پیروزی حتمی سیدحسن با ورود به انتخابات ۱۴۰۰

منبع: برترین ها

43

1399/7/24

15:12


عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: اگر سیدحسن خمینی و محسن هاشمی وارد عرصه انتخابات شوند، پیروز می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان: نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران و فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به نقش دولت روحانی در حضور اصلا‌ح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: عملکرد ضعیف دولت روحانی بر آینده انتخاباتی اصلاح‌طلبان تأثیر منفی می‌گذارد.

او ادامه داد: اصلاح‌طلبان حمایت از روحانی را برای خود تکلیف می‌دانستند، اما تبلیغات بیش از حد مخالفان تا حدودی اصلاح‌طلبان را مورد هدف قرار داده است و سعی در تخریب آنها دارند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران تصریح کرد: توده مردم نتیجه عملکرد دولت روحانی را در سفره‌های خودشان مشاهده می‌کنند و حتی در تأمین معیشت خود دچار مشکل هستند.

نمازی بیان کرد: قشر متوسط آسیب‌دیده‌ای هم هستند که میدان رقابت انتخاباتی را ترک کرده‌اند، زیرا از این وضعیت ناراضی هستند و مشکلات فراوانی دارند، به هرحال اصلاح‌طلبان آسیب دیدند اما اینکه فکر کنیم آنها در انتخابات شانسی ندارند، تصوری کاملا اشتباه است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: تجربه ثابت خواهد کرد که اگر اصلاح‌طلبان نامزد شاخصی داشته باشند پیروز میدان خواهند بود، برای مثال اگر سیدحسن خمینی و محسن هاشمی وارد عرصه انتخابات شوند، پیروز می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو