ساخت ماسک حیوانات و انواع کاردستی صورتک برای کودکان

ساخت ماسک حیوانات و انواع کاردستی صورتک برای کودکان


منبع: آرگا

1,048

1399/7/24

13:22


روش های آسان و وساده برای ساخت ماسک حیوانات کودکانه را در این مطلب مشاهده نمایید و زیباترین ماسک های صورت با طرح حیوانات بامزه را با استفاده از وسایل ساده از جمله مقوا و نمد برای کودکان بسازید.

ساخت ماسک حیوانات و انواع کاردستی صورتک برای کودکان

ماسک حیوانات با طرح های متنوع و جالب از جمله جذاب ترین ماسک ها برای کودکان محسوب می گردند که دارای تنوع بالایی در بازار می باشد، البته والدین خلاق و هنرمند و اغلب مربیان باذوق و سلیقه خود به ساختن ماسک حیوانات می پردازند و سعی می کنند با استفاده از انواع وسایل در دسترس زیباترین ماسک های کودکانه را بسازند. ما نیز قصد داریم در این مطلب به ارائه ایده های جدید در این زمینه بپردازیم و شما عزیزان را با بهترین روش های ساخت ماسک با طرح حیوانات آشنا نماییم. پس تا پایان همراه ما باشید.

آموزش ساخت ماسک حیوانات برای کودکان با مقوا و نمد :

برای ساختن ماسک حیوانات می توان از وسایل اولیه مختلفی از جمله مقوا، کاغذ رنگی، نمد و حتی بشقاب های یکبار مصرف استفاده نمود. بدین منظور اولین اقدام انتخاب مدل ماسک می باشد، بعد از انتخاب طرح و مدل، وسایل لازم برای ساختن ماسک از جمله فوم یا مقوا در رنگ های مناسب، چسب، قیچی، کش ظریف و… را آماده نمایید.

آموزش ساخت ماسک حیوانات اهلی

برای شروع طرح دلخواه را در به اندازه صورت کودک بر روی فوم یا مقوا بکشید و آن را برش بزنید.

ساخت صورتک کودکانه

فوم برش خورده را روی صورت کودک قرار دهید تا از صحت اندازه های آن اطمینان پیدا کنید.

آموزش ساخت ماسک برای کودکان

حال با استفاده از دیگر فوم های رنگی اجزا را تکمیل نمایید. همانطور که در تصاویر مشاهده نمودید طرح انتخابی ما پروانه است که با فوم بنفش تهیه شده است و با رنگ های چون صورتی و سبز تکمیل گردیده است. البته همانطور که گفتیم انتخاب طرح و رنگ ها کاملا سلیقه ای است.

نحوه ساخت ماسک و صورتک حیوانات

دو طرف ماسک را با کش ظریف به یکدیگر متصل کنید. اندازه کش نیز بستگی به اندازه سر کودک دارد. ماسک صورت ما تکمیل شده است، این ماسک زیبا را می توان به عنوان کاردستی با کاغذ، مقوا یا فوم نیز تهیه نمود.

ماسک حیوانات برای کودکان

ساخت ماسک پروانه

ساخت ماسک حیوانات جدید و جالب

حال که با نحوه ساختن ماسک حیوانات آشنا شدید، به معرفی مدل های متنوع و جالب انواع ماسک می پردازیم که هر یک می توانند الگوی مناسبی برای ساخت ماسک توسط شما دوستان هنرمند باشند.

 ماسک حیوانات برای کودکان

ماسک صورت روباه

ساخت ماسک شیر برای کودکان

عکس ماسک شیر کودکانه

ماسک حیوانات کودکانه

ماسک صورت گرگ

ساخت ماسک کودکانه با بشقاب یکبار مصرف

ماسک حیوانات با بشقاب یکبار مصرف

آموزش ماسک حیوانات

ماسک صورت حیوانات بامزه

ساخت ماسک پرنده برای کودکان

کاردستی نمدی صورتک حیوانات

ساخت ماسک با مقوا و کارتن

ماسک پرنده با کارتن و مقوا

کردستی ماسک حیوانات

ماسک صورت کودکانه بامزه و زیبا

مدل ماسک حیوانات جالب

کاردستی حیوانات با مقوا

ساخت ماسک حیوانات بامزه

کاردستی ماسک صورت حیوانات

ساخت ماسک موش

ساخت ماسک موش برای بچه ها

ساخت ماسک خرگوش

ماسک خرگوش با کاغذ و مقوا

آموزش ساخت ماسک با بشقاب یکبار مصرف

مدل ماسک حیوانات بامزه و جالب

مدل های ماسک صورت کودکانه

ساختن ماسک حیوانات با مقوا و نمد

انواع جدیدتر صورتک فانتزی و جذاب برای کودکان

درست کردن کاردستی در منزل در شکوفایی خلاقیت و رشد استعداد های مختلف کودک تاثیر بسزایی دارد و از این طریق مهارت های بیشتری در زمینه انجام فعالیت های مختلف در آینده بدست خواهد آورد؛ انواع کاردستی با کاغذ رنگی، کاردستی با مقوا و کاردستی با نمد ایده های جذابی برای ساختن اسباب بازی های کودکانه می باشند؛ ساختن صورتک برای کودکان در اشکال زیبا و متنوع در منزل نیز یک نوع خلاقیت زیبا و ساده است که می توانید ضمن ایجاد سرگرمی برای کودکان، با آموزش ساختن صورتک های فانتزی زیبا آنها را سورپرایز کنید. در ادامه مدلهای دیگری از صورتک های فانتزی و زیبا را ملاحظه می کنید که می توانید برای درست کردن ماسکهای زیبا در خانه ایده بگیرید.

تصاویری از صورتک حیوانات

همانطور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، ایده های جذاب و متنوع زیادی برای درست کردن انواع ماسک و صورتک های حیوانات وجود دارد، در این بخش مجموعه ای دیگر از صورتک های فانتزی در اشکال زیبا و مورد علاقه بچه ها را گردآوری کرده ایم که ضمن مشاهده این تصاویر دیدنی می توانید با کمی دقت و الگوگیری از تصاویر، با ساده ترین وسایل اقدام به ساختن ماسکها و صورتک های زیبا در منزل نمایید.

ساخت مدلی از صورتک حیوانات

ساخت صورتک جذاب حیوانات

انواع صورتک حیوانات

ایده ساخت صورتک حیوانات

درست کردن صورتک حیوانات

ساخت ماسک حیوانات جذاب

ساخت صورتک حیوانات فانتزی

ساخت صورتک حیوانات زیبا

ساخت ماسک حیوانات فانتزی

ساخت صورتک حیوانات جذاب

ساخت صورتک حیوانات باحال

ساخت صورتک حیوانات زیبا

ساخت صورتک حیوانات

ساخت ماسک حیوانات برای کودکان

همانطور که مشاهده نمودید با به کارگیری خلاقیت و ابتکار می توانید اقدام به ساختن ماسک حیوانات نموده و ماسک های زیبایی برای کودکان خود فراهم آورید. شما دوستان هنرمند همچنین می توانید با کلیک بر روی کاردستی و بازدید از این صفحه با بهترین و جدیدترین آموزش ها در زمینه ساختن و تهیه کاردستی و همچنین مدل های زیبای انواع کاردستی های جدید و خلاقانه آشنا شوید و نهایت استفاده را از جدیدترین مطالب مجله آرگا ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو