تصویر جدید مهناز افشار با ماسک و کلاه و مشکل بخار عینک

تصویر جدید مهناز افشار با ماسک و کلاه و مشکل بخار عینک


منبع: پرشین وی

67

1399/7/28

13:43


در این تصویر مهناز افشار با ماسک و عینک دیده می شود که با بخار عینک مشکل دارد

تصویر جدید مهناز افشار با ماسک و کلاه و مشکل بخار عینک

مهناز افشار بازیگر با سابقه و دوست داشتنی کشورمان است که چند سالی است از کشور خارج شده و همراه دخترش در آلمان زندگی می کند. این بازیگر جوان چندی پیش در برنامه پرشیا گات تلنت حضور پیدا کرد که به دلیل شیوع کرونا موقتا تعطیل شده است. در ادامه در پرشین وی عکس مهناز افشار با ماسک و عینک را می بینید

عکس مهناز افشار با ماسک

مهناز افشار با انتشار عکس زیر نوشت:

ای کسانیکه عینک میزنین چگونه از بخار کردنش هنگام استفاده از ماسک جلوگیری می کنید

مهناز افشار با ماسک

عکس مهناز افشار با ماسک

بد نیست درباره فعالیت های حرفه ای مهناز افشار بیشتر بدانید

مهناز افشار بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۷ به سینما راه یافت و با بازی در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ شناخته شد. شباهت مهناز افشار به گوگوش در به شهرت رسیدنش و توجه رسانه‌ها به او در آغاز کارش تأثیرگذار بود.

دختر بازیگر زن

دختر بازیگر زن

مهناز افشار در دهه ۱۳۸۰ از چهره‌های سینمای تجاری ایران شد و در سال‌های پایانی این دهه با بازی در فیلم‌های کارگردانان متفاوت سعی کرد تصویر شناخته‌شده‌اش را تغییر دهد؛ تلاشی که به دریافت چندین جایزه و تقدیرنامه از سوی منتقدان و جشنواره‌های معتبر داخلی انجامید. مهناز افشار، در سال ۱۳۹۳ در یکی از نقش‌های اصلی در فیلم سینمایی معلم به کارگردانی ناصر سعیداف، کارگردان سرشناس تاجیکستان، بازی کرد. به بهانه عکس مهناز افشار با ماسک درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.

مهناز افشار با ماسک

عکسی از مهناز افشار

تهیه‌کنندگی

در آبان ۱۳۹۱ کنسرت خیرخواهانه روزبه نعمت‌اللهی به تهیه‌کنندگی مهناز افشار در مرکز همایش‌های برج میلاد برای کمک به زلزله‌زدگان آذربایجان برگزار شد. در این مراسم تعدادی از سینماگران و بازیگران و همچنین ورزشکاران حضور داشتند. روزبه نعمت‌اللهی خوانندهٔ موسیقی پاپ در این مراسم، که «داروگ» نام گرفته بود قطعات «ای وطن»، «تویی نیازم»، «اگر یه روز بیای سراغم»، «تازه‌ترین زخم دلم»، «بازآمده‌ام»، «گل یاس»، «نفس کشیدن سخته» و «خلیج‌فارس» و «خاک وطنم» را اجرا کرد.

بازیگر زن ایرانی

بازیگر زن ایرانی

 

داوری مسابقه استعدادیابی

او در سال ۱۳۹۸ به عنوان یکی از داوران در مسابقهٔ تلویزیونی پرشیاز گات تلنت
حضور پیدا کرد که این اتفاق واکنش‌ها و بازخوردهای متفاوتی را
در فضای مجازی به دنبال داشت

اینستاگرام و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو