به گزارش شبکه المنار، بیش از ۹۵ درصد مردم بحرین مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

جامعه اسلامی الوفاق اعلام کرد تلاش لجام گسیخته پادشاهی بحرین در جهت تعمیق روابط با رژیم اسرائیل تطابقی با رضایت مردم این کشور ندارد.

در حالیکه امروز یکشنبه قرار است روابط میان رژیم صهیونیستی و بحرین در منامه و طی مراسمی رسما آغاز شود، جامعه الوفاق اعلام کرد مردم بحرین باید نظر خود را در مورد این توافق غیرقانونی ابراز کنند، این توافق نامه مغایر قانون اساسی و در تعارض با "ارزش‌های میهنی و ملی" است.

در این بیانیه تاکید شد بیش از ۹۵ درصد از مردم بحرین مخالف عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها هستند و طرح صلح اصطلاحی فاقد مرجعیتی برای نمایندگی مردم بحرین است.

در این بیانیه دلیل دیگر غیرقانونی بودن توافق صلح با رژیم صهیونیستی، سرکوب مخالفان داخلی در بحرین عنوان می‌شود.

بنا به اعلام رسانه‌های خبری، روابط دیپلماتیک میان منامه و تل‌آویو امروز با برگزاری مراسمی در پایتخت بحرین آغاز خواهد شد. بنا به گفته یک مقام صهیونیست، هیئتی به نمایندگی از رژیم صهیونیستی و مقاماتی از بحرین با امضای بیانیه مشترکی، به روابط دیپلماتیک خود رسمیت می‌بخشند.

دولت‌های عربی امارات و بحرین در خیانتی آشکار به ملت فلسطین ماه گذشته میلادی روابط پیش از این پنهانی خود با رژیم صهیونیستی را علنی کردند. خیانتی که با واسطه گری رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید منعقد شد. این در حالیست که طرح صلح عربی کشور‌های عربی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را منوط به بازگرداندن سرزمین‌های فلسطین بر اساس مرز‌های سال ۱۹۶۷ و پذیرش یک دولت مستقل فلسطینی به پایتختی بیت المقدس شرقی از سوی رژیم صهیونیستی می‌داند.