاوه بر بازیگران دو فصل پیش، اکبر عبدی به عنوان بازیگر جدید به جمع بازیگران اضافه شده و علی صادقی نیز که در فصل دوم حضور نداشت، در این فصل حضور دارد.

نون خ فصل سوم


نون خ فصل سوم

بازیگران نون خ 3

سعید آقاخانی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سیدعلی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، ماشاالله وروایی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، سیروس سپهری، صهبا شرافتی، سیروس حسینی‌فر، یوسف کرمی، سیدحسین موسوی، آتنا مهیاری، علی اخوان، شقایق فتاحی و نارین ایوبی بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

فصل سوم سریال نون.خ در 15 قسمت برای پخش در نوروز 1400 از شبکه اول سیما ساخته می‌شود. 

 

بیشتر بدانید : بازیگران سریال "نون خ" درباره سریال چه گفتند؟ + عکس

بیشتر بدانید : فصل سوم نون خ چه زمانی تولید می شود؟

بیشتر بدانید : بیوگرافی صهبا شرافتی، بازیگر نقش روناک در نون خ + عکس

بیشتر بدانید : نون گرم تنور تلویزیون، وقتی "نون خ" محبوب شد + عکس

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو