جانشین شارلیز ترون: محال است بتوانم شبیه او شوم

منبع: ایران آرت

194

1399/7/25

08:25


آنیا تیلور جوی که قرار است نقش ماندگار فیوریوسا را بازی کند درباره درخشش شارلیز ترون در این نقش سخن گفت.

ایران آرت: تنها یک روز زمان برد تا "آنیا تیلور-جوی" سکوت خود در مورد جانشینی با "شارلیز ترون" برای بازی در نقش "فیوریوسا" (Furiosa) در پیش‌درآمدی به همین نام برای "مکس دیوانه: جاده خشم" "جورج میلر" را بشکند. این هفته گزارش شد که تیلور-جوی به همراه "کریس همسورث" و "یحیی عبدالمتین" در این پیش‌درآمد بازی خواهند کرد. تیلور-جوی به‌تازگی در مصاحبه با پادکست ام‌تی‌وی از احساس خود درباره این انتخاب وقتی که در حال بازی در "شمالی" (The Northman) "رابرت اگرز" بوده است می‌گوید. 

تیلور-جوی می‌گوید: "من در حال حاضر در بلفاست هستم و در یک فیلم بازی می‌کنم و وقتی "جاده‌ی خشم" را برای اولین بار دیدم همین جا بودم. از مقابل سینمایی می‌گذشتم که اولین بار از ذهن بی‌نظیر جورج میلر شگفت‌زده شدم. توصیفش با کلمات دشوار است. بسیار قدردانش هستم و افتخار می‌کنم. به اولین چیزی که فکر کردم این بود: "از اینکه باید سخت کار کنم هیجان‌زده‌ام." سعی می‌کنم به سطح تعهدی برسم که بازیگران پیش از من نشان داده‌اند. این فکر مرا هیجان‌زده می‌کند. احترام بسیار زیادی خالقین این دنیای دیوانه‌وار و مجموعه‌ی این شخصیت‌ها قائلم. از اینکه باید سخت کار کنم هیجان‌زده‌ام."

به گزارش ۳۰نما تیلور-جوی در فیلم "دیشب در سوهو" (Last Night in Soho) "ادگار رایت" نیز که اثری ترسناک و روان‌شناسانه است نقش‌آفرینی کرده. او فاش می‌کند که رایت یکی از اولین افرادی بود که به او برای به دست آوردن نقش "فیوریوسا" تبریک گفته. تیلور-جوی اضافه می‌کند که وقتی برای "شمالی" اگرز جلوی دوربین نمی‌رود خودش را قرنطینه می‌کند و با دیدن "هری پاتر" جشن گرفته است. 

"شارلیز ترون" در "جاده‌ی خشم" یکی از بهترین بازی‌های تاریخ فیلم‌های اکشن را از خود به جا گذاشت. میلر چندی پیش تأیید کرد که از تکنولوژی کاهش سن و جلوه‌های ویژه‌ی بصری برای بازی ترون در نقش سال‌های جوانی "فیوریوسا" استفاده نخواهد کرد. تیلور-جوی در پاسخ به این پرسش که چگونه خود را برای این نقش آماده می‌کند می‌گوید: "نحوه بازی شارلیز سبب شد عاشق شخصیت فیوریوسا شوم. کارش بی‌نظیر بود. بسیار زیبا بود. حتی نمی‌توانم فکر کنم به اینکه بخواهم جای او را بگیرم. باید نمایش متفاوتی باشد زیرا این کار ممکن نیست."

تیلور-جوی به زودی در مینی‌سریال "گامبی ملکه" (The Queen’s Gambit) نت‌فلیکس دیده خواهد شد. فیلم "دیشب در سوهو" او نیز در حال حاضر به بهار سال ۲۰۲۱ موکول شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو