دانلود بازی Tainted Grail Build 5644049 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Tainted Grail Build 5644049 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

87

1399/7/26

19:09


بازی Tainted Grail یک تجربه‌ی راگ لایک است که با مکانیسم ساخت و ساز همراه شده ات و روایتی شگفت‌انگیز و همیشه متغیر را برای شما به‌همراه خواهد داشت. شما می‌توانید برخوردارهای مرگ‌باری را در بازی مشاهده کرده و برای تسخیر جزیره‌ی آوالون آماده شوید. ساکنین جزیره منتظر شما هستند تا به سراغ‌شان رفته و از مهارت‌های خود برای نجات آن‌ها استفاده کنید. ترکیبی منحصربه‌فرد از المان‌های نبرد و بقا را در بازی می‌بینیم و قهرمانان نیز کم کم در داستان پدیدار خواهند شد.

سعی کنید دشمنان خود را از دم تیغ گذرانده و با ارتقا سلاح‌های خود، شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشید. دهکده‌ی خود را بنا کرده و آن را به سمت پیشرفت سوق دهید. بازی تجربه‌ای از یک سبک منحصربه‌فرد در صنعت بازی را به شما خواهد داد و همه چیز در آینده نمایان خواهد شد. بازی یک نقش آفرینی جذاب در دنیای جهان باز است و نبردهای نوبتی گیم‌پلی بازی را تشکیل داده است. داستان بازی حول روایتی عمیق قرار دارد و قرار است که یکی از ابتکاری‌ترین تجربه‌های رومیزی را به‌صورت دیجیتالی شاهد باشیم. حال باید دید که شم مدیریت و طراحی استراتژی شما در چه مرحله‌ای قرار دارد.

Tainted Grail Build 5644049 (Early-Access) PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Tainted-Grail

بازی Tainted Grail در دنیای مردگان قرار دارد و هیچ تصمیمی نمی‌تواند از نظر اخلاقی کار آسانی باشد. شما اغلب با گزینه‌های ناممکن روبرو خواهید شد و باید عواقب تصمیمات خود را نیز مشاهده کنید. در پایان تاثیر شما روی آوالون نشان داده خواهد شد و معنا و مفهوم بیشتری را در بازی خواهیم دید. قدرت‌های باستانی وارد می‌شوند و باید دید که زمینه‌ ساز شکست شما خواهند شد یا خیر. همیشه سعی کنید که عواقب تصمیمات خود را بررسی کرده و تجربه‌ی لازم را در نبردهای حساس‌تر داشته باشید. در ابتدا شاید با اشتباهاتی روبرو شوید، اما ادامه دادن آن‌ها می‌تواند بسیار مشکل ‌ساز شود.

info

Tainted Grail: Conquest …is a roguelike experience with base-building mechanics and a surprising narrative layer. Explore an ever-changing map, fight your way through deadly encounters, and slay the prince of the Fore-dwellers in order to conquer the island of Avalon. Create unique combos out of various skills, runes, and items. Develop and customize your heroes as you fight harder and harder enemies. Build and upgrade your village to carry over your progress and tailor the experience to your unique playstyle.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7/8/10 64-bit

Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 750 / Radeon HD 7770

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) حتما مسیر اکسترکت فایل ها را یک آدرس ساده مثل D:\Games انتخاب کنید تا آدرس فایل ها طولانی نشود.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کنید.

3) بازی را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توجه مهم!! این بازی در حال حاضر به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early-Acces) می باشد و نسخه نهایی نیست. نسخه پیش رو دارای آپدیت ها تا 12م اکتبر 2020 – بیست و یکم مهرماه 1399 می باشد.

——————-

دانلود بازی Tainted Grail Build 5644049-CHRONOS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو