تنها راه مبارزه با بیماری کرونا

52

1399/7/24

11:05


جلسه مدیریت و پیشگیری بیماری کرونا در شهرستان سیریک بهمراه مراسم تودیع و معارفه مدیران شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور دکتر محمود حسین پور معاون بهداشتی دانشگاه، احمد جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک، دکتر عباس علیمراد مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک، دکتر کاوه محمد امینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان سیریک و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

تنها راه مبارزه با بیماری کرونا

به گزارش بهداشت نیوز، فرماندار شهرستان سیریک ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر عباس علیمراد مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در ارتقاء شاخص های سلامت، خصوصا در زمینه مبارزه با بیماری کرونا و اهتمام بر خدمت به مردم شهرستان گفت: اتحاد و همدلی شهروندان در کنار مسئولین در جهت ارتقاء شاخص های بهداشتی بسیار ضروری است.

احمد جمالدینی با اشاره به این موضوع که ضروریست بازرسی ها جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان تشدید شود افزود: تمام پروتکل های بهداشتی باید اجرا شود و ادارات و نهادهای ذیربط نسبت به تشدید بازرسی‌ ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان اقدام کنند.

جمالدینی بر ضرورت انسجام همگانی در ادامه راه تاکید کرد و خواستار  همدلی، همراهی و احساس مسئولیت همه شهروندان و مسئولین ادارات در جهت کنترل و مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان شد.

معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان با اشاره به اینکه طبق آخرین گزارش اعلام شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا، استان هرمزگان در رتبه بندی استفاده از ماسک بعنوان استان برتر انتخاب شده است گفت: شاهد نقش پر رنگ مردم در کاهش بار بیماری کرونا با رعایت اصول بهداشتی هستیم بطوریکه هر جا شهروندان اصول بهداشتی را رعایت کردند بار بیماری نیز کاهش کاهش یافته است.

معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی مردم و مسئولان و کادر بهداشت و درمان شهرستان سیریک در مقابله با ویروس کرونا گفت: تنها راهی که می توان با بیماری کرونا مقابله کرد همبستگی و اتحاد آحاد مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

دکتر محمود حسین پور تاکید کرد برخی از افراد آنگونه که شایسته است اهتمام لازم را جهت رعایت پروتکل های بهداشتی نداشته و از همین رو سلامت شهروندان و مردم شریف را به مخاطره می اندازند لذا در این دوره با اینگونه از افراد برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

دکتر حسین پور خاطرنشان کرد : بیماری کرونا مشکلات بزرگی را برای اقشار مختلف جامعه به وجود آورده است و این وظیفه همگی است که با همدلی و همیاری با این بیماری مقابله نماییم.

دکتر عباس علیمراد مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک از مردم شریف شهرستان و تمام مسئولین شهرستانی در راستای همراهی و همکاری در ارتقاء شاخص های بهداشتی قدردانی کرد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دکتر علیمراد مدیر سابق شبکه بهداشت و همراهی سایر مسئولین و شهروندان در ارتقاء شاخص های بهداشتی در شهرستان، گفت: همراهی شهروندان کلید موفقیت در ارائه خدمات سلامت است که خوشبختانه شاهد این همدلی و همراهی در شهرستان سیریک هستیم.

دکتر کاوه محمد امینی ضمن قدردانی از مدعوین مراسم، اتحاد و همدلی همکاران در جهت هر چه بهتر شدن ارائه خدمات سلامتی به مردم این شهرستان را بسیار ضروری دانست.

معاون بهداشتی دانشگاه و رئیس مرکز بهداشت استان از زحمات دکتر علیمراد قدردانی و ابلاغ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان تقدیم دکتر کاوه محمد امینی کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو