دانلود بازی Foregone v1.0.1.11 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و CHRONOS

دانلود بازی Foregone v1.0.1.11 برای کامپیوتر – نسخه FitGirl و CHRONOS


منبع: دانلود ها

63

1399/7/26

19:06


Foregone یک پلتفورمر سریع و روان است که غنیمت‌های افسانه‌ای را برای‌تان به همراه دارد. داستان بازی سال‌ها نبرد ویرانگر را نشان می‌دهد که به واسطه ی اشغال شهر توسط یک نیروی پلید ایجاد شده است. این نیروی فاسد شما را به‌عنوان قوی‌ترین سرباز شهر می‌شناسد و به‌همین دلیل، تلاش زیادی برای نابود کردن شما دارد. شما باید ریشه‌های ورود این نیرو به شهر را شناسایی کرده و از نابودی جهان جلوگیری کنید. همه چیز به شما و سوگندی که خورد‌ه‌اید بستگی دارد و باید تا سر حد مرگ برای کشتن شخصی به‌نام هارو به نبرد بپردازید.

هارو صرفا مرده‌ها زنده نمی‌کند، بلکه خاطرات زیبایی که برای شهر باقی مانده است را نابود کرده و قصد نابودی همه چیز را دارد. بازی Foregone در یک فضای دوبعدی جریان دارد و یک پلتفورمر اکشن و سریع و البته و روان را شاهد خواهیم بود. هنر پیکسلی خیره‌کننده‌ای در گرافیک بازی به‌کار رفته است و سلاح‌ها و زره‌های قدرتمندی به شما داده می‌شود و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. شما باید آمادگی لازم را برای نبرد با هارو پیدا کرده و در نهایت به مرحله نهایی بروید. انبوهی از دشمنان تا پیش از نبرد نهایی وجود دارند که باید آن‌ها را شکست داده و به مخفیگاه اصلی هارو بروید. ماموریت شما برای نجات شهر کالاگان است و این شهر در شرف نابودی کامل قرار دارد.

Foregone v1.0.1.11 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Foregone

شما در بازی Foregone داستان جذابی از پشیمانی و توطئه را خواهید دید. جایی که گیم‌پلی بازی نیز روایت محور است و تمرکز زیادی روی داستان بازی دارد. سلاح‌های افسانه‌ای در یک‌سری مراحل خاص به شما داده می‌شود و می‌توانید با آن دشمنان و باس فایت‌ها را به چالش بکشید. بازی از درخت مهارت همراه با قابلیت سفارشی سازی نیروها و مهارت‌ها برخوردار است و می‌توانید برحسب سلیقه‌ای که دارید، سلاح‌ها و مهارت‌های خاص خود را گسترش دهید. این روند کمک می‌کند که میزان قدرت شما با هارو برابر و حتی بیشتر شود و شانس بالاتری برای شکست وی داشته باشید.

info

Years after a devastating war, the city of Calagan is once again besieged by an all-corrupting force known as the Harrow. As the city’s strongest super-soldier, it’s up to you to investigate the Harrow’s origins and prevent its reanimated minions from destroying the world you’ve sworn to protect. But the Harrow isn’t just reviving the dead – it’s dredging up memories better left forgotten.

Foregone is a fast and fluid 2D action-platformer packed with legendary loot and stunning pixel art. Collect an arsenal of powerful weapons and upgradeable skills, then use them to shoot and slash your way through hand-crafted pixel environments hiding a treasure trove of secrets. Unravel a compelling story of regret and conspiracy as you slice your way through hordes of enemies and carry out your mission to save Calagan from total annihilation.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) حتما مسیر اکسترکت فایل ها را یک آدرس ساده مثل D:\Games انتخاب کنید تا آدرس فایل ها طولانی نشود.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی خود یعنی پوشه “Foregone” کپی و جایگزین کنید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی “Foregone.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Foregone v1.0.1.11-CHRONOS با لینک مستقیم

——————-

دانلود فیت گرل Foregone v1.0.1.11-FitGirl با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو