نیوشا ضیغمی و دخترش با ماسک تا حس و حال گلزار از داشتن برادر

نیوشا ضیغمی و دخترش با ماسک تا حس و حال گلزار از داشتن برادر


منبع: نیک صالحی

158

1399/7/27

01:03


از نیوشا ضیغمی و دخترش لنا با ماسک تا تبریک تولد متفاوت محمدرضا گلزار به برادرش بردیا و کودکی شقایق دهقان در کنار پدر مرحومش و فیلمسازی روشنک عجمیان در کانادا را در ادامه می بینید.

نیوشا ضیغمی و دخترش با ماسک تا حس و حال گلزار از داشتن برادر

خانم بازیگر مشهور کشورمان که به تازگی برای بار دوم بینی خود را جراحی کرده این روزها در صدر اخبار حاشیه های قرار دارد. وی به تازگی عکسی در کنار دختر زیبایش را منتشر کرده است. در ادئامه عکس های از نیوشا ضیغمی و دخترش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

نیوشا ضیغمی و دخترش

نیوشا ضیغمی بازیگر زن سینما و تلویزیون کشورمان در آخرین روزهای اردیبهشت ماه سال ۹۷ صاحب دختر شد و نام او را لنا گذاشته است. وی با سریال «در چشم باد» مسعو جعفری جوازانی در سال ۱۳۸۲ کار حرفه ای خود را آغاز کرد و با این سریال به شهرت رسید.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از نیوشا ضیغمی , پدرام کریمی , نیکی کریمی , سردار آزمون , نازنین کریمی , الهام نامی , هلیا امامی , سمانه پاکدل , هانیه غلامی , لاله اسکندری , لاله اسکندری , محمدرضا گلزار , لیندا کیانی , نفیسه روشن , کوروش سلیمانی , حامد بهداد , سوشا مکانی , شقایق دهقان , روشنک عجمیان , محیا دهقانی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

نیوشا ضیغمی و دخترش لنا

نیوشا ضیغمی با دخترش

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

پدرام کریمی :پدر ، پسری 😉😘

پدرام کریمی

نیکی کریمی : کم‌کم تفاوت ظریف میان نگه‌داشتن یک دست و زنجیر کردن یک روح را یاد خواهی گرفت ، جایی ‌که عشق جایی برای تکیه کردن نیست و همراهی الزاما به امنیت منجر نمی شود و شکست‌هایت را می پذیری و سرت را بالا خواهی گرفت با چشم‌هایی باز و
با ظرافتی زنانه و نه اندوهی کودکانه و یاد می‌گیری که همه‌ی راه‌هایت را هم امروز بسازی ، وقتی زمین فردا مطمیٔن نیست . که توان تاب اوردن را داری ، که محکم هستی و باارزش ‪.‬ و یاد میگیری و یاد میگیری… از کتاب خاطرات خورخه لوییز بورخس

نیکی کریمی

سردار آزمون : Off to russia✈️ waiting for champions league 😍💪🏻⚽️

سردار آزمون

نازنین کریمی : از سری مجموعه “بلوک شرقی” تجربه فوق‌العاده جذاب عکاسی با #بابک_فتح_الهی عزیز که بسیار حرفه‌ای و درجه یک، لحظه‌ها و حس‌ها رو با نگاه ویژه و خاصش ثبت میکنه. ممنونم بابک جان که این خاطره زیبا و دوست‌داشتنی رو برای من ساختی.

نازنین کریمی

الهام نامی : #پاییز نود و هشت تازه زمزمه هایى از کرونا شنیده بودیم و منتظر بودیم بیاد و زود بره. نمى دونم جریان انتقام طبیعت و این حرفا چقدر درسته. ولى بهرحال این روزا کمى ترسناک شده #طبیعت . فقط امیدوارم یادش بمونه بعضیا باهاش خوب بودن.

الهام نامی

هلیا امامی :old pic

هلیا امامی

سمانه پاکدل :پاییز را دوست دارم… ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﺯﻣﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺗﺐ ﮐﺮﺩﻩ! ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﻟﺮﺯ ﮐﺮﺩﻩ! ﺑﻐﻀﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ! ﺣﺮﻓﯽ ﺍﺳﺖ؛ ﮐﻪ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩﻩ ! ﻣﻦ، ﺳﮑﻮﺕ ﺭﺳﻮﺏ ﮐﺮﺩﻩ ﺩﺭ ﺗﺐ ﻭ ﻟﺮﺯ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﺭﺍ ﻣﯿﭙﺮﺳﺘﻢ! ﭘﺎﯾﯿﺰ، ﻋﺮﻭﺱ ﺗﻤﺎﻡ ﻓﺼﻞ ﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ . ﯾﺎﺩﻡ ﺑﺎﺷﺪ؛ ﭘﺎﯾﯿﺰ ﮐﻪ ﺭﺳﯿﺪ؛ ﻟﻪ ﻧﮑﻨﻢ؛ ﺑﺮﮔﻬﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻧﻔﺲ ﺍﺭﺯﺍﻧﯽ ﺍﻡ ﻣﯽ ﻛﺮﺩﻧﺪ …!!!

سمانه پاکدل

هانیه غلامی : I solemnly swear that i am up to no good⚡

هانیه غلامی

لاله اسکندری : این روزهای ما ……فیلمبرداری همچنان در روزهای پاییزی ادامه دارد همراه با مریم جان موسویان و آقا ابوالفضل….

لاله اسکندری

محمدرضا گلزار : برادر که داشته باشی ؛برایت مهم نیست که دیگران کنارت هستند یا نه ! تو کسی را داری که جایِ خالیِ تمامِ آدم هایِ دنیا را برایت پر می کند ، کسی که مانندِ کوهی محکم و استوار ، پشتِ بی پناهی ات می ایستد و به جایِ تو با نگرانی و ترس هایِ تو می جنگد ،
در نا امیدی ات امید می شود و با تمامِ عشق و توانش در هر شرایطی دنبالِ شادی و لبخندِ تو می گردد .

برادر که داشته باشی ؛ یکی را داری که به سمتِ پیروزی و موفقیت روانه ات کند و موفق که شدی ؛ بِایستد و با کمالِ افتخار ، تشویقت کند . کسی که برایِ خوشبختیِ تو زمین و زمانه را به هم بدوزد و تحتِ هر شرایطی هم که باشد ؛ پایِ تمامِ حرف و قرارهایش بایستد .

برادر که داشته باشی ؛ هم رفیق داری ، هم عشق ، هم امید و هم تکیه گاه . برادر را باید داشت !که اگر نباشد ؛جایِ خالی اش با تمامِ آدم هایِ خوبِ جهان هم پر نخواهد شد !

محمدرضا گلزار

لیندا کیانی : از چه دلتنگ‌ شدی؟!

دلخوشیها کم نیست

مثلا این خورشید

کودک پس فردا

کفتر آن هفته.

«سهراب سپهرب»

لیندا کیانی

نفیسه روشن : گریم سینماییمون❤️😬..
.
Coming soon 😉
.
بعضی گریم ها عجیب میچسبه😁

نفیسه روشن

کوروش سلیمانی : 🎬 …#مسلوب #به_زودی از #شبکه_سه

کوروش سلیمانی

حامد بهداد : 🕗

حامد بهداد

سوشا مکانی :مجبوری واسه اونچیزی که میخوای بجنگی، چون اون چیزی که میخوای واست نمیجنگه.

سوشا مکانی

 

شقایق دهقان :آدم وقتى عزیز خیلى نزدیکى را از دست میدهد به بلوغ عجیبى دست پیدا میکند. ناخودآگاهش دایٔم به او یادآور میشود؛ وقتى از این درد نمُردى چه اتفاق بدِ دیگرى میتواند آزارت بدهد ؟ و انگار که به یک باره از همه ى گیر و بندهاى این دنیا رها مى شوی…

اما از کسانى مثل من که پدرشان را از دست داده اند یا مادر یا عزیز نزدیکى را به کسانى که الهى شکر هنوز سایه اشان را روى سرشان دارند نصیحت که ؛ لحظات دلگیرى میشود که دلتان میخواهد صد سال سیاه این بلوغ را نداشتید، دلتان میخواهد کودک بودید و آن ها هنوز بودند.
قدر لحظه هاى بودن با عزیزانمان را بدانیم زندگى سخت کوتاه است ، زندگى سخت بى رحم است…عکس: من و بابا سال ١٣۵٨

شقایق دهقان

روشنک عجمیان :#فیلم #فیلمسازی #کارگردانی #کانادا#مونتریال

روشنک عجمیان

محیا دهقانی: موری به‌طور تمام وقت روی صندلی چرخدار می‌نشست و با این حال پر از فکر بکر و نکته بود. مطالبش را روی هر چه به دستش می‌رسید یادداشت می‌کرد. باورهایش را به رشته تحریر در می‌آورد.
درباره زندگی در سایه‌ی مرگ می‌نوشت:«آنچه را میتوانید انجام دهید و آنچه را نمی‌توانید بپذیرید» «بپذیرید که گذشته هر چه بوده گذشته، گذشته را انکار نکنید» «بیاموزید تا خود و دیگران را ببخشایید» «هرگز خیال نکنید فرصتی از دست رفته است». سه‌شنبه‌ها با موری |#میچ_آلبوم

محیا دهقانی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو