شبکه نمایش خانگی که این روز ها نسبت به سالهای پیش طرفداران بسیاری را توانسته پای سریال های خود بنشاند و عدم سختگیری های آنچنانی نسبت به سریال های تلوزیونی در انجام ممیزی ها و بازبینی یکی از عوامل مانور کارگردانان در این اثار میباشد که توانسته دلیل محکمی برای سخت شدن رقابت میان سریال های خانگی با سریال های تلوزیونی شود. در ادامه به معرفی دو سریال که قرار است بزودی عرضه و پخش شود میپردازیم.

 

قورباغه

معرفی سریال قورباغه

قورباغه، عنوان نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی که قرار است اوایل پاییز 99 ه.ش در شبکه نمایش خانگی منتشر شود. این سریال به نویسندگی، کارگردانی و تدوین هومن سیدی است که و علی اسدزاده تهیه کننده این سریال میباشد، سریال خانگی قورباغه محصول سال سال 98-99 میباشد.

بازیگران و داستان قورباغه:

از بازیگران این سریال میتوان به نوید محمد زاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمد امین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی و بامداد افشار اشاره کرد، حضور هومن سیدی و نوید محمدزاده در کنار یکدیگر میتواند به جذابیت های سریال بی‌افزاید.

در خلاصه داستان این سریال درام و اجتماعی آمده است که "من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم". همچنین داستان سریال هومن سیدی بر محور مشکلات جامعه و تاثیرات آن بر افراد میپردازد.

جهت دانلود سریال قورباغه به وبسایت اینترنتی هکس دانلود مراجعه کنید. یا از طریق لینک زیر اقدام به دانلود کنید.

http://bia2safa.net/goto/web/url/1925506/

اخبار و شایعات سریال قورباغه

اخیرا خبرهایی در مورد مذاکرات دست اندرکاران این سریال با شبکه اینترنتی نتفلیکس منتشر شده است که در صورت توافق و صحت خبر ممکن است این سریال اولین سریالی ایرانی باشد که در شبکه اینترنتی نتفلیکس پخش شود و این افتخاری برای هومن سیدی خواهد بود؛ شایان ذکر است که هنوز این خبر تایید نشده است و صحت این خبر نیازمند گذشت زمان است.

عوامل سازنده سریال

مجری طرح و مدیر تولید: حسین اکبری، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمان‌فر، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: الهام معین، طراح گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، فیلمبرداران: ادیب صبحانی و آرش رمضانی، جانشین تولید: حسن صفری، عماد طاهری، طراح بدلکاری :امیر بدری، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: ندا قائدی، روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی

اسپانسر و پخش کننده سریال تصویر گستر پاسارگارد میباشد که در کارنامه خود تولید و پخش سریال شهرزاد را دارد.

 

معرفی سریال گیسو (عاشقانه 2)

معرفی سریال گیسو (عاشقانه 2)

سریال گیسو فصل دوم و ادامه سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری میباشد که در حال حاظر مراحل تولید را پشت‌سر میگذارد.

بازیگران و داستان سریال گیسو

هومن سیدی ,محمدرضا گلزار و حسین یاری و ساره بیات بازیگرانی هستند که حضورشان در این سریال قطعی است اما بازیگرانی چون مهناز افشار , پانته آ بهرام و بهاره کیان افشار در این فصل حضور ندارند . هانیه توسلی و سانیا سالاری بازیگران زن جدیدی هستند که به سریال اضافه شده اند. همچنین فرزاد فرزین نیز به دلیل تشابه نقشش در این سریال با سریال مانکن از حضور در این سریال انصراف داد.

فعلا اطلاعات رسمی در مورد خلاصه داستان این سریال منتشر نشده است؛ اما با توجه به نام سریال میتوان حدس زد که داستان این سریال حول محور هانیه توسلی در نقش گیسو برازنده باشد.

جهت دانلود سریال گیسو وارد لینک زیر شوید :

 https://hexdownload.co/59686/gisoo.series

عوامل سازنده سریال گیسو (عاشقانه 2)

نویسنده: علیرضا کاظمی پور، سعید جلالی | کارگردان: منوچهر هادی | بازیگران: محمدرضا گلزار، محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل‌الهی، سانیا سالاری، علیرضا زمانی‌‌نسب، آزاده ریاضی | تهیه کننده: هومن کبیری