ادل مجری می شود! اولین تجربه مجری گری خواننده سرشناس در یک برنامه معروف تلویزیونی

منبع: روزیاتو

68

1399/7/29

16:07


ادل خواننده ی مشهور انگلیسی هفته ی دیگر اولین تجربه ی مجری گری خود در تلویزیون را با برنامه ی تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب» (Saturday Night Live) خواهد داشت.

طی روزهای گذشته اعلام شد این خواننده ی سرشناس که سابقه ی دریافت ۱۵ جایزه گرمی را در کارنامه ی حرفه ای خود دارد، قرار است روز ۲۴ اکتبر مجری این برنامه تلویزیونی معروف باشد و .H.E.R خواننده ی آمریکایی هم در این برنامه به عنوان میهمان بخش اجرای موسیقی حضور خواهد داشت.

بعد از انتشار این خبر، ادل به سرعت هیجان و اضطراب خود برای این تجربه را در پستی اینستاگرامی ابراز کرد.

اولین تجربه مجری گری ادل خواننده

او در این پست نوشت هیجان و در عین حال ترس زیادی برای اولین تجربه ی مجری گری خود، آن هم در برنامه ی معروف «پخش زنده شنبه شب» دارد و همیشه دوست داشته این کار را تجربه کند اما هیچ وقت زمان مناسبی پیش نیامده و حالا فکر می کند سال ۲۰۲۰ بهترین زمان برای چنین تجربه ای است.

خواننده ی قطعه ی مشهور Hello همچنین به طرفدارانش یادآوری کرد که اولین تجربه ی مجری گری اش با سالگرد اولین حضورش در برنامه ی تلویزیونی «پخش زنده شنبه شب» که ۱۲ سال پیش رخ داد، مصادف خواهد شد و جالب آنکه آن زمان هم مثل حالا چیزی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نمانده بود و حضور ادل در این برنامه به شروع رسمی فعالیتش در آمریکا کمک کرد.

اجرای زنده ادل در اولین حضورش در برنامه «پخش زنده شنبه شب» در سال ۲۰۰۸

ادل در ادامه ی پست خود نوشت دوازده سالی از اولین حضورش در این برنامه ی تلویزیونی می گذرد و آن زمان هم نزدیک انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و او کار خود را از همان زمان در آمریکا شروع کرد، به همین خاطر احساس می کند این یک چرخه است که نمی تواند به آن نه بگوید. ادل همچنین از حضور .H.E.R خواننده ی آمریکایی به عنوان مهمان بخش اجرای موسیقی برنامه اظهار خوشحالی کرد و گفت علاقه ی زیادی به او دارد و بی صبرانه منتظر اجرای پرشور او در برنامه است.

ادل در پایان نوشت: «هفته ی بعد می بینیم تان.»

بیشتر بخوانید:

عکس های جدید ادل بعد از کاهش وزن ۴۵ کیلوگرمی اش

رژیم ادل؛ با رژیم سیرت فود در عرض یک هفته ۳ کیلوگرم کم کنید

بدل ادل به تقلید از کاهش وزن او زیر تیغ جراحی چاقی ۱۴ هزار دلاری می رود

پایان عشق بانوی متفاوت؛ جدایی بی سروصدای «اَدل» از همسرش پس از ۸ سال زندگی مشترک

 

تماشای این ویدئو را به شما پیشنهاد می کنیم:

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو