مزایای شیشه شیر اونت ( کامل ترین راهنمای شیشه شیر فیلیپس اونت )

منبع: نوداد

613

1399/7/27

15:05


تصمیم برای بچه‌دار شدن و بزرگ کردن نوزاد، با دغدغه‌های خاصی همراه است که اگر به خوبی پاسخ داده نشود، منجر به اضطراب مادر و کودک خواهد شد و مشکلات متعددی را به بار می آورد. این دغدغه‌ها در حوزه‌های گوناگون پوشاک، تغذیه یا سایر نیازهای اولیه کودک، دسته بندی می‌شود. خوشبختانه برخی از شرکت‌ها و برندهای معروف، محصولاتی را تولید کرده و تا حدی دغدغه مادران را پوشش داده اند.

یکی از برندهایی که در راستای تغذیه کودک به کمک مادران شتافته است، برند اونت است. این برند که در حوزه تولید محصولات کودک به ویژه شیشه شیر فعالیت دارد، نگرانی مادران در حوزه تغذیه کودکان را به خوبی حل کرده است. در ادامه این مطلب سعی داریم تا ویژگی‌های شیشه شیر اونت را مرور کرده و یکی از نمایندگی‌های معتبر در فروش این شیشه شیرها را معرفی کنیم.

شیشه شیر اونت


شیشه شیر اونت

بدیهی است که مادران همواره برای شیر دادن و غذا دادن به کودک خود آمادگی لازم را ندارند؛ در این جور مواقع شیشه‌ شیر کمک بسیار بزرگی محسوب می شود. شیشه شیر خوب و مناسب ویژگی هایی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می کنیم.

جنس شیشه شیر

 بطری های شیشه ای از چهار جنس پلاستیکی، شیشه‌ای، استیل و سیلیکونی تشکیل می شوند. شیشه شیرهای اونت از نوع سیلیکونی بوده که سبک، نشکن، نرم و فاقد BDP هستند. این بطری ها با اینکه گران‌تر از بطری‌های پلاستیک و شیشه هستند، اما از کیفیت بهتری در مقایسه با آن برخوردارند. سیلیکون موجود در شیشه شیرهای اونت فاقد مواد مضر است که مقاومت بیشتری داشته و پاره یا فاسد نمی شود.

شیشه شیر اونت


انواع سر شیشه

سر شیشه‌ها انواع مختلفی دارند که در چهار دسته زیر خلاصه می‌شود:

  • سرشیشه به شکل سینه مادر
  • سرشیشه ارتودنسی
  • سر شیشه ضد نفخ
  • سرشیشه کلاسیک

شیشه شیر اونت ضد نفخ بوده و سوراخ هایی در لبه های خود دارد که میزان ورود هوا و جریان شیر را کنترل می‌کند. بنابراین کودک هنگام مکیدن، هوای زیادی را وارد معده نمی کند و دچار نفخ نمی شود. علاوه بر این، سرشیشه شیر اونت به شکل سینه مادر هستند که شکل طبیعی تری دارند. این سر شیشه‌ها به گونه ای ساخته می شوند که بیشترین مطابقت را با سینه مادر داشته و کودک به راحتی آن را قبول می کند.

برای مشاهده تمام مدل های شیشه شیر اونت بر روی لینک زیر کلیک کنید

اینجا کلیک کنید

  • طراحی آرگونومیک بدنه

 شیشه شیرهای اونت به گونه ای ساخته می شوند که نوزاد به راحتی بتواند شیشه شیر را در دستان خود نگه دارد و احتمال کمی دارد که شیشه از دست او سر بخورد و یا بیفتد. طراحی ارگونومیک بدنه و سرشیشه متناسب با دهان کودک، شیشه‌های اونت را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌سازد. این شیشه در سایزهای متنوع از جمله شیشه شیر 260 میل اونت و شیشه شیر 125 میل اونت در دسترس است.

