رجزخوانی پمپئو برای کشورها درباره همکاری با ایران

منبع: برترین ها

71

1399/7/28

23:52


وزیر خارجه آمریکا با اشاره به تحریم‌هایی که دولت کشورش به تازگی علیه شرکت‌های چینی به بهانه ارتباط با ایران وضع کرده، کشورها و شرکت‌ها را تهدید کرد.

خبرگزاری فارس: «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا درباره تحریم‌های اعمال‌شده علیه چند شرکت کشتی‌رانی چین، کشورها و طرف‌ها را به تحریم در صورت تجارت با کشتی‌رانی ایران تهدید کرد.

پمپئو در توئیتر نوشت: «امروز ما اشخاص و شرکت‌های مستقر در سرزمین اصلی چین و هنگ‌ را به دلیل ارتباطشان با خطوط کشتی‌رانی ایران که به دلیل خطرات اشاعه‌ای تحریم شده‌اند تحت تحریم قرار دادیم. هشدار ما روشن است: «چنانچه با شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران تجارت کنید با خطر تحریم‌ها مواجه خواهید شد.»

هشدار آمریکا در مورد همکاری با کشتیرانی ایران

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز دوشنبه اعلام کرد اسامی ۶ شرکت و ۲ شخص را به بهانه ارتباط با شرکت کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران و یکی از شرکت‌های تابعه آن به نام «شرکت کشتی‌رانی حافظ دریا آریا» در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرده دولت این کشور ۶ شرکت کشتی‌رانی چین و ۲ نفر از مدیران آنها را به دلیل اقدام آگاهانه در فروش، عرضه یا انتقال مقادیر قابل توجهی کالا یا خدمات مورد استفاده در ارتباط با بخش کشتی‌رانی ایران تحریم کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو