بهترین سریال های خارجی سال 2020 از نگاه کاربران سایت IMDB

بهترین سریال های خارجی سال 2020 از نگاه کاربران سایت IMDB


437

1399/7/28

14:44


معرفی برترین سریال های خارجی که پخش آن ها از سال 2020 آغاز شد/ از سریال بزرگ شده توسط گرگ ها (Raised by Wolves) تا سریال کوتاه مردم عادی (Normal People)

بهترین سریال های خارجی سال 2020 از نگاه کاربران سایت IMDB

۲ ساعت پیش
معرفی برترین سریال های خارجی که پخش آن ها از سال 2020 آغاز شد/ از سریال بزرگ شده توسط گرگ ها (Raised by Wolves) تا سریال کوتاه مردم عادی (Normal People)

بهترین سریال های خارجی سال 2020 از نگاه کاربران سایت IMDB

اختصاصی سلام سینما- امروزه در زمانی موسوم به دوران کرونا به سر می‌بریم که بسیاری از فعالیت‌ها را تحت تأثیر قرار داده است. سینما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسیاری از سالن‌های سینما تعطیل شده‌ یا فعالیت آنها با محدودیت جدی مواجه شده است و فیلم‌هایی که دارای ارزش هنری بالایی هستند نیز حاضر به اکران آثار خود و پذیرفتن ریسک فروش پایین در گیشه‌ها نیستند.

از طرفی دیگر نگرانی‌های مردم درباره‌ی سلامتی خود و خانواده باعث می‌شود تا جمعیت بسیار معدودی حاضر به تماشای فیلم در سالن‌های سینما شوند. از این رو در این دوران، سریال‌ها می‌توانند خلأ بوجود آمده را کمی پر کنند و خانواده‌ها با خیال راحت از منزل خویش به تماشای سریال‌ها بنشینند. اینجا می‌توانید با بهترین سریال‌هایی که پخش آن‌ها از سال 2020 آغاز شد را براساس آراء مردمی سایت ‌IMDB آشنا شوید:

بهترین سریال‌های خارجی سال 2020

- تد لاسو(Ted Lasso)

ژانر : کمدی، درام، ورزشی

امتیاز : 8.7 (14960 رأی)

بهترین سریال های خارجی سال 2020 - تد لاسو (Ted Lasso)

«تد لاسو»(Ted Lasso) یک سریال کمدی و ورزشی است که توسط «بیل لارنس» و «جیسون سودکیس» برای کمپانی اپل تی‌وی تولید شده است. این سریال براساس کاراکتری با همین نام است که «سودکیس» پیش‌تر، آن را در پرومو‌های برنامه‌های ورزشی شبکه NBC Sport طراحی کرده بود. پخش این سریال از 14 آگوست شروع شده است و قرارداد جدیدی برای ساختن فصل  دوم آن نیز بسته شده است.

داستان سریال «تد لاسو»(Ted Lasso) درباره‌ی یک مربی راگبی دبیرستان است که بدون هیچ‌گونه تجربه‌ی مربیگری در سطح حرفه‌ای، مسئولیت مربیگری تیم «ای‌اف‌سی ریچموند» را در لیگ حرفه‌ای راگبی آمریکا پذیرفته است. «جیسون سودکیس»، «هانا وادینگهام»،‌ «جرمی سوئیفت» و «نیک محمد» از بازیگران این سریال هستند.

 

- مردم عادی(Normal People)

ژانر : درام، عاشقانه

امتیاز : 8.5 (27697 رأی)

بهترین سریال های خارجی سال 2020 - مردم عادی (Normal People)

«مردم عادی»(Normal People) مینی سریال درام ایرلندی است که توسط کمپانی المنت پیکچرز با همکاری اسکرین آیرلند برای شبکه‌ی ‌بی‌بی‌سی تولید شده است. این سریال کوتاه براساس رمانی با همین نام به قلم «سالی رونی» که در سال 2018 به چاپ رسیده بود، ساخته شده است. «مردم عادی»(Normal People) در تاریخ 26 آپریل روی آنتن شبکه سوم بی‌بی‌سی قرار گرفت و به صورت هفته‌ای نیز از شبکه‌ی اول بی‌بی‌سی پخش گردید.

داستان مینی سریال «مردم عادی»(Normal People) درباره‌ی دو شخصیت به نام‌های «ماریان» و «کانل» است و به روایت رابطه‌ی میان این دو نفر از سال‌های دبیرستان تا دوران دانشجویی می‌پردازد. از بازیگران این سریال کوتاه می‌توان به «دیزی ادگار جونز»، «پل مسکال»، «دزموند ایستوود»،‌ «فرانک بلیک» و «سارا گرین» اشاره کرد.

 

- بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها(Raised by Wolves)

ژانر : درام، فانتزی،‌ علمی تخیلی

امتیاز : 8 (27940 رأی)

بهترین سریال های خارجی سال 2020 - بزرگ شده توسط گرگ ها (Raised by wolves)

«بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها»(Raised by Wolves) یک سریال تلویزیونی علمی تخیلی و درام آمریکایی است که در تاریخ سوم سپتامبر، نمایش آن در شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس آغاز شد. دو قسمت اول توسط «ریدلی اسکات»، که تولیدکننده‌ی اجرایی سریال است، کارگردانی شده ‌است. در سپتامبر، ساخت مجموعه برای فصل دوم به دلیل استقبال بالا تمدید شد.

داستان سریال «بزرگ‌شده توسط گرگ‌ها»(Raised by Wolves) درباره‌ی دو ربات هوشمند (اندروید) به نام‌های «پدر» و «مادر» است که پس از نابودی زمین در یک جنگ بزرگ که ریشه مذهب و دین داشته است، وظیفه‌ی تربیت فرزندان انسان را در سیاره‌ی کِپلِر-۲۲بی را بر عهده دارند. طولی نمی‌کشد که اندرویدهای داستان می‌فهمند که کنترل عقاید انسان کار دشواری است.

 

- کبیر(The Great)

ژانر : بیوگرافی، ‌کمدی، درام

امتیاز : 8.1 (13235 رأی)

بهترین سریال های خارجی سال 2020 - کبیر (The Great)

«کبیر»(The Great) یک سریال کمدی-درام آمریکایی است که بر اساس داستان به قدرت رسیدن «کاترین کبیر»، ملکه روسیه ساخته شده ‌است. تمام ده قسمت از فصل اول این مجموعه در ۱۵ می در شبکه‌ی هولو منتشر شد. نقش‌های اصلی این سریال را «ال فانینگ» در نقش «کاترین کبیر» و «نیکولاس هولت» در نقش «پیتر سوم»، امپراتور روسیه بازی می‌کنند.

داستان سریال «کبیر»(The Great) درباره‌ی به قدرت رسیدن «کاترین کبیر» و تغییر جایگاه او از یک چهره خارجی به فردی قدرتمند و طولانی‌ترین حاکم زن در تاریخ روسیه است. این سریال خیالی است و «کاترین» را در جوانی و ازدواج با «پیتر سوم» روسیه به تصویر می‌کشد و همچنین بر روی نقشه‌ی کاترین برای قتل شوهر بدطینت و خطرناکش تمرکز دارد.

 

- آپلود(Upload)

ژانر : کمدی،‌ معمایی، علمی تخیلی

امتیاز : 8 (33220 رأی)

بهترین سریال های خارجی سال 2020 - آپلود (Upload)

«آپلود»(Upload) یک سریال تلویزیونی علمی تخیلی و کمدی آمریکایی به کارگردانی «گرگ دنیلز» است. این سریال تلویزیونی در ۱ می، به تهیه‌کنندگی «گرگ دنیلز» و «هاوارد کلین» توسط پرایم ویدئو منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به «رابی امل»، «کریس ویلیامز»، «بارکلی هوپ»، «جسیکا توک»، «اندی الو»، «کوین بیگلی» و «زینب جانسون» اشاره کرد.

داستان سریال «آپلود»(Upload) درباره‌ی آینده‌ای در سال 2033 است که انسان ها می‌توانند بعد از مرگ، خود را در یک محیط مجازی "بارگذاری" کنند. «نیتن» که یک برنامه‌نویس است، می‌میرد و در برنامه‌ای گران قیمت بارگذاری می‌شود. اما خیلی زود می‌فهمد که تحت کنترل دوست‌دخترش، «اینگرید» قرار دارد. او سعی می‌کند با آن بهشت دیجیتال کنار بیاید و با اپراتور خدمات مشتریان خود به نام «نورا» وارد رابطه می‌شود.

 

- وانداویژن(WandaVision)

ژانر : اکشن، ماجراجویی، کمدی

زمان شروع پخش : نامشخص

بهترین سریال های خارجی سال 2020 - وانداویژن (WandaVision)

«وانداویژن»(WandaVision) یک مینی‌سریال اکشن آمریکایی است که «جک شفر» برای کمپانی دیزنی پلاس تولید کرده و بر اساس شخصیت‌های مارول، «واندا ماکسیموف / اسکارلت ویچ» و «ویژن» ساخته شده ‌است. «وانداویژن»(WandaVision) در دنیای سینمایی مارول تنظیم شده و داستانش را از طریق فیلم‌های فرانچایز روایت می‌کند. وقایع این سریال پس از فیلم «انتقام‌جویان: پایان بازی» رخ می‌دهد.

«الیزابت اولسن» و «پل بتانی» نقش‌های «ماکسیموف» و «ویژن» را مانند گذشته ایفا می‌کنند. «تیونا پاریس»، «کت دنینگ»، «رندال پارک» و «کاترین هان» نیز ستارگان این سریال هستند. تا سپتامبر ۲۰۱۸، استودیوی مارول مشغول مهیا کردن زمینه‌ی تولید سریال‌های کوتاه برای دیزنی پلاس، با هدف حمایت از شخصیت‌هایی مانند «ماکسیموف» و «ویژن» بود که «وانداویژن»(WandaVision) نتیجه‌ی آن است.

منبع : IMDB و ویکی‌پدیا

خبرهای مرتبط:

بهترین و جدیدترین سریال های سال ۲۰۱۹ براساس امتیاز IMDb


بهترین و محبوب ترین سریال های روز و در حال پخش دنیا/قسمت اول


بهترین و محبوب ترین سریال های روز و در حال پخش دنیا/قسمت دوم


۱۰ سریال برتر تاریخی و پربازدید IMDb برای طرفداران ژانر تاریخی​​​​​​​


بهترین و محبوب ترین سریال های کره ای عاشقانه و کمدی​​​​​​​

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو