اکران اینترنتی نمایش «آهای دوستاتو بشناس»

منبع: برترین ها

65

1399/7/29

12:44


فیلم تئاتر «آهای دوستاتو بشناس» به کارگردانی عادل بزدوده در قالب طرح «نمایش‌نما» اکران اینترنتی شد.

خبرگزاری مهر: فیلم تئاتر «آهای دوستاتو بشناس» به کارگردانی عادل بزدوده در قالب طرح «نمایش‌نما» اکران اینترنتی شد.
 

اکران اینترنتی نمایش «آهای دوستاتو بشناس»

 
به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم تئاتر «آهای دوستاتو بشناس» به نویسندگی منصور خلج و کارگردانی عادل بزدوده از تولیدات سال ۱۳۷۸ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» اکران شد.
 
این نمایش داستان شتری است که از کاروان دور می‌افتد و در جنگل با گرگ و روباه روبرو می‌شود. آن ۲ با نیرنگ شتر را پیش شیر می‌برند. پس از ماجراهایی، شیر نظر خوبی نسبت به شتر پیدا می‌کند اما گرگ و روباه که از این اتفاق ناراحتند، برای از بین‌بردن شتر نقشه می‌کشند و ادامه ماجرا ... .
 
نمایش «آهای دوستاتو بشناس» با تکنیک نمایشی ترکیب انسان و عروسک تولید شده و کار طراحی و ساخت عروسک‌ها را نیز خود بزدوده با همکاری علیرضا حسین‌پور، محمدرضا شاملو، نیلوفر رفیعی، سیما رستگاران، لیلی شیرمرد و میدخت مولوی انجام داده است.
 
مهرداد ضیایی، آرش شریف‌زاده، کامبیز امینی، شراره سلیم‌بیات، مهرداد محتشمی، محمدرضا تقی‌پور، نرگس صادقی، شقایق احمدی، مهرسا ثابتی در این نمایش به عنوان عروسک‌گردان ایفای نقش می‌کنند.
 
در عین‌حال حسن دادشکر طراحی نور، صوفیا محمودی سرودن ترانه‌های نمایش، امیرثابتی طراحی صحنه، رامین روح‌الامین آهنگسازی و عزیزه اسدی و ام‌البنین روزبه کار دوخت لباس‌های نمایش «آهای دوستاتو بشناس» را برعهده داشته‌اند.
 
علاقه‌مندان می‌توانند فیلم این نمایش را تا پایان آبان ۱۳۹۹ در پایگاه اینترنتی «نمایش‌نما» به نشانی th.kpf.ir تماشا کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو