برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید

برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید


منبع: گهر

115

1399/7/26

00:06


یکی از اصول مهم زندگی برای رسیدن به اهداف، برنامه ریزی و هدف گذاری می باشد و در تعطیلات عید نوروز فرصتی مناسبی برای بررسی کارها و هدف هایی که سال پیش به آن ها دست یافته اید و ارزیابی تصمیماتی که گرفته اید می باشد و فرصتی فوق العاده است برای برنامه ریزی برای سال جدید و نوشتن اهداف تازه و تغییراتی که می خواهید ایجاد کنید. و آن ها را لیست وار بنویسید.

برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید و چگونه می توانیم به این اهداف برسیم

new year handwriting about p برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید

همه ما معمولا با اصول صحیح هدف گذاری مشکل داریم و نمی توانیم به طور دقیق به هدف های خود برسیم در اول سال هدف ها را می نویسیم ولی راه رسیدن به آن ها را یاد نداریم و برای تحقق و رسیدن به اهداف با مشکلاتی رو به رو میشویم. در این مقاله ۵۰ هدف معمول همراه با راه رسیدن به اهداف را مورد بررسی قرار می دهیم تا در سال جدید از آن ها استفاده کنید.

خوش هیکل شدن و دستیابی به تناسب اندام

کم کردن وزن بسیار سخت است و افراد به راحتی نمی توانند وزن خود را به عدد دلخواه برسانند. پس کم کردن وزن، تناسب اندام، ورزش کردن و سالم ماندن یکی از هدف های مهم برای افراد است و افراد می توانند با تغذیه و رژیم مناسب و ورزش کردن به وزن ایده آل خود برسند ولی شروع ورزن کردن و رژیم گرفتن آسان نیست. اگر برنامه غذایی و رژیمی داشته باشیم که به مدت طولانی استفاده شود ولی آسان باشد می توان به کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل امیدوار بود.

علت اختلال خوردن و چاق شدن چیست؟

568073 Gahar ir برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید

خوردن غذای سالم و در کل کمتر

خوردن غذای سالم جزیی از هدف قبلی می شود و برای تناسب اندام موثر است. امروزه اطراف ما احاطه شده ازغذاهای فست فودی و ناسالم که بسیار پرچرب و پرنمک هستند ولی به دلیل خوشمزه بودن طرفداران زیادی دارند و تغییر رژیم دادن و رفتن به سمت غذاهای سالم دشوار است. اما افرادی که تغذیه برای آن ها مهم است و می خواهند سالم باشند باید تصمیم جدی در مورد رژیم غذایی بگیرند و با رعایت نکات زیر برای سلامت خود تلاش کنند.و رزیم غذایی خود را تغییر دهند.

۱ – کنترل کردن خوردن های هیجانی

۲ – آگاهی پیدا کردن از دلایل شکست رژیم

۳ – تغذیه بر اساس برنامه غذایی سالم

 اتمام عقب انداختن کارها

یکی از عواملی  که باعث می شود افراد به اهداف خود نرسند یا دیرتر برسند به  دلیل این است که از تمایلات درونی خود پیروی می کنند و به استراحت و تفریح و امورات دیگر می پردازند و برای رسیدن به هدف تلاش نمی کنند.

زمانی فرد عادت کند که کارهایش را به موقع انجام ندهد و آن ها را به تعویق بیندازد دیگه نمی تواند برای رسیدن به هدف تلاش کند و رسیدن به اهداف برایش سخت خواهد بود پس با روش هایی که می توانید جلوی عقب افتادن کارها را بگیرید آشنا شوید تا به موقع و طبق برنامه ریزی به اهداف خود برسید.

تقویت تمرکز و مهارت های ذهنی

انسان ها از سالیان پیش به دنبال تقویت تمرکز و مهارت های ذهنی هستند در گذشته با استفاده از دارو های گیاهی و تمرین ها ذهنی قدرت تمرکز خود را افزایش می دادند و امروزه با استفاده از تکنولوژی مثلا آپ تقویت کننده حافظه موبایل یا روش های سنتی مدیتیشن استفاده کنید اگر می خواهید تمرکز و قدرت ذهنی خود را تقویت کنید باید در مسیرش قرار گیرید تا حس خوب را درک کنید و با آرامش مسائل را بهتر درک کنید و ذهن آرامی داشته باشید و سریع تر یاد بگیرید.

022574 Gahar ir برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید

ملاقات با ادم های جدید

اکثر ما انسان ها بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانیم و به روزمرگی دچار شده ایم .در حالی که می توانیم با داشتن روابط اجتماعی و ملاقات با آدم های جدید از فرصت های زندگی خود به خوبی استفاده کنیم و لحظات شاد و قشنگی را برای خود ایجاد کنیم.

ما می توانیم با افراد مختلف در ارتباط باشیم و موقعیت های شغلی خوبی را به وجود آوریم و باید اعتماد به نفس حضور در جمع های مختلف را در خود تقویت کنیم و از حضور در جمع ترس و خجالتی نداشته باشیم بلکه با حضور در جمع های مختلف با دوستان مختلفی آشنا می شویم که این روابط باعث سلامت ذهنی ما می شود. و هر چه مهارت ارتباطی و سخنوری ما بیشتر باشد در این راه موفق تر خواهیم بود.

فعال تر شدن

بعضی از افراد با اضافه وزن رو به رو نیستند و در هفته بسیار کم فعالیت می کنند و به تمرین ورزشی می پردازند این افراد بیشتر در منزل هستند یا در محل کار پشت کامپیتر نشسته اند.

این افراد فعالیت زیادی ندارند و باعث می شود بر بدن و سلامتی آن ها تاثیر منفی داشته باشد و به بیماری های جسمی و روحی دچار شوند. در حالی که می تواند وقت خود را بیشتر در جمع های دوستانه و خانوادگی به خوشی بگذرانند و راه هایی برای تحرک بیشتر پیدا کنند.

به دست آوردن اعتماد به نفس و خلق کردن فرصت های بیشتر

داشتن اعتماد به نفس بسیار مهم است اگر اعتماد به نفس داشته باشید روابط اجتماعی بهتری خواهید داشت چون به راحتی می توانید با افراد در ارتباط باشید و مقداری از وقت خود را با آن ها بگذرانید و نظرها و دیدگاه های شما بهتر شنیده و دیده می شود.

اعتماد به نفس باعث می شود در کار خود موفق تر شوید و در مسیر کاریتان پیشرفت کنید . داشتن اعتماد به نفس حس خوبی به انسان می دهد و باعث شادی و نشاط در زندگی می شود.حتما اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

پول بیشتری در آورید

همه افراد برای به دست آوردن پول بیشتر تلاش می کنند و حتی پولدارها و میلیاردرها هم در صد بیشتر کردن پول خود هستند. ما که از قشر متوسط جامعه هستیم میتوانیم از درآمد بیشترمان برای راحت تر زندگی کردن استفاده کنیم و امروزه می توان شغل های جانبی بسیاری داشت و با استفاده از شبکه های مجازی، فرینلسر، رایانه و کارهای مجازی و …درآمد بسیاری به دست آورد و از آن ها به عنوان شغل دوم استفاده کرد. این کارها ممکن است وقت چندانی از شما نگیرد اما درآمدتان را افزایش می دهد.

مودب تر باشید

داشتن رفتار خوب در جامعه تاثیر زیادی دارد و باعث می شود دیگران راحتتر با ما رابطه برقرار کنند و از ناراحت شدن و رنجاندن دیگران جلوگیری می کنیم و باعث می شویم که رابطه صحیح و مناسبی با ما داشته باشند. چون داشتن یک رفتار خوب جز مهمی از یک جامعه متمدن می باشد.

سعی کنید با آداب معاشرت درکشورها و تمدن های دیگر آشنا شوید تا به عقاید آن ها احترام بگذارید و آن ها شما را به عنوان فرد مودب بشناسند. با افرادی که بد دهن و گستاخ هستند با ملایمت رفتار کنید و رفتار صحیحی با آن ها داشته باشید و مهارت نه گفتن را به خوبی بیاموزید تا مجبور نشوید در عمل انجام شده قرار بگیرید.

استرس را کاهش دهیم

امروزه در زندگی مدرن استرس جایگاه ویژه ای دارد و جزئی از زندگی شده و قابل حذف نمی باشد ولی باید آن را کنترل کرد چون یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر شناخته شده است و وجود استرس تاثیر بدی بر روی روابط شما با دیگران و سلامتی شما دارد پس باید روش های مدیریت و کنترل استرس را بشناسید و با اتفاده از ترفندها به خوبی استرس خود را مدیریت کنید.

144325 Gahar ir برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید

یاد بگیرید شادتر زندگی کنید

شاد بودن در زندگی بسیار مهم است و باعث می شود روحیه شاد و سرزنده ای داشته باشیم. افراد بسیاری هستند که وضعیت زندگی خوبی دارند و از نظر ظاهری عالی به نظر می رسند و می توانند تا حدودی استرس خود را کنترل کنند اما باز هم ناراضی هستند.

ما باید یاد بگیریم چطور از اتفاقات کوچک زندگیمان شاد شویم و از کوچک ترین موقعیت ها برای خوشحال بودن استفاده کنیم و اینکه با مشکلات مقابله کنیم تا نتوانند به روحیه ما آسیب برسانند رسیدن به حس خوب و کنترل استرس و داشتن زندگی شاد و آرامش بخش نیاز به زمان دارد.

خواب با کیفیت تر داشته باشیم

امروزه به دلیل وجود وسایل ارتباطی و سرگرمی بانند گوشی ، کامپیوتر و گجت و تبلت و هشداردهنده های صوتی و شیکه های مجازی بیشتر افراد تا پاسی از شب بیدارند و بسیار دیر می خوابند و مشکلاتی مربوط به خواب به وجود می آید. مشکلات مربوط به خواب با توجه به مشغله‌های ذهنی افراد امر شایعی به نظر می‌رسد و علل گوناگونی را در بر می‌گیرد که برخی از آن‌ها شامل افسردگی، استرس، بیماری‌های جسمی مثل تکرر ادرار، خروپف کردن همسر، داشتن کودک خردسال و حس مسئولیت و سر و صدای زیاد می‌شود.

در این میان نقش افسردگی بسیار بیشتر از عوامل دیگر است.  و میزان خواب طبیعی با توجه به ژن و سبک زندگی و دیگر عوامل،در افراد متفاوت است؛ محدوده این تفاوت از ۳ تا ۱۰ ساعت است. براساس مطالعات و تحقیقات انجام شده توسط متخصصان، ۵ تا ۶ ساعت خواب برای انسان لازم و ضروری است.

بیشتر مردم با حدود ۷ الی ۸ ساعت خواب در شبانه روز احساس سر حالی می‌کنند. به طور کلی با افزایش سن میزان خواب در افراد کاهش پیدا می‌کند. و افراد می توانند با ترفندها و روش های ساده  مانند ورزش کردن و رژیم غذایی مناسب  و انجام تمرینات آرامش بخش خواب با کیفیتی داشته باشند

سیگار را ترک کنید

سیگار کشیدن یک عادت بد است و بسیاری از افراد نمی دانند چطور از شرش خلاص شوند اولین  و مهم ترین قدم در ترک سیگار تصمیم گیری برای ترک آن است و عزم و اراده قوی می خواهد. اهمیت این مرحله در روزهای پیش روی شما که سختی ترک و مقابله با وسوسه به سراغتان می‌آید، خود را نشان می‌دهد.

باید توجه داشته باشید که ترک هر نوع اعتیادی کاری دشوار است. اعتیاد بیماری برگشت‌کننده‌ای است و نیاز به مراقبت و استفاده از کمک‌های روان‌شناختی به صورت بلندمدت دارد. اما این را هم فراموش نکنید که افراد بسیاری به وسیله همین روش‌های درمانی و با کمک گرفتن از متخصصین توانسته‌اند برای مدت طولانی و یا همیشه سیگار را کنار بگذارند.

پس اگر آن‌ها توانستند شما هم می‌توانید، اگر روش مناسب خود را پیدا کنید، پس می توانید موفق شوید و تا آخر عمر سیگار را کنار بگذارید. برای ترک سیگار روش‌های درمانی جسمی و غیر جسمی فراوانی وجود دارد، از انواع داروهای شیمیایی و گیاهی، روش‌های تغذیه و ورزش گرفته تا روش‌های روانشناختی و گروه‌های خودیاری برای ترک سیگار استفاده می شود. اما روش مناسب برای شما به شرایط بدنی تان، مانند  و شرایط روحی و شخصیتی شما بستگی دارد.

پس برای انتخاب روش کمی صبر به خرج دهید. توجه کنید که برای انتخاب بهترین روش شناسایی انواع مخدر و ترک لازم است  از یک متخصص مانند روان‌شناس یا روان‌پزشک مشورت بگیرید.

کمتر به تلویزیون نگاه کردن

ما می توانیم از وقتمان استفاده بهتری داشته باشیم و به مطالعه و ورزش کردن و کارهای مفید و یادگیری مهارت های مورد علاقه خود بپردازیم اما امروزه بیشتر مردم مقدار زیادی از وقت خود را به تماشای تلویزیون می پردازند اگر ما بتوانیم نگاه کردن به تلویزیون را کنترل کنیم و در زمان خود را به خوبی مدیریت کنیم متوجه خواهیم شد چقدر روزمان مفیدتر و طولانی تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید

زمان خود را به خوبی مدیریت کنید و بخشی را برای مطالعه کنار بگذارید شما می توانید موضوعات و ژانر های مورد علاقه خود را پیدا کنید و به مطالعه آن ها بپردازید چون کتاب خواندن تمرین عالی برای تقویت مغزتان به حساب می آید باعث می شوند که اطلاعات شما افزایش یابد چون در کتاب ها اطلاعات فوق العاده ای در زمینه های مختلف وجود دارد و خواندن ۲۰کتاب در طول سال کار چندان سختی نیست فقط باید کتاب خواندن را به یک عادت تبدیل کنید.

یافتن همسر رویاهایتان 

همه ما انسان ها به یک نفر خاص در کنار خود نیازمندیم تا در زندگی مان به آرامش برسیم چون ما دوست داریم با یکی قدم بزنیم، دستش را بگیریم او را بغل کنیم و رازهای خود را با او در میان بگذاریم و با او معنی عشق را درک کنیم. پیدا کردن آن شخص مسئله ای است که با آزمون و خطا حل می شود و با ورود به اجتماع و محک زدن همسرهای بالقوه و با توجه به معیارهای خود می توانیم شریک زندگی مان را پیدا کنیم.

برقراری رابطه زناشویی بهتر

هر عملی که بتواند باعث تحریک جنسی توسط شخصی دیگری شود، رابطه جنسی نامیده می‌شود. روابط جنسی معنای فرای آمیزش جنسی را در بر گرفته و اعمال دیگری مانند معاشقعه، بوسیدن، نوازش کردن، آمیزش دهانی و… را شامل می‌شود.

رابطه جنسی یک غریزه طبیعی در وجود انسان‌ها است و از نظر روانشناسی یک ابزار برای نشان دادن روابط عاطفی عمیق بین دو شخص محسوب می‌شود. با یادگیری روش صحیح سکس می‌توانید کیفیت رابطه زناشویی‌تان را ارتقا داده و به اوج لذت برسید.

داشتن عملکرد جنسی مناسب و احساس رضایت از رابطه زناشویی تا حد بسیاری با کاهش استرس‌ها و اضطراب‌های روزمره در ارتباط است. هم چنین این امر با ارتقای سیستم ایمنی می‌تواند احتمال بروز بسیاری از بیماری‌ها را نیز کاهش دهد. و برای اینکه رابطه جنسی خود را گرم نگه دارید نیاز به تمرین و ممارست دارد.

تمیز و منظم شویم

آدم های بسیاری هستند که نمی توانند وسایلشان را نرتب و تمیز نگه دارند و بسیار شلخته می باشند این افراد خانه شان نامرتبط است و اثرات منفی بر روی عملکرد، بازدهی و کارایی و حالت روحی آن ها دارد. یکی از عوامل شلختگی ممکن است بی انگیزگی باشد اما باید دلیل این بی انگیزگی را کشف کرد تا بتوانند زندگی تمیز و مرتب و منظمی داشته باشند.

یاد بگیریم که چگونه خوش پوش باشیم

مرتب بودن و نحوه لباس پوشیدن حرف های زیادی در مورد شخصیت انسان می زد و خوش پوش بودن باعث می شود که در رابط اجتماعی خود قوی تر و اعتماد به نفس بهتری داشته باشید و لباس مناسب پوشیدن به نحوی می تواند در ارتقا شغلی، پیشرفت و پیدا کردن همسر و دوست به شما کمک کند. شیوه درست لباس پوشیدن را یاد بگیرید.

وقت بیشتری با آدم های مهم زندگیتان بگذرانید

زندگی بسیار کوتاه است. و باید از فرصت های آن بهترین استفاده را بکنیم بهتر است. وقت خود را با خانواده یا کسانی را برایشان مهم هستیم .و به ما اهمیت می دهند .و ما به آن ها اهمیت می دهیم، بگذرانیم.

چون این جمع ها باعث می شود شاد و خوشحال باشیم. و جمع هایی است که آرامش و حس خوبی به ما دست می دهد و اگر مشکلی برایمان پیش آمد باید به خوبی حل کنیم که باعث اختلاف های بیشتر نشود.

رها شدن از قید بدهی و وام ها

داشتن بدهی و وام باعث می شود. که از زندگی عقب بیفتید و باید شما تلاش کنید تا از قید بدهی و وام ها رها شوید و بتوانید با آرامش به زندگی خود بپردازید. و دغدغه مالی نداشته باشید.

شما می توانید با برنامه ریزی و مدیریت کردن مخارج زندگیتان وام ها تسویه کنید و بازپرداخت به موقع بسیار مهم است ؛ چون اگر دیر پرداخت کنید مجبور می شوید پول بیشتری بدهید پس بهتر است در تسویه وام و بدهی جدی باشید. بازپرداخت آن حس قشنگی دارد.

شروع پس انداز کنید

بعد از آنکه بدهی و وام های خود را تسویه کردید. می توانید پول های خود را پس انداز کنید ، و هنگامی که کار مهمی پیش آمد مثلا برای روز مبادا داشته باشید.

شما می توانید با روش هایی چون گذاشتن در بانک، سرمایه گذاری در بورس، خرید طلا یا با استفاده از اپلیکیشن پول و هزینه پول های خود را پس انداز کرده و برای خرید خانه، خرید ماشین و وسایل و تجهیزات موردنظر، سفرکردن و … استفاده کنید.

یادگیری یک زبان جدید

یادگیری زبان جدید و داشتن زبان دوم و سوم و …به مهارت های شما می افزاید و باعثت می شود روابط ارتباطی شما با افراد دیگر بسیار زیاد شود و موقعیت های شغلی متنوعی برای شما به وجود می آورد چون رزومه شما بسیار پربار است.

هیچوقت برای یادگرفتن دیر نیست و شما می توانید از اوقات فراغتتان استفاده کنید و با مطالعه کتاب و کلاس های آموزشی و … زبان جدیدتان را به خوبی تقویت کنید.

رهایی از کینه ها و دوری از افسردگی

بعضی اوقات مشکلاتی در زندگی به وجود می آید .که باعث می شود که زندگی روی بدش را به ما نشان دهد و مصیب هایی را در زندگی ببینیم .در این اوضاع نباید افسرده شویم و زانوی غم بغل بگیریم. بلکه باید امید به آینده داشته باشیم .

و هنگامی که مشکی برای ما به وجود آمد که باعث ناراحتی ما و اطرافیان شد به خاطر مسائل کوچک رابطه خود را با دوستان و آشنایان قطع نکنیم چون باعث تنهایی و افسردگی می شود.

بلکه باید به دنبال راه حل های برای رفع مشکلات باشیم و کینه و افسردگی را از خود دور کنیم. بهترین راه ببخشیدن است چون حس کینه و ناراحتی را از ما دور می کند.

زمان خود را هوشمندانه مدیریت کنید

در زندگی پر مشغله امروزی استفاده بهینه از زمان برای بسیاری از افراد ضروری و در عین حال دشوار است. مدیریت زمان یکی از عوامل کلیدی در پیشبرد اهداف شخصی و دستیابی به موفقیت‌های تحصیلی یا شغلی می‌باشد.

اگه زمان خود را مدیریت کنید و منظم و دقیق باشید می توانید از زمانتان بهترین استفاده را بکنید و زندگی هدفدار داشته باشید و اگر زندگی پر مشغله ای داشته باشید. ولی با برنامه ریزی درست می توانید به اهدافتان برسید .

با نرم افزارها و روش های جذاب می توانید زمان خود را مدیریت کنید و وقت اضافی را به شادی و لذت بگذرانید.

برای اینکه زمان خود را به خوبی مدیریت کنید باید اهداف خود را به گام های کوچک تقسیم کنید، برنامه ریزی دقیقی انجام دهید و از عواملی که حواس شما را پرت می کند دوری کنید و به برنامه ریزی و برنامه زمانی خود پایبند باشید.

سفر کردن و دیدن عجایب دنیا

برای اینکه تصمیم به سفر به دور دنیا را بگیرید .باید وضعیت مالی خود را سروسامان دهید. و تجهیزات و لوازم مورد نیاز سفر را مهیا کنید .و از لحاظ بدنی خود را برای سفر آماده کنید .

سفر کردن باعث می شود روحیه شاد و بانشاطی داشته باشید و با فرهنگ های کشورهای مختلف آشنا شوید و از مکان های دیدنی لذت ببرید.

مستقل تر بودن

امروزه تکنولوژی ما را به سوی تنبلی سوق می دهد، و غذای آماده، تکنولوژی و امکانات و رفاه اجتماعی باعث می شود ،که ما به خودمان متکی نباشیم. و با یک حرکت ساده به هدف های مورد نظر خود برسیم .

ولی مستقل بودن و راه های به استقلال رسیدن بسیار مهم است. و باعث می شود ،که شخصیت فعالی داشته باشید.

تبدیل سرگرمی به شغل

ما انسان ها سرگرمی های زیادی داریم، که هنگام اوقات فراغت از آن ها استفاده می کنیم .و شاد هستیم.

اما می توانیم با این سرگرمی ها به درآمد نیز برسیم .و اگر شغل های افراد با علایقشان یکی باشد باعث می شود. روحیه شادی داشته باشند. و جامعه به سمت شادی و نشاط می رود.

شاید سخت یا امکان پذیر باشد .که از سرگرمی ها به شغل برسید. اما با هوش و ذکاوت و تلاش می توانید. به یک شغل پردرآمد ایجاد کنید.

793215 Gahar ir برنامه ریزی و هدف گذاری برای سال جدید

فراموش کردن روابط گذشته

عاشق و فارغ شدن از عشق خیلی بهتر از عاشق نشدن است. در مسیر عشق شاید گرفتار شکستعشقی شوید. و شکست عشقی معمولاً با به هم خوردن ارتباط عاطفی به وجود می‌آید.

هرچقدر که شکست عشقی ناگهانی‌تر و غیرمنتظره تر رخ دهد .تبعات عاطفی سنگین‌تری برای فرد به همراه خواهد داشت. هم‌چنین میزان دلبستگی و وابستگی بین طرفین نیز در این مسئله نقش مهمی ایفا می‌کند.

کسی که طی سال‌ها احساسات و هیجانات عاطفی قوی را نسبت به دیگری تجربه کرده هنگام از دست رفتن رابطه با بحران‌های روحی بیشتری مواجه خواهد شد. پس از هر شکست عشقی فرد احساسات مختلفی را تجربه می‌کند. سازگاری با این احساسات می‌تواند فرایند دردناک و طولانی مدتی باشد.

چرا که در طی دوران دوستی، طرفین رابطه عاطفی و احساسات عمیقی را تجربه می‌کنند که بازگشتن به قبل را غیر ممکن جلوه می‌دهد. اما قلب فرد بعد از یک دوره باید التیام یابد و به زندگی عادی برگردد.احساسات خود را سرکوب نکنید.

اگر احساس خشم یا غم می‌کنید، بدانید که طبیعی است. از اینکه خشمگین باشید، مضطرب نشوید. سعی کنید تجربه خشمتان را ببینید.

خشمگین بودن از معشوقی که شما را رها کرده، یا معشوقی که به خاطر داشتن ویژگی‌هایی از قبیل خساست، بد دهنی یا غیره ادامه رابطه را ناممکن ساخته بود، بسیار طبیعی است.

طی کردن مرحله انکار، خشم، غم و پذیرش مسئله برای رسیدن به آرامش، سازگاری و پذیرش از دست دادن معشوق، ممکن است زمان زیادی ببرد اما پس مدتی باید با آن کنار بیایید و به زندگی خود بازگردید.

حفظ به عادت های خوبی که در خود پرورش داده اید

تغییرات مثبت خود را حفظ کنید و باید روی تغییرات و عادت های مثبت خود کار کنید. تا جزئی از زندگی شما شوند. چون حفظ عادت های مثبت یکی از هدف های مهم زندگی است. و باعث می شود شما به خود حقیقی خود دست یابید. و ویژگی ها و خصوصیات مثبتی داشته باشید.

در بالا لیست کاملی از اهدافی که در طول سال می توانید به عنوان هدف در نظر بگیرید به صورت کامل بیان شده است اهداف شما می تواند جزئی از موار فوق باشد. انشالله سالی پر از شادی و نشاط داشته باشید.

منبع: سایت مرکز مشاوره

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو