جزییات پخش سریال کمدی از شبکه ۳؛ «صفر بیست و یک» از آبان

جزییات پخش سریال کمدی از شبکه ۳؛ «صفر بیست و یک» از آبان


منبع: روزیاتو

131

1399/7/26

13:07


سریال صفر بیست و یک از آبان ۹۹ شب ها ساعت ۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود. این اولین سریال کمدی شبکه ۳ است که در پاییز کرونایی ۹۹ پخش می شود. سریال صفر بیست و یکم با حضور شماری از هنرپیشه های همکار با سریال های مهران مدیری در دهه هشتاد و نود شمسی ساخته شده است. صفحه اینستاگرام سریال صفر بیست و یک هنوز در دسترس نیست. مشاهده و دانلود قسمت های مختلف سریال صفر بیست و یک از tv3.ir امکان پذیر است.

در سریال صفر بیست و یک برای اولین بار پس از بازگشت رابعه اسکویی از خارج به میهن اسلامی، شاهد نقش آفرینی او هستیم. وی مدت ها ممنوع التصویر بود. رابعه اسکویی در کنار امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی و علی غلامی بازی کرده است.

نویسنده فیلمنامه سریال صفر بیست و یک شبنم وثوقی و هدی ایزدی است. کارگردانی سریال صفر بیست و یک را مشترکا جواد رضویان و سیامک انصاری بر عهده داشت. طراحی لباس های بازیگران سریال صفر بیست و یک را زهرا صمدی بر عهده داشت.

سیامک انصاری، جواد رضویان از کمدین های مطرحی است که در سال های اخیر در سریال های کمدی متعددی نقش آفرینی کرده اند. سابقه بازیگری این دو بازیگر ژانر طنز تلویزیون و سیما می تواند بخشی از مخاطبان رسانه ملی در شب های پاییزی را به سمت این شبکه سوق دهد. سریال صفر بیست و یک یک کمدی شیرین و جذاب است که قطعا با ادبیات گفتاری و بازی های سیامک انصاری و جواد رضویان که او را از پاورچین به یاد داریم، فضای دوست داشتنی را رقم خواهد زد.

جواد رضویان در سریال صفر بیست و یک در نقش پدر یک خانواده بازی می کند. سیامک انصاری و جواد رضویان در سریال صفر بیست و یکم شبکه ۳ سیما، ۲ باجناق هستند. جواد رضویان با باجناق خود رابطه خوبی ندارد و چالش های زیادی بین آن ها شکل میگیرد. جواد رضویان و باجناقش سیامک انصاری در شهرداری مشغول به کار هستند و از هر تلاشی برای زیر آب زدن یکدیگر فروگذار نمی کنند.

اتفاقات بامزه ای که با حضور جواد رضویان و سیامک انصاری در سریال صفر بیست و یکم در لوکیشن اداره و خانه رخ می دهد، خنده را بر لبان بخشی از مخاطبان رسانه ملی در پاییز کرونایی ۹۹ نقش خواهد بست. نکته جالب درباره سریال صفر بیست و یک آن است که ضرب المثل عجیب: ژیان ماشین نمیشه، باجناق فامیل نمیشه! در این سریال دیده می شود.

تصویری از سکانس بازی جواد رضویان و نگار عابدی در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما

مهدی فرجی تهیه کننده سریال صفر بیست و یک است که سابقه تهیه کنندگی سریال موفق نوروزی نون خ به کارگردانی آقاخانی را در کارنامه دارد. تهیه کنند سریال صفر بیست و یک قبلا تهیه کننده سریال لژیونر بود و در سریال خانگی مانکن و پنجری نیز بازی کرده است.

جواد رضویان هنرپیشه نقش اول سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما، پاییز ۹۹ طنز پرداز اصلی شبکه ۳ سیما و شاید کل تلویزیون باشد. جواد رضویان در شش مرداد سال پنجاه و سه در شهر قم متولد شد. جواد رضویان که در سریال صفر بیست و یک ، باجناق سیامک انصاری است، همکلاس مهران غفوریان و امیر غفارمنش و بیژن بنفشه خواه بود و وارد عرصه بازیگری شد.

فعالیت های جواد رضویان در حوزه بازیگری از سال ۱۳۷۳ شروع شد. پاورچین، چارخونه و ارث بابام ، حضور خوبی داشت و در سریال همسایه ها از شبکه ۲ سیما نقش آفرینی کرد. سریال در حاشیه مهران مدیری که جنجال های زیادی در بین پزشکان داشت، از جدید ترین کارهای جواد رضویان است.

سریال صفر بیست و یک

تصویر جدید ترین اینستانوشته جواد رضویان از هنرپیشه های سریال صفر بیست و یک

سریال صفر بیست و یک

پیام تبریک سال نو جواد رضویان هنرپیشه های سریال صفر بیست و یک در نوروز ۹۹ که عکسی از سریال قرارگاه مسکونی که سال ۱۳۸۵ پخش شد، به اشتراک گذاشت

سید جواد رضویان در چند سال اخیر بیش از ۵۰۰ پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته و قریب به ۳.۸ میلیون دنبال کننده دارد. احتمالا با پخش سریال صفر بیست و یک شمار مخاطبان اینستاگرام سید جواد رضویان از مرز ۵ میلیون کاربر فراتر رود. اینستاگرام سید جواد رضویان در نشانی: @sj_razavian قرار دارد. او ۹۹ صفحه را دنبال می کند.

سیامک انصاری باجناق جواد رضویان در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما در پاییز ۹۹، بخشی از داستان سریال را روایت می کند. سیامک انصاری حضور فعالی در اینستاگرام ندارد و چند هزار بیشتر دنبال کننده ندارد. اینستاگرام سیامک انصاری در نشانی: @siamakansari.ir قرار دارد.

تصویری از اینستاگرام سیامک انصاری از هنرپیشه های سریال صفر بیست و یک

استاد پرویز پرستویی از جمله افرادی است که صفحه سیامک انصاری در اینستاگرام را دنبال کرده است که مشخص می کند که این صفحه اینستاگرام سیامک انصاری است. سیامک انصاری دات کام ما را با بیوگرافی و آثار و فعالیت های هنرپیشه اصلی سریال صفر بیست و یک آشنا می کند.

سیامک انصاری حضور چندانی در اینستاگرام ندارد و عکس های پشت صحنه سریال صفر بیست و یک در آن به اشتراک گذاشته نشده است. امیدواریم پس از پخش سریال صفر بیست و یک شاهد فعال تر شدن اینستاگرام این هنرپیشه طنز پرداز قوی و دوست داشتنی کشورمان باشیم.

سیامک انصاری بازیگر نقش باجناق جواد رضویان در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما، متولد مرداد سال ۱۳۴۷ است و ۵ سال از باجناقش در سریال بزرگ تر است. بازی سیامک انصاری در اولین فیلم سینمایی مهران مدیری به نام ساعت ۵ عصر در چند سال پیش رخ داد. سیامک انصاری مدرک کارشناسی نمایش را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران دریافت کرد و در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان ازدواج کرد.

پس از ۷ سال از وی جدا شد. سیامک انصاری یکی از طنز پردازان موفق ۲ دهه اخیر. در پاورچین، نقطه چین، جایزه بزرگ، شب های برره، باغ مظفر و مرد دو هزار چهره و قهوه تلخ نقش آفرینی کرده و مثل جواد رضویان، یار غار مهران مدیری است. در برنامه دورهمی نیز در کنار مهران مدیری است.

اینستانوشته ای از نگار عابدی که استایل او را در یک تئاتر در سال ۱۳۹۵ میبینید

نگار عابدی از بازیگران سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ در کنار جواد رضویان و سیامک انصاری حضور دارد. اینستاگرام نگار عابدی در نشانی #negarabedi80 قرار دارد. او ۲۶۳ هزار دنبال کننده دارد.

نگار عابدی بازیگر نقش شعله در سریال صفر بیست و یک شبکه ۳ سیما، متولد ۱۸ بهمن سال ۱۳۴۹ در شهر اهواز است. او از همسرش هدایت هاشمی جدا شد و فرزندی به نام اما دارد. نگار عابدی دانش اموخته رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز است. او را در یک حبه فند و دارکوب دیده بودیم.

نگار عابدی در نقش شعله کاملی، همسر جلال سیف به ایفای نقش در سریال صفر بیست و یک پرداخته است. نام قبلی سریال صفر بیست و یک ، نیوجرسی بود که به نام جدید تغییر نام داد.

ویدیو زیر تیزر  سریال صفر بیست و یک را نشان می دهد.

به امید آنکه رسانه ملی در سال کرونایی ۹۹، از پخش برنامه های ماتم و غم بکاهد و بر وزن برنامه های شاد و امید بخش اضافه کند. ایران امروز، با مصیبت های اقتصادی، نیاز به بار رسانه ای شاد و امیدوار کننده دارد.

جزییات پخش سریال کمدی از شبکه ۳؛ «صفر بیست و یک» از آبان

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو