بستری های کرونا در این شهر رکورد زد

54

1399/7/26

14:12


معاون علوم پزشکی گیلان، بستری شدن بیماران کرونایی طی یک ماه گذشته را بی سابقه دانست و تصریح کرد: ۸۵ بیمار بد حال و در بخش آی.سی.یو بستری هستند.

بستری های کرونا در این شهر رکورد زد

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر آبتین حیدرزاده  از افزایش مبتلایان کرونایی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در تعداد بستری های کرونایی جدید رکورد زدیم و ۸۰ بیمار را در سطح بیمارستان های استان بستری کردیم.

وی بستری شدن این تعداد بیمار کرونایی جدید را طی یک ماه گذشته بی سابقه دانست و تصریح کرد: در حال حاضر ۳۵۰ بیمار کرونایی در سطح استان بستری هستند که ۸۵ بیمار بد حال و در بخش آی.سی.یو بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تداوم روند افزایشی بیماران کرونایی در استان را نگران کننده دانست و تصریح کرد: متاسفانه وضعت کرونا در گیلان قرمز است و اگر مردم کرونا را جدی نگیرند، با وضعیت شدیدتر مواجه خواهیم شد.

حیدرزاده، از احتمال تعطیلی برخی از کسب و کارها به دنبال تداوم روند افزایشی مبتلایان خبر داد و خاطرنشان کرد: شاهد عدم توجه مردم به پروتکل های بهداشتی در مکان های سربسته هستیم و لذا بازگشت تعطیلی ها مجددا مشکلاتی را ایجاد می کند.

وی همچنین از مردم خواست شعار «در خانه بمانیم» را مجددا رعایت کنند و گفت: همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی مهمترین روش برای کاهش ابتلا به کرونا و شکستن زنجیره انتقال ویروس به دیگران است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو