آموزش بافت دستبند با متد های جدید و ایده های نو

آموزش بافت دستبند با متد های جدید و ایده های نو


منبع: آرگا

771

1399/7/29

11:54


نحوه صحیح و آموزش بافت دستبند را در این مقاله مشاهده فرمایید و با چگونگی بافت دستبند با جدیدترین مدل های روز آشنا شوید و با ایده گرفتن از این آموزش دستبندهای مختلف و ویژه ایی تهیه فرمایید.

آموزش بافت دستبند با متد های جدید و ایده های نو

با به کارگیری آموزش بافت دستبند با روشی آسان و جدید می توانید در منزل و با انواع کامواها و نخ های موجود دستبندهای زیبا و متنوعی تهیه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. در این مطلب به معرفی روشی آسان برای بافتن دستبند می پردازیم که می تواند ایده مناسبی برای بافتن انواع دستبند ها باشد. تا پایان با این آموزش زیبا و مهیج همراه ما باشید.

بافتن لوازم شخصی و پوشاک در فصول سرد سال برای بسیاری از بانوان سرگرمی بسیار مناسبی است. در آموزش های گذشته به معرفی آموزش بافت کلاه و نیز آموزش بافت شال گردن پرداختیم و در این مطلب به معرفی نحوه بافتن دستبند می پردازیم.

آموزش بافت دستبند دوستی شیک و زیبا :

آموزش مرحله به مرحله دستبند بافتنی که امروز ارائه می دهیم مربوط به بافتن دستبند دوستی مدل برگی است که همه ما تمایل به بافتن آن داریم و می تواند ایده جالبی برای بافتنی ما باشد. این مدل دستبند به راحتی بافته می شود، فقط کافی است به نکات مهم در حین بافت توجه فرمایید. برای بافتن این دستبند به ده نخ احتیاج داریم که هر دو عدد نخ یکرنگ دارند به این معنا که در مجموعه پنج رنگ نخ داریم. آنها را مطابق تصویر به صورت قرینه کنار هم قرار دهید و سر آن را به کمک چسب کاغذی یا نواری به سطح صافی بچسبانید تا کار شما بهتر و سریع تر پیش رود.

ساخت دستبند با نخ

برای شروع از داخل ترین نخ استفاده می کنیم (در اینجا رنگ بنفش) و آن دو را به هم گره می زنیم.

دستبند جدید با کاموا

برای ادامه کار از داخل شروع به بافت می کنیم. در این مرحله دو رنگ داخل دیگر (نخ رنگ آبی) را به هم گره می زنیم. برای این کار نخ سمت راست گره از سمت راست و نخ سمت چپی از طرف چپ گره می خورد و همانطور که مشاهده می فرمایید نخ های دومی به اولی قالب می شوند.

آموزش بافت دستبند

همانطور که ملاحظه می فرمایید از داخلی ترین نخ شروع کرده و یکی یکی به سمت بیرون رفته، بعد از نخ آبی که حالا داخلی ترین نخ شده نوبت نخ سبز می شود، نخ سبز را نیز مطابق نخ آبی گره می زنیم.

دستبند بافتنی جدید

نخ زرد را هم به ترتیب بالا گره زده و نخ قرمز یعنی نخ آخر را نیز به همین ترتیب گره می زنیم.

آموزش جدید بافت دستبند

آموزش بافت دستبند

در این مرحله از آموزش دستبند بافتنی، روال قبل را تکرار می کنیم و نخ ها را از داخلی ترین نخ گره می زنیم. با ابن تفاوت که حالا نخ قرمز داخل است و باید از آن شروع کنیم.

دستبند بافتنی

همین کار را با همه نخ ها انجام می دهیم تا فرم اصلی دستبند ایجاد شود و بافت برگی به پایان برسد.

دستبند دوستی

دستبند دوستی بافتنی

نمونه تکمیل شده دستبند بافتنی را در ادامه مشاهده می فرمایید و می توانید با الهام گرفتن از مدل این دستبند شیک و زیبا بافت دستبند های دیگر را نیز انجام دهید.

آموزش بافتنی

انواع مدل دستبند بافت جدید

دستبند از جمله اکسسوری ها و زیورآلات زیبای دخترانه و پسرانه می باشد که تاثیر زیادی در جذابیت استایل افراد می تواند داشته باشد، حال ایده های متنوع و  جذاب زیادی برای درست کردن انواع دستبند های دست ساز از جمله ساخت دستبند با زیپ، ساخت دستبند با مهره و … وجود دارد، در مطلب بالا با یک ایده از ساخت دستبند بافتنی آشنا شده اید؛ در ادامه تصاویر متنوع دیگری از انواع مدل دستبند های بافت زیبا و شکیل گلچین کرده ایم که هر کدام از آنها می تواند ایده ساخت یک دستبند زیبا را در اختیارتان قرار دهد، بنابراین تا پایان این بخش همراه ما شوید.

تصاویری از انواع بافت دستبند

دستبندهای بافتنی دخترانه و پسرانه را می توان به روشهای مختلفی و با استفاده از وسایلی همچون نخ های رنگی، کاموا، چرم، منجوق، مروارید و … به شکلی زیبا و خلاقانه در منزل بسازید و ضمن لذت بردن از هنر دستی خود و ایجاد یک نوع سرگرمی جذاب، از ساختن این دستبندهای شکیل به راحتی کسب درآمد کنید، در اینجا مدلهای متنوعی از دستبند بافت فوق العاده زیبا و شکیل گلچین کرده ایم که می توانید بعد از تماشای این تصاویر، از آنها برای ساختن دستبندهای دست ساز بافتنی الهام بگیرید.

جدیدترین روش بافت دستبند

آموزش دستبند بافتنی

انواع مدلهای بافت دستبند

آموزش بافت دستبندی کاموایی

آموزش بافت دستبندی مرواریدی

آموزش بافت دستبند جذاب

آموزش بافت دستبندی پسرانه

آموزش بافت دستبندی دخترانه

آموزش بافت دستبند ساده

آموزش بافت دستبندی چرمی

آموزش بافت دستبندی زیبا

آموزشی از بافت دستبند

آموزش بافتن دستبند

آموزش بافت دستبند دخترانه

امیدواریم از مشاهده آموزش بافت دستبند و مدلهای متنوع آن لذت برده باشید و این دستبند زیبا را با انواع نخ یا کاموا تهیه فرمایید و مورد استفاده قرار دهید. در بخش آموزش بافتنی می توانید آموزش ها و مدل های بیشتری را مشاهده فرمایید. موفق باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو