پخش گاز ادورانت در اراک تکذیب شد

منبع: برترین ها

50

1399/7/26

10:11


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انتشار اخبار مبنی بر پخش گاز ادورانت در محوطه این شهر در فضای مجازی به هیچ عنوان صحت ندارد و انتظار است مردم اخبار را تنها از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انتشار اخبار مبنی بر پخش گاز ادورانت در محوطه این شهر در فضای مجازی به هیچ عنوان صحت ندارد و انتظار است مردم اخبار را تنها از رسانه‌های معتبر دنبال کنند.

«مسعود آقازیارتی» افزود: در چند روز اخیر خبری در فضای مجازی مبنی بر انتشار گاز ادورانت از سوی آتش نشانی اراک برای مهار تکثیر ویروس کرونا و ضدعفونی کردن شهر منتشر شده صحت نداشته و این خبر کذب نگرانی‌ زیادی برای مردم ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: برای بار دوم است که این خبر از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون منتشر می‌شود و علاوه بر نگرانی مردم، وقت زیادی از نیروهای آتش‌نشان را در مرکز پیام گرفته است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک ادامه داد: تنها در شبانه روز اخیر، بیش از ۳۰۰ تماس تلفنی با مرکز پیام آتش‌نشانی برقرار شده و انتظار است مردم برای جلوگیری از افزایش شایعات از بازنشر مطالبی که صحت آن را نمی‌ذانند در فضای مجازی بپرهیزند.

آقازیارتی اظهار داشت: ادورانت ماده‌ای شیمیایی است که برای بودار کردن گاز شهری استفاده می‌شود و کاربرد دیگری ندارد و به هیچ عنوان در ضدعفونی کردن شهر استفاده نمی‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو