دانلود بازی The Survivalists برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS و FitGirl

دانلود بازی The Survivalists برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS و FitGirl


منبع: دانلود ها

81

1399/7/26

19:09


بازی The Survivalists در جزیره‌ای زنده جریان دارد که ماجراهای بسیاری در آن روی خواهد داد. باید در گوشه گوشه‌ی آن حرکت کرده و اسرار این سرزمین را کشف کنید. خانه‌ی جدیدی که در این منطقه احداث کرده‌اید، شامل چرخه‌ی روز و شب خواهد بود و باید حیوانات مختلف را برای تهیه غذای خود پرورش دهید. مجموعه‌ای از دشمنان افسانه‌ای در برابر شما قرار می‌گیرند و باید به شکار آن‌ها بپردازید. آن‌ها از حضور شما خوشحال نیستند و باید در تلاش باشید که آن‌ها را در ساحل شکست دهید.

یک ماجراجویی خاص برای هر بازیکن آماده شده است و باید آماده‌ی سفر به بیابان باشید. انواع بیوم‌ها در بازی وجود دارد و خطراتی هم در آن‌ها وجود دارد که شما را بیش‌از حد به سمت شکار شدن پیش خواهد برد. باید تخصص خود را با دیگر بازیکنان به اشتراک گذاشته و به‌دنبال یادگیری از آن‌ها باشید. می‌توانید دوستان خود را دعوت کرده و مناطق دیگری را تحت پوشش خود قرار دهید. ماجراهای مشترکی با آن ها خواهید داشت و باید برای به‌دست آوردن غنیمت راهی میدان شوید. شما می‌توانید باهمدیگر زنده مانده و حداقل سه نفر دیگر را نیز در جزیره پیدا کرده و به آن‌ها نیز کمک کنید.

The Survivalists Build 5645739 PC-CHRONOS | FitGirl Repack

دانلود-بازی-The-Survivalists

در بازی The Survivalists ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد و حتی یک کارگر نیز نیاز خواهید داشت. شما می‌توانید میمون‌های جزیره را رام کرده و آن‌ها را آموزش دهید تا در انجام کارهای روزانه به شما کمک کنند. می‌توانید به اردوگاه‌های مختلف حمله کرده و طیف گسترده‌ای از عملکردهای مختلف را توسط دوستان خود داشته باشید. مدیریت نیز بخش بزرگی از بازی است و باید برای زنده ماندن، میمون‌های خود را مدیریت کنید. راز بقا در این است که از منابع اطراف خود بهترین استفاده را کرده و با طراوت، از آن‌ها برای ترکیب و ساخت سلاح‌های بیشتر استفاده کنید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس دیتای رسمی استیم Build 5645739 توسط ShadowDuke فشرده سازی شده است.
  • از امولاتور ALI213 برای کرک بازی استفاده شده است. کرک آنلاین بازی در پوشه NoDVD در محل نصب بازی شما قرار دارد. توسط این کرک، می توانید با سایر کاربرانی که از این کرک استفاده می کنند تحت کلاینت استیم، آنلاین بازی کنید.
  • بسته الحاقی Monkey Business Pack DLC  و پک آرت‌بوک در این نسخه لحاظ گردیده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۵۹۲مگابایت به ۳۵۲مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱ الی ۲ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۵۹۲مگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

The island is alive! Your newfound home will change with day/night cycles as you explore and uncover its secrets. Hunt (or be hunted by!) animals for food and an array of mythical enemies, who aren’t necessarily pleased to see you. Get quests from a Mysterious Stranger or find them washed up on the shore. Prepare to trek into a procedurally generated wilderness, with a variety of biomes, for an adventure that’s unique to every player.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo E8400 | AMD Phenom II X2 550

Memory: 2 GB RAM

Graphics: DirectX 11 Graphics Adapter with 1 GB VRAM

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon HD 5770, 1 GB

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) حتما مسیر اکسترکت فایل ها را یک آدرس ساده مثل D:\Games انتخاب کنید تا آدرس فایل ها طولانی نشود.

3) اگر می‌خواهید به‌صورت آفلاین بازی را تجربه کنید، لطفا محتوای درون پوشه “Crack_OFFLINE” را در فولدر بازی خود یعنی پوشه “The Survivalists” کپی و جایگزین کنید. اگر می‌خواهید به‌صورت آنلاین بازی را تجربه کنید، لطفا محتوای درون پوشه “Crack_ONLINE” را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کنید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی “The Survivalists.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

—————

بازی برای شما اخطار نصب نبودن استیم می‌دهد؟

1) لطفا دقت کنید که حتما باید کلاینت استیم بر روی سیستم شما نصب باشد. بدین منظور، لطفا از اینجا کلاینت استیم را دانلود کرده و نصب کنید.

2) یک بار حتما استیم را اجرا کنید تا هر آپدیتی که نیاز دارد را دریافت کند.

3) حال کرک آنلاین را اعمال کرده، از فیلترشکن مناسب استفاده کنید و بازی را اجرا نمایید.

—————

نکته! حتما دقت کنید که فیلترشکن شما باید کل شبکه را تانل کند. یعنی روش های KERIO, CISCO, VPN و موارد این چنینی مناسب هستند نه نرم افزارهای فیلترشکن رایگان که فقط برای گشت و گذار در اینترنت مناسب هستند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو