اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه

منبع: همگردی

131

1399/7/28

14:03


اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه

اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه

امکان اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه وجود دارد؟

ویژگی های فوق العاده و منحصر به فرد ترکیه باعث شده است تا این کشور به انتخاب اول بسیاری از افراد برای مهاجرت، تحصیل یا تجارت تبدیل شود. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، احتمالاً با سؤالات زیادی در مورد امکان اخذ اقامت ترکیه با خرید خانه رو به رو شده اید.

به طور کلی، طبق قوانین ترکیه، امکان دریافت اقامت این کشور با خرید ملک وجود دارد. این روش یکی از بهترین و آسان ترین روش های دریافت اقامت ترکیه به حساب می آید. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به بررسی امکان اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک و مزیت های آن بپردازیم.

 خرید خانه در ترکیه

خرید خانه در ترکیه

دریافت اقامت ترکیه با خرید خانه؛ بهترین روش اقامت در ترکیه

قوانین ترکیه امکان دریافت اقامت با خرید ملک و سرمایه گذاری در بخش مسکن این کشور را برای شهروندان سایر کشورها فراهم کرده است. ایرانیان مانند اتباع بسیاری از کشور های دیگر می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی به خرید خانه در ترکیه اقدام کنند و از این طریق اقامت ترکیه را به دست آورند. از آنجایی که این روش راحت تر از سایر راه های دریافت اقامت ترکیه است، انتخاب اول بسیاری از ایرانی ها به حساب می آید. شما هم می توانید از طریق مشاوره با یک مشاور املاک حرفه ای، به راحتی اقدام به خرید ملک در ترکیه کنید.

با این حال، صرفاً خرید یک خانه در این کشور منجر به اقامت در ترکیه نخواهد شد و برای استفاده از مزایای این قانون باید شرایط خاصی مانند حداقل مبلغ خرید ملک در ترکیه را رعایت کنید. همچنین به یاد داشته باشید این اقامت دارای محدودیت زمانی 1 یا 2 ساله است. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتماً با یک مشاور حقوقی متخصص در زمینه خرید ملک و اقامت ترکیه مشورت کنید تا با اطلاعات کامل در این مورد تصمیم بگیرید.

دریافت پاسپورت ترکیه با خرید ملک؛ راحت ترین راه دریافت پاسپورت ترکیه

شما می توانید با خرید خانه در ترکیه علاوه بر دریافت اقامت این کشور، مجوز دریافت پاسپورت و شهروندی ترکیه را نیز به دست آورید. خرید ملک در ترکیه راحت ترین روش دریافت اقامت دائم این کشور به حساب می آید. شما می توانید به راحتی از طریق طرح های «فروش آپارتمان در استانبول اقساطی» علاوه بر خرید خانه و تجربه زندگی در یکی از بهترین شهرهای جهان، در مدت زمان کوتاهی پاسپورت ترکیه را نیز به دست آورید. به همین دلیل است که ایرانیان دومین خریداران خارجی ملک در ترکیه هستند.

با این حال، این روش نیز محدودیت هایی دارد. دولت ترکیه، محدویت هایی را برای حداقل قیمت خرید ملک در این کشور برای کسب پاسپورت در نظر گرفته است. همچنین، دریافت پاسپورت از این روش حداقل 3 سال زمان خواهد برد و در این مدت امکان فروش ملک خود را نخواهید داشت. البته حتی با وجود این محدودیت ها، بدون شک هنوز هم خرید ملک بهترین روش دریافت پاسپورت ترکیه است.

مزایای اقامت ترکیه با خرید خانه

مزایای اقامت ترکیه با خرید خانه

مزایای اقامت در ترکیه با خرید خانه؛ یک سرمایه گذاری پر فایده

اخذ اقامت در ترکیه با خرید خانه مزایای زیادی برای شما خواهد داشت که در اینجا به چند مورد از مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

هزینه مقرون به صرفه برای خرید خانه: قیمت مناسب خانه ها و امکان دریافت اقامت با هزینه ای نسبتاً پایین تر از سایر کشورها، یکی از مزایای دریافت اقامت ترکیه با خرید ملک است.

امکان اقامت با خانواده: بعد از خرید ملک در ترکیه می توانید با خیال راحت به همراه خانواده خود در ترکیه اقامت کنید. همسران و فرزندان زیر 18 سال شما هیچ مشکلی برای همراهی شما نخواهند داشت.

گزینه ای مناسب برای تجار: همچنین اگر دارای کسب و کاری در ترکیه هستید می توانید با خرید آپارتمان در ترکیه و دریافت اقامت این کشور، هم یک سرمایه گذاری پر سود داشته باشید و هم از شر هزینه های سنگین رفت و آمد به ایران خلاص شوید.

امکان دریافت پاسپورت ترکیه و اقامت دائم: در کنار همه این مزایا، فراموش نکنید خرید ملک می تواند مقدمه ای برای دریافت پاسپورت معتبر ترکیه باشد. اگر با اطلاعات کامل و انتخاب های درست اقدام به سرمایه گذاری و خرید ملک در ترکیه کرده باشید، می توانید ظرف مدت زمان نسبتاً کوتاهی موفق به اخذ پاسپورت ترکیه شوید.

اخذ اقامت ترکیه با کمک بهترین مشاور حقوقی خرید ملک در استانبول

خرید ملک در ترکیه یک روش ساده، راحت، مقرون به صرفه و کم هزینه برای اخذ اقامت در ترکیه است. اقامت در ترکیه در صورت رعایت شرایط خاصی می تواند باعث دریافت شهروندی این کشور شود. با این حال، باید مواظب باشید افراد سودجو و کلاه بردار باشید تا از این موضوع برای کسب سودهای کلان استفاده نکنند. فراموش نکنید خرید هر خانه ای با هر شرایطی منجر به اقامت یا دریافت شهروندی ترکیه نخواهد شد.

به همین دلیل توصیه می کنیم حتماً از طریق شرکت های معتبر برای خرید خانه در ترکیه اقدام کنید. شما می توانید همین حالا با مراجعه به سایت ام تی سی هوم، با بهترین مشاور حقوقی خرید ملک در استانبول ارتباط برقرار کنید. از طریق مشاوره با افراد حرفه ای می توانید رویای اقامت در ترکیه را به حقیقت تبدیل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو