نویدمحمدزاده و لاله اسکندری هم گرفتار کرونا شدند

نویدمحمدزاده و لاله اسکندری هم گرفتار کرونا شدند


منبع: روزیاتو

51

1399/7/29

12:14


نوید محمدزاده و لاله اسکندری از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر دادند.

نویدمحمدزاده ، بازیگر مشهور دیروز با انتشار پستی در اینستاگرامش اعلام کرد مدتی است به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده است.

محمدزاده در این پست نوشت:

«کرونا ببین من خیلی روزهای سختی گذروندم این دو هفته ام روش.»

نویدمحمدزاده لاله اسکندری کرونا

محمدزاده همچنین در استوری ای بابت توقف پیش آمده در پروژه هایش به خاطر ابتلا به این بیماری، از همکاران خود عذرخواهی کرد.

محمدزاده در این استوری نوشت:

«در تئاتر به ما یاد دادن بازیگر در حین کار حق نداره مریض بشه. از تمام همکاران درجه یک خودم بابت تأخیر پیش اومده در برنامه ریزی عذرخواهی می کنم. قول می دم قوی برگردم جبران کنم.»

اما لاله اسکندری دیگر بازیگری بود که دیروز خبر ابتلای خود به ویروس کرونا را اعلام کرد.

اسکندری که این روزها مشغول بازی در سریالی به نام «جشن سربرون» است، ضمن اعلام خبر ابتلایش به بیماری کووید-۱۹، نسبت به سلامت همکارانش در این پروژه ابراز نگرانی کرد.

اسکندری در اینستاگرام خود نوشت:

«زره پوش شدن هم اثر نکرد و متاسفانه الان خبر دادند که تست کرونایم مثبت شده….. باوجود رعایت کردن و حفظ پروتکل های بهداشتی من‌ میزبان ویروس کرونا شدم…..دوستان عزیز لطفا کرونا را جدی بگیریم ….و من نگران دوستان و همکاران خوبم در سریال در حال فیلمبرداریم هستم که در چند روز گذشته همراهم بودن و من بی اطلاع از داشتن کرونا در کنارشان بودم….»

همین دیروز بود که خبر رسید محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده ی مشهور به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است. گلزار در گفتگویی تلفنی از داخل بیمارستان خبر ابتلای خود به ویروس کرونا را تأیید و توضیحاتی درباره ی وضعیت جسمانی خود ارائه کرد. او گفت یک هفته ای از ابتلایش به بیماری کووید-۱۹ می گذرد و ابتدا به توصیه ی پزشکان در منزل خود قرنطینه و بستری شد اما با وخامت حالش مجبور شد روند درمان خود را در بیمارستان پی گیرد.

از زمان آغاز شیوع کرونا تعدادی از چهره های سینمایی و تلویزیونی به این ویروس مبتلا شده اند. گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی، لیلا بلوکات، بهاره رهنما، کیانوش گرامی، منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر، پیمان قاسمخانی، شهره سلطانی و مهران رجبی، برخی چهره هایی بودند که طی ماه های گذشته خبر از ابتلای خود به ویروس کرونا دادند. در اواسط تابستان هم خبر تلخ درگذشت خسرو سینایی، کارگردان مشهور به دلیل ابتلا به این بیماری منتشر شد.

در ابتدای همه گیری، به دلیل تعطیلی پروژه های سینمایی و تلویزیونی تک و توک خبر ابتلای چهره های این حوزه به گوش می رسید اما در ماه های اخیر با از سرگیری پروژه ها و نیز اوج گرفتن بیماری در کشور، این روند شدت گرفته و حالا شاهد انتشار هر روزه ی خبر ابتلای چهره های سینمایی و تلویزیونی ایران به این ویروس هستیم. و این درحالی است که گفته می شود همه ی موارد ابتلا علنی نمی شود و در اغلب اوقات تنها همکاران این چهره ها از موضوع باخبر می شوند.

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو