دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر و لپ تاپ (نسخه ویندوز)

منبع: ساتین

311

1399/7/24

12:14


دانلود برنامه شاد برای ویندوز ۷ ، دانلود برنامه شاد برای لپ تاپ ، دانلود اپلیکیشن شاد برای ویندوز ،آموزش نصب شاد روی کامپیوتر ، نصب برنامه شاد روی کامپیوتر ،دانلود شاد ، نسخه ویندوز شاد ، ویندور ۸ ، ویندوز ۱۰

دانش آموزان برای طی کردن روند تحصیلیشون حتما باید برنامه شاد رو دانلود و نصب کنن تا با عضو شدن در گروه مدرسه و یا کلاسشون از درساشون عقب نیوفتن . اما متاسفانه خیلی از دانش آموزا دسترسی به تلفن همراه ندارن و یا گوشیشون قابلیت نصب این اپلیکیشن رو نداره .

به همین دلیل آموزش و پرورش علاوه بر ارائه این برنامه در نسخه تحت وب و نسخه اندروید ، تصمیم به ارائه نرم افزار ویندوز برای استفاده در کامپیوتر هم داره و با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور ماه شروع میشه احتمالا برنامه شاد برای کامپیوتر تا این تاریخ منتشر میشه و در اختیار دانش آموزا قرار می گیره .

در ادامه مقاله نحوه اجرای برنامه شاد بر روی کامپیوتر توضیح داده شده است .در صورتی برای نصب و فعال سازی نرم افزار شاد با استفاده از گوشی اندرویدی با خطا مواجه می شوید مطالعه مقاله زیر به شما توصیه می شود .

نصب برنامه شاد روی کامپیوتر نسخه ویندوز شاد دانلود برنامه شاد برای ویندوز دانلود برنامه شاد برای لپ تاپ دانلود برنامه شاد آموزش پرورش دانلود اپلیکیشن شاد برنامه شبیه ساز اندروید برای کامپیوتر

لینک دانلود برنامه شاد برای ویندوز

برنامه شاد یک پیام رسان منحصر به ارتباط بین معلمین و دانش آموزان می باشد و مانند هر پیام رسان دیگری نسخه های مختلفی از قبیل اندروید ، ایفون ، تحت وب و ویندوز دارد . در صورت انتشار نسخه از نرم افزار شاد برای کامپیوتر لینک دانلود آن در ادامه قرار داده خواهد شد .

به محض انتشار نرم افزار شاد برای کامپیوتر لینک دانلود آن در این قسمت قرار داده خواهد شد .

 

همانطوری که توضیح داده شد برنامه شاد برای کامپیوتر منتشر نشده است به همین دلیل می توانید با استفاده از نرم افزار های اجرا کننده فایل APK بر روی کامپیوتر استفاده نموده و بر نامه شاد را با استفاده از آن اجرا نمایید . برای این کار می توانید با استفاده از لینک زیر فایل اندرودی برنامه شاد را دانلود و سپس توضیحات نحوه اجرای آن بر روی کامپیوتر را در قسمت بعدی مطالعه نمایید .

لینک ورود به نسخه وب برنامه شاد

راهنمای نصب برنامه شاد بر روی کامپیوتر

همانطوری که اشاره شد برنامه شاد برای کامپیوتر ارائه نشده است به همین دلیل می توانید با نصب برنامه های اجرا کننده فایل APK روی کامپیوتر برنامه شاد اندرویدی را اجرا نمایید . برای اینکار لازم است مراحل زیر را انجام دهید .

ابتدا یک برنامه جانبی با عنوان شبیه ساز اندروید را دانلود و نصب نمایید . در ادامه لینک یکی از بهترین نرم افزار های شبیه ساز اندروید یعنی برنامه Nox Player برای دانلود قرار داده شده است .

 

لینک دانلود مستقیم برنامه شبیه ساز اندروید با حجم (۳۶۶ مگابایت)

 

پس از نصب برنامه شبیه ساز اندروید بر روی ویندوز حال باید فایل اندرویدی نرم افزار شاد را دانلود کنید . برای دانلود این نرم افزار می توانید از لینک مقاله بالا استفاده نمایید و یا لینک مستقیم دانلود در ادامه قرار داده شده است .

 
لینک مستقیم دانلود نرم افزار شاد

ابتدا نرم افزار شبیه ساز را اجرا و سپس در قسمت open file نسخه اندرویدی برنامه شاد را اجرا کنید . با اجرای دقیق مراحل زیر برنامه شاد برای کامپیوتر اجرا می شود .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو