علی لاریجانی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت وداع  و خاکسپاری پیکرهای پاک شهدای مدافع حرم پیامی صادر کرد.

متن کامل پیام لاریجانی بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و صدیقین

بازگشت عطراگین  آلاله های پرپر عاشورایی و سروهای سربلند مدافع حرم زینب کبری سلام الله علیها از  سفر خونین «خان‌طومان» دیگر بار میهن اسلامی را با  داغ  لاله ها آراست و به نور  جاودانه و  خاموشی ناپذیر  شهادت جلا  و روشنی بخشید.

این عاشقان جاوید، این حماسه سازان رشید و این پیروان راه سرخ کربلا، با تقدیم خونهای مطهر خویش،  امنیت،  عزت و معنویت را برای کشور  اسلامی مان به ارمغان آوردند و خود در جوار رحمت حق به عیش ابدی دست یافتند که خداوند فرموده است:  وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.

سلام پروردگار متعال و بندگان صالح و ملائکه‌اش بر ارواح طیّبه‌ این شهدا  که عارفانه و پاکبازانه در دیار غربت از حریم اهل بیت علیهم السلام  پاسداری و در این راه جانهای  خود را فدا کردند.

این جانب در برابر این پیکرهای  پاک و ارواح بلند و  تابناک  سر تعظیم فرو می آورم و  بازگشت شهدای گرانقدرمان را از پس سالها غربت به میهن اسلامی بزرگ و گرامی داشته،   به حضرت ولی عصر عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف ، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران  و به خصوص خانواده‌های  صبور و مقاوم  این عزیزان تسلیت و تهنیت عرض می نمایم.