یکی دیگر از ویژگی‌های طراحی این محصول، آن است که قسمت داخلی بدن به گونه ای ساخته شده است که به راحتی تمیز شود. همچنین درب آن بزرگ و عریض بوده و پر کردن یا شستشوی آن به راحتی صورت می گیرد.

  • طراحی سرشیشه

برجستگی هایی در داخل سرشیشه شیشه شیر اونت به کار رفته است که منجر به نرمی و شکل پذیری سر شیشه می‌شود و برخلاف برخی از برندها، مجرای ورودی و خروجی آن نیز بسته نمی شود. این کار به کودک کمک می کند که سرشیشه به راحتی به هر سویی حرکت کند و کودک می تواند بدون تحمل دل درد، میزان جریان شیر را کنترل کرده و آن را بمکد. همچنین شما می توانید سر شیشه با انواع جریان متناسب با سن کودک را خریداری کنید.

سرشیشه های اونت دارای درپوش جهت پیشگیری از آلودگی سر شیشه هستند و و به گونه ای طراحی شده اند که محتویات شیشه از آن‌ها چکه نمی کند. طراحی سر شیشه ها به گونه‌ای است که دولایه حلقه در درب آن طراحی شده است. این حلقه ها مانع از مکش هوا به دهان کودک می شود. بنابراین به جای اینکه هوا وارد معده کودک شود، داخل شیشه باقی می ماند؛ این حلقه‌ها نفخ و ناراحتی معده را کاهش می دهند.

شیشه شیر اونت


  • میزان جریان پستانک

 سر پستانک‌ها جریان های مختلفی را بر اساس سن کودک دارند و دارای درجه بندی های مختلف هستند. شیشه شیر آنتی کولیک اونت، دارای جریان کم و فوق‌العاده نرم بوده و برای نوزادان از بدو تولد مناسب است. این سر شیشه به دلیل خاصیت آنتی کولیک و جلوگیری از حرکت هوا به سمت دهان نوزاد، از به وجود آمدن ناراحتی های ناشی از شیر خوردن و بی تابی او جلوگیری می کند.

کمی بیشتر درباره اونت

شرکت اونت یک کمپانی انگلیسی است که در سال ۱۹۶۳ میلادی تاسیس شد و در سال ۱۹۸۴ اولین تولید خود را با نام شیشه شیر ضد نفخ اونت ثبت کرد. این شرکت، طی سالیان اخیر با تولید محصولات مرتبط با تغذیه نوزادان، اعتبار بسیار بالایی پیدا کرد و بعد از مدتی در حوزه تولید ملزومات مورد نیاز مادرها و نوزادان به شهرت جهانی رسید. انواع شیشه های شیر، پستانک نوزادی، التراسافت، الترا ایر، تمام سیلیکونی و جریان آزاد، انواع شیردوش و لوازم شیردهی مانند شیردوش دستی و برقی، لیوان‌های مخصوص کودک دهنی دار، نی دار و 360 درجه از جمله محصولات این شرکت هستند.

آپارات

جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

مادران همواره نگران سلامتی نوزادان خود هستند. این نگرانی‌ها شامل تغذیه کودک، پوشاک کودک و ... است. هر مادر به ویژگی‌های خاص کودک خود واقف است. برای مثال می داند که کودکش از چه غذایی خوشش می آید و یا به چه مواد غذایی حساسیت دارد. دراین میان لوازمی چون شیشه ی شیر، پوشک و... از مواردی است که هر مادر بنا بر شناخت خود از کودکش و تجربیات دیگران، به خرید آن اقدام می کند.

برند اونت با سابقه در زمینه تولید لوازم کودک است که محبوبیت بسیار زیادی در بین والدین دارد. ما در این مطلب به صورت خلاصه به بررسی نقاط قوت و معرفی شیشه‌ شیراونت برند پرداختیم. فروشگاه اینترنتی «مادران» یکی از نمایندگی های معتبر برند اونت است که این محصول را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد. برای مشاهده انواع شیشه شیرها و سایر محصولات اونت می توانید از فروشگاه اینترنتی مادران بازدید کنید.



مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو