استیو بنن گفت: من اکنون این پیش‌بینی را می‌کنم؛ اگر به هر دلیلی انتخابات از ما دزدیده شد یا به هر طریقی جو بایدن برنده اعلام شد، ترامپ اعلام خواهد کرد که در سال ۲۰۲۴ دوباره در انتخابات شرکت می‌کند. به اعتقاد من، ترامپ در روز انتخابات پیروز خواهد شد.

به گفته این استراتژیست سابق، نتایج رقابت کنونی که "بسیار نزدیکتر از آن چیزی است که گزارش می‌شود" ممکن است بر سر نتایج مناقشه‌برانگیز به دیوان عالی کشیده شود و "به این زودی‌ها حل و فصل نشود."

اظهارات بنن پس از آن مطرح می‌شود که او دهم اکتبر در انجمن "فدراسیون جمهوری‌خواهان جوان" گفت، دونالد ترامپ می‌تواند " ساعت۱۰ یا ۱۱ صبح" روز سوم نوامبر بعد از "برنده شدن در اوهایو و پیشتازی در پنسیلوانیا و فلوریدا اعلام پیروزی کند."

استیو بنن تاکید کرد: نخبگان آسیب دیده‌اند. آنها نمی‌خواهند بروند و رای بدهند. خانم‌ها و آقایان، این یک تغییردهنده بازی است.

این کارمند سابق کمپین ترامپ به مدت هشت ماه به عنوان استراتژیست و مشاور ارشد رئیس‌جمهوری آمریکا مشغول به کار بود و در سال ۲۰۱۷ به شکلی ناگهانی از کار کنار گذاشته شد. او به تازگی به اتهام پولشویی و جعل مرتبط به یک کمپین آنلاین بازداشت شده بود. بنن که بازداشت خودش را "غیرمنطقی و با اهداف سیاسی" می‌دانست، ماه اوت با وثیقه ۵ میلیون دلاری آزاد شد و مه ۲۰۲۱ به دادگاه می‌رود. او اتهاماتش را نمی‌پذیرد.