شیوه های تهوع آور زنده ماندن در شرایط سخت/ آموزش بقای تایلندی

منبع: ناز وب

115

1399/7/27

22:29


شیوه های تهوع آور زنده ماندن در شرایط سخت/ آموزش بقای تایلندی

آموزش بقای تایلندی

سربازان آمریکایی در یک رزمایش مشترک با ارتش تایلند، با شیوه‌های عجیب زنده ماندن در جنگل آشنا می‌شوند.

به گزارش نازوب، در حالی که کره‌شمالی درباره از سرگیری رزمایش مشترک آمریکا و کره جنوبی در شبه جزیره کره هشدار داده است، نظامیان دو کشور در رزمایش سالانه «کبری گُلد»(Kobra Gold) در تایلند با آموزش شیوه‌های عجیب خود را برای جنگ‌های فرسایشی آماده می‌کنند.
یکی از این روش‌ها «آموزش بقای تایلندی»(Thai survival training) یا همان «زندگی در شرایط سخت» است. در این روش، سربازان آمریکایی و کره‌ای تحت آموزش فرمانده تایلندی جنگ‌های چریکی(Guerrilla wars) با نحوه شکار مار کبری و نوشیدن خون آن برای زنده ماندن آشنا می‌شوند.
در فیلمی که به تازگی از این مانور منتشر شده، فرمانده تایلندی در حالی نحوه شکار مار کبری را به سربازان کره‌ای و آمریکایی آموزش می‌دهد که همه آنها با هجوم مار به سمتشان فرار می‌کنند! با این حال، فرمانده تایلندی پس از شکار مار، نحوه کشتن و نوشیدن خون آن را به آنها آموزش می‌دهد.

 

شیوه های تهوع آور زنده ماندن در شرایط سخت

در این فیلم، یکی از سربازان آمریکایی در حالی که اثرات نوشیدن خون مار روی صورتش نمایان است در توصیف مزه خون مار کبری می‌گوید: تجربه جالبی بود، مزه ماهی می‌داد!
مربیان تایلندی شیوه‌های تغذیه‌ای دیگری را نیز برای بقا در فهرست خود دارند. آنها آب شاخه درخت تاک را نیز به سربازان توصیه می‌کنند. این درخت به وفور در جنگل‌های منطقه شبه جزیره کره رشد می‌کند و منبع غذایی مناسبی تلقی می‌شود.
همچنین، حشرات و حیوانات کوچک جنگلی از دیگر منابع غذایی سربازان در جنگ‌های فرسایشی هستند.
یک سرباز دیگر آمریکایی که در این مانور شرکت کرده است، می‌گوید: در جنگ یا می‌کُشی یا کشته می‌شوی. هر آنچه در جنگل می‌بینید غذاست!
خوردن برگ درختان از دیگر گزینه‌های موجود برای زنده ماندن در شرایط سخت است که مربیان تایلندی آن را همه ساله در رزمایش «کبری گُلد» به نظامیان آمریکایی آموزش می‌دهند.
آمریکا و کره جنوبی برگزاری رزمایش‌های مشترک را تا پایان بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ به تعویق انداخته‌اند. قرار است رزمایش مشترک دو کشور پس از پایان این بازی‌ها از سر گرفته شود.
این آموزش‌ها بخشی از اقدامات آمریکا و کره جنوبی برای کسب آمادگی به منظور جنگ احتمالی زمینی با کره شمالی است.
امسال، سی و هفتمین سالی است که رزمایش «کبری گُلد» در جنگل‌های تایلند برگزار می‌شود. مدت برگزاری این رزمایش 10 روز است.

Nauseating ways to survive in difficult conditions / Thai survival training

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